Kategorijos
Marketingas

SEO rašymas

1. Kas yra SEO rašymas?

 

Rašymas SEO reiškia techniką, kuri patinka ne tik skaitytojui, bet ir paieškos sistemoms. Standartinis reklamos rašymo tipas remiasi pasakojimu, aprašomąja informacija, nišiniu turiniu, paremtu auditorijos žiniomis. Jis taip pat žinomas kaip reklamų rašymas, turint galvoje SEO.

SEO rašymas yra rašymo procesas, padedantis svetainėms užimti aukštesnę vietą paieškos sistemose. Sujungus copywriterio kūrybiškumą su procesais, svetainės turinys gali greičiau išsiskirti pagrindinėse paieškos sistemose.

SEO rašymas yra gana paprastas procesas. Tam reikalinga turinio strategija, gerai ištirti duomenys ir disciplina. Turėsite atlikti raktinių žodžių tyrimus, kad suprastumėte savo auditorijos paieškų tikslą ir sužinotumėte, kokį turinį naudoja jūsų auditorija , šnipinėkite auditoriją ir suraskite konkurencinį pranašumą – turinio spragą. 

SEO tekstų rašymas sujungia tris svarbius elementus.

  • Informacijos spraga
  • Publika
  • „Google“ (ar kitos paieškos sistemos)

Šiuo klausimu yra ir kitų būdų, pavyzdžiui, „Alexa“ rinkodaros direktorius Kim turi kitą požiūrį į SEO tekstų rašymo esmę :

2. Kodėl svarbu rašyti SEO?

Rašymas SEO yra svarbus, nes tai yra vienas geriausių būdų, kaip įsitikinti, kad jūsų turinys pasieks jūsų skaitytojus. Paieškos sistemos optimizavimas yra bilietas į „Google“ pirmųjų vietų stebuklų šalį. Kitaip rašytume veltui. Žmonės neras jūsų turinio ir jis neaptarnaus nieko, nei naudotojų, nei paieškos sistemų (taip vartotojai patenka į jūsų turinį).

Taigi, ar nenorite dalyvauti šiame gražiame nuotykyje ir ten patekti?

Kurti SEO draugišką turinį yra svarbu, kad padėtumėte savo auditorijai, sukurtumėte natūralų srautą į savo svetainę ir išlaikytumėte savo lojalius klientus. SEO palaiko verslo veiklą. Nors kiti turinio ir mokamų skelbimų platinimo būdai atneša jums klientų tol, kol jūs vis investuojate pinigus, SEO yra naudojamas ilgalaikėms strategijoms, kurios palaiko jūsų svetainę matomą paieškoje ir reikalauja mažiau finansinių investicijų. Norėdami pasiekti aukščiausias pozicijas ir likti jose, turėsite padaryti daugiau nei rašyti turinį.

 

Jūsų turinys turi:

  • būti optimizuotam;
  • turėti natūralią jūsų lankytojų kalbą;
  • suprasti jų skausmo taškus ir pasiūlyti sprendimus, atsakyti į jų klausimus.

 

Paskutiniu klausimu „Google“ pateikia nuorodas į kiekvieną jūsų ieškomą užklausą ir parodo galimus klausimus, kuriuos taip pat užduoda žmonės.

 

 

 

Norėdami įgyvendinti ilgalaikę SEO turinio strategiją, turėsite suprasti jos pagrindus.

3. SEO rašymo pagrindai

 

Jei gavote iki šio taško, turite suprasti, kad nepateiksime slaptos taktikos, nuorodų patarimų, kurie suteiks jums greitas geriausias pozicijas, didžiulį organinio srauto kiekį ar tūkstančius nuorodų. Vietoj to, mes pateikiame gerai dokumentuotą strategiją, kuri mums ir kitiems SEO profesionalams naudojo daugybę kartų, tačiau tam reikia pastangų. Rezultatai ateina, bet ne be vargo.

 

Norint pasiekti puikių rezultatų, jums reikia ne tik žinių, priemonių, įrankių, bet ir SEO tekstų rašytojo – asmens, kuris turi turėti įgūdžių, kaip tinkamai elgtis.

3.1 Kas yra SEO reklamos autorius?

 

SEO copywriteris rašo turinį, kuris yra optimizuotas tam, kad svetainė būtų reitinguojama viršutiniuose paieškos sistemų puslapiuose. Jei reklamos kūrėjas rašo kopiją tik tuo tikslu, kad praneštų pranešimą, sukurtų idėją, apibūdintų situaciją ar įvykį, SEO specialistas analizuoja, nagrinėja ir stebi svetainės turinio rezultatus, kad padidintų paieškos sistemų reitingą. Pagrindinis jo vaidmuo yra išspręsti bet kokias problemas, kurios gali blokuoti svetainės reitingą.

 

Reklamos autorius, rašantis atsižvelgdamas į SEO, derina šių dviejų žaidėjų darbus. Jis naudojasi SEO specialisto priemonėmis ir strategijomis, kad galėtų bendrauti su reklaminių skelbimų autoriais ir pasiekti daugybę skaitytojų.

 

SEO copywriters, palyginti su tradiciniais copywriter’iais, rašo turinį, kuris taip pat sprendžia asmens pomėgį ir paiešką. Tai pritraukia daugiau lankytojų į puslapį, palyginti su tradiciniu rašymo būdu.

 

SEO turinio rinkodara turi galimybę paprastą straipsnį paversti kūriniu, kuris yra parašytas vartotojui ir yra puikiai optimizuotas „Google“. Tam SEO copywriteris turi turėti daug įgūdžių.

3.2 Kokius įgūdžius turėtų turėti turinio rašytojas?

 

Kadangi SEO tekstų rašymas apima sudėtingesnę strategiją, visi SEO tekstų autoriai turėtų mokėti rašyti, turėti unikalų balsą ir tam tikrą rašymo stilių . SEO turinio rašytojas turi suprasti auditoriją ir šnipinėti konkurenciją.

 

Norint tapti SEO rašymo ekspertu, reikia daugiau organizavimo ir valdymo įgūdžių, nes jie turėtų žinoti, į kurias temas kreiptis, atlikti raktinių žodžių tyrimus, konkurencinę analizę, imtis veiksmų ir pateikti pasiūlymus . Tas asmuo taip pat turėtų žinoti, kokios temos buvo aptariamos tinklaraštyje, sugalvoti perrašyti idėjas arba prireikus sukurti naują turinį. Ir tuo viskas nesibaigia. Tas asmuo turėtų atsižvelgti į visą svetainės turinį – produkto puslapius, pagrindinį puslapį, apie puslapį ir kitų kategorijų puslapius. SEO copywriteris turėtų įvertinti visą svetainę.

 

Turinio rinkodaros specialistai turi pateikti idėjų ir metodų, tokių kaip turinio genėjimas, turinio stiprinimas, turinio sindikavimas, turinio kuravimas ir daug daugiau. Jie taip pat gali sukurti mišrius metodus, kad padidintų turinio galią ir padarytų jį konvertuojamą.

 

Nenuostabu, kad sužinojote, jog tinklaraščio rašymas ir tinklaraščio valdymas yra vieni svarbiausių įgūdžių, kuriuos turinio rašytojas turi įvaldyti. Turinio rašytojas turėtų išsiugdyti įgūdžius, kaip rasti naujų tinklaraščio turinio idėjų , išklausyti skaitytojų, užduoti klausimus, priimti kritiką, atsakyti į klausimus ir netgi sugalvoti turinio panaudojimo idėjas.

3.3 Kaip turinio našumas veikia SEO ir reitingus?

 

Remiantis atliktu 3 784 369 turinio vienetų tyrimu paaiškėja, kad turinys daro įtaką SEO ir reitingams . Aptikome, kad aukštas turinio našumo balas yra susijęs su geriausiais „Google“ reitingais. Peržiūrėkite toliau pateiktą diagramą.

 

 

 

Kaip matote, yra tiesioginis ryšys tarp turinio našumo balo ir raktinių žodžių pozicijų „Google“. Aukštesnio balo puslapių paieškos pozicijos buvo aukštesnės. Gerai optimizuoto turinio svarba padidėjo. Šiuo metu tai tapo vienu svarbiausių reitingavimo veiksnių.

 

Kaip matote žemiau esančiame spausdinimo ekrane, 2017 m. Turinys turėjo didelę įtaką aukščiausioms „Google“ pozicijoms, tačiau 2019 m. Atrodo, kad turinio svarba yra didesnė nei bet kada.

 

 

 

„cognitiveSEO“ turinio optimizavimo įrankis  siūlo turinio našumo balą, atsižvelgiant į tai, kaip gerai optimizuotas turinys yra nukreiptas pagal raktinį žodį. Turinio įrankį naudoti išties paprasta. Turėsite pridėti tikslinį raktinį žodį ar frazę, pagal kurią taikote, tada pridėti savo turinį. Žemiau galite pamatyti turinio optimizavimo priemonės spausdinimo ekraną. Kairėje pusėje turite turinį, o dešinėje:

 

  • Turinio našumo balas , rodantis, kaip puslapis yra optimizuotas turinio požiūriu, skalėje nuo 0 iki 100. Kuo didesnis balas, tuo geriau optimizuojamas turinys.
  • Pozicija, pagal kurią tas turinys gali būti reitinguojamas pagal turinio našumo metriką.
  • Paieškos ketinimo tipas – yra trijų tipų turinys: informacinis, navigacinis ir operacinis.
  • Analizuojami raktiniai žodžiai : rodomi trijose kategorijose, pvz., Jau pridėti raktiniai žodžiai, raktiniai žodžiai, kuriuos galite pridėti vieną kartą, ir raktiniai žodžiai, kuriuos turėtumėte pridėti daugiau nei vieną kartą.
  • Skiltyje apie žmones taip pat klausiama : ištraukta iš „Google“ paieškos rezultatų, kaip mes jau anksčiau diskutavome.

 

 

 

Šis įrankis yra labai naudingas optimizuojant paieškos sistemų turinį, tačiau taip pat stengiamasi sutelkti dėmesį į tai, ką vartotojai nori sužinoti, ieškodami „turinio idėjų per klausimus, kuriuos užduoda žmonės“ .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *