Kategorijos
SEO

Seo rašymas

SEO rašymas tapo nuotykiu, sudėtinga matematikos problema, kurią visi bandome apskaičiuoti, kad rastume paslaptį, kad greičiau gautume rezultatus. Paieškos sistemų veiksnių skaičius išaugo, padidėjo „Google“ algoritmų atnaujinimai, padaugėjo verslo įmonių, naudojančių SEO, padidėjo SEO agentūrų skaičius ir vis daugiau žmonių suprato jo svarbą. Štai kaip rinka tapo gana netvarkinga ir konkurencija labai didelė. Ir mes žinome, kaip svarbu atsistoti minioje.

 

Yra keletas dalykų, kurie vis dar prieinami SEO požiūriu, taip pat daugybė naujų. Mes parengėme vadovą, kad sužinotume, kaip rašyti SEO SEO 2020 m. Ir vėliau. Tokiu būdu galite įsitikinti, kad likote krūvos viršuje.

How_to_Write_for_SEO _-_ The_Step_by_Step_Guide

 

  1. Kas yra SEO rašymas?
  2. Kodėl svarbu rašyti SEO?
  3. SEO rašymo pagrindai
    1. Kas yra SEO reklamos autorius?
    2. Kokių įgūdžių turėtų turėti turinio rašytojas?
    3. Kaip turinio našumas veikia SEO ir reitingus?
  4. Kaip rašyti SEO?  [TL; DR – geriausi patarimai]
  5. SEO reklamos autorių gairės 
    1. Raktinių žodžių tyrimas turinio ir SEO rašytojams
      1. Supraskite lankytojų paieškos tikslą
      2. Kokio tipo turinio žmonės ieško „Google“?
      3. Raskite (visžalių) turinio temų, kurios išlaiko laiko išbandymą
      4. Dar kartą patikrinkite, ar jūsų svetainėje nėra pasikartojančio turinio
    2. Sudarykite suvestinės sąrašą su visa surinkta informacija
    3. Sukurkite turinio šabloną atsižvelgdami į vartotojo patirtį
    4. Įtraukite žymas į pavadinimą ir turinį
    5. Rašykite nuodugnius ir susijusius turinio gabalus
    6. Animuokite savo tekstą pridėdami vaizdų, garso, vaizdo įrašų turinį
    7. Pasinaudokite vidinio susiejimo galia
    8. Padarykite savo turinį pritaikytą mobiliesiems
    9. Sukurkite „Google Friendly“ URL
    10. Perduok žinią
  6. Kaip svarbu atnaujinti mano svetainės turinį?
  7. Ar turėčiau iš savo svetainės ištrinti blogai veikiantį turinį?

 

Mes įdėjome ar padėjome dirbti, kad žinotumėte viską, ką reikia žinoti apie SEO tekstų rašymą, nuo Q iki M (klaviatūros raidžių išdėstymas). Palikdami „copywriter“ juokelius nuošalyje, sutelkime dėmesį į tai, kaip rašyti SEO, pagrindus ir galiausiai veiksmus, kaip gauti „Google“ pirmųjų pozicijų stebuklų šalį.

1. Kas yra SEO rašymas?

 

Rašymas SEO reiškia techniką, kuri patinka ne tik skaitytojui, bet ir paieškos sistemoms. Standartinis reklamos rašymo tipas remiasi pasakojimu, aprašomąja informacija, nišiniu turiniu, paremtu auditorijos žiniomis. Jis taip pat žinomas kaip reklamų rašymas, turint galvoje SEO.

 

SEO rašymas yra rašymo procesas, padedantis svetainėms užimti aukštesnę vietą paieškos sistemose. Sujungus copywriterio kūrybiškumą su procesais, svetainės turinys gali greičiau išsiskirti iš pagrindinių paieškos sistemų.

 

SEO rašymas yra gana paprastas procesas. Tam reikalinga turinio strategija, gerai ištirti duomenys ir disciplina. Turėsite atlikti raktinių žodžių tyrimą, kad suprastumėte savo auditorijos paieškų tikslą ir sužinotumėte, kokį turinį naudoja jūsų auditorija , šnipinėkite auditoriją ir suraskite konkurencinį pranašumą – turinio spragą. 

 

SEO tekstų rašymas sujungia tris svarbius elementus. Panašus į sėkmingą trijulę – tris išmintingas beždžiones 🙈🙉🙊, sukuriama sinergija tarp:

  • Informacijos spraga
  • Publika
  • „Google“ (ar kitos paieškos sistemos)

 

Šiuo klausimu yra ir kitų būdų, pavyzdžiui, „Alexa“ rinkodaros direktorius Kim turi kitą požiūrį į SEO tekstų rašymo esmę :

 

SEO tekstų rašymas tikriausiai yra daugiau menas nei mokslas.
KIM KOSAKA KIM KOSAKA
„Alexa“ rinkodaros direktorius

2. Kodėl svarbu rašyti SEO?

 

Rašyti SEO yra svarbu, nes tai yra vienas geriausių būdų, kaip įsitikinti, kad jūsų turinys pasieks jūsų skaitytojus. Paieškos sistemos optimizavimas yra bilietas į „Google“ pirmųjų vietų stebuklų šalį. Kitaip rašytume veltui. Žmonės neras jūsų turinio ir jis neaptarnaus nieko, nei naudotojų, nei paieškos sistemų (taip vartotojai patenka į jūsų turinį).

Taigi, ar nenorite dalyvauti šiame gražiame nuotykyje ir ten patekti?

 

 

Kurti SEO draugišką turinį yra svarbu, kad padėtumėte savo auditorijai, sukurtumėte natūralų srautą į savo svetainę ir išlaikytumėte lojalius klientus. SEO palaiko verslo veiklą. Nors kiti turinio ir mokamų skelbimų platinimo būdai atneša jums klientų tol, kol jūs vis investuojate pinigus, SEO yra naudojamas ilgalaikėms strategijoms, kurios palaiko jūsų svetainę matomą paieškoje ir reikalauja mažiau finansinių investicijų. Norėdami pasiekti aukščiausias pozicijas ir likti jose, turėsite padaryti daugiau nei rašyti turinį.

 

Jūsų turinys turi:

  • būti optimizuotam;
  • turėti natūralią jūsų lankytojų kalbą;
  • suprasti jų skausmo taškus ir pasiūlyti sprendimus, atsakyti į jų klausimus.

 

Paskutiniu klausimu „Google“ siūlo nuorodas kiekvienai jūsų ieškomai užklausai ir rodo galimus klausimus, kuriuos žmonės taip pat užduoda.

 

Žmonės taip pat klausia „Google“ skilties

 

Norėdami įgyvendinti ilgalaikę SEO turinio strategiją, turėsite suprasti jos pagrindus.

3. SEO rašymo pagrindai

 

Jei gavote iki šio taško, turite suprasti, kad nepateiksime slaptos taktikos, nuorodų patarimų, kurie suteiks jums greitesnes aukščiausias pozicijas, didžiulį natūralaus srauto kiekį ar tūkstančius nuorodų. Vietoj to, mes pateikiame gerai dokumentuotą strategiją, kuri mums ir kitiems SEO profesionalams naudojo daugybę kartų, tačiau tam reikia pastangų. Rezultatai ateina, bet ne be vargo.

 

Norint pasiekti puikių rezultatų, jums reikia ne tik žinių, priemonių, įrankių, bet ir SEO tekstų rašytojo – asmens, kuris turi turėti įgūdžių, kaip tinkamai elgtis.

3.1 Kas yra SEO reklamos autorius?

 

SEO copywriteris rašo turinį, kuris yra optimizuotas tam, kad svetainė būtų reitinguojama viršutiniuose paieškos sistemų puslapiuose. Jei reklamos kūrėjas rašo kopiją vieninteliu tikslu – pranešti pranešimą, sukurti idėją, aprašyti situaciją ar įvykį, SEO specialistas analizuoja, nagrinėja ir stebi svetainės turinio rezultatus, kad padidintų paieškos sistemų reitingą. Pagrindinis jo vaidmuo yra išspręsti bet kokias problemas, kurios gali blokuoti svetainės reitingą.

 

Reklamos autorius, rašantis atsižvelgdamas į SEO, derina šių dviejų žaidėjų darbus. Jis naudojasi SEO specialisto priemonėmis ir strategijomis, kad galėtų bendrauti su reklaminių skelbimų autoriais ir pasiekti daugybę skaitytojų.

 

SEO copywriters, palyginti su tradiciniais copywriter’iais, rašo turinį, kuris taip pat sprendžia asmens pomėgį ir paiešką. Tai pritraukia daugiau lankytojų į puslapį, palyginti su tradiciniu rašymo būdu.

 

SEO turinio rinkodaros specialistas gali paversti paprastą straipsnį kūriniu, kuris yra parašytas vartotojui ir yra puikiai optimizuotas „Google“. Tam SEO copywriteris turi turėti daug įgūdžių.

3.2 Kokius įgūdžius turėtų turėti turinio rašytojas?

 

Kadangi SEO tekstų rašymas apima sudėtingesnę strategiją, visi SEO tekstų autoriai turėtų mokėti rašyti, turėti unikalų balsą ir tam tikrą rašymo stilių . SEO turinio rašytojas turi suprasti auditoriją ir šnipinėti konkurenciją.

 

Norint tapti SEO rašymo ekspertu, reikia daugiau organizavimo ir valdymo įgūdžių, nes jie turėtų žinoti, į kurias temas kreiptis, atlikti raktinių žodžių tyrimus, konkurencinę analizę, imtis veiksmų ir pateikti pasiūlymus . Tas asmuo taip pat turėtų žinoti, kokios temos buvo aptariamos tinklaraštyje, sugalvoti perrašyti idėjas arba prireikus sukurti naują turinį. Ir tuo viskas nesibaigia. Tas asmuo turėtų atsižvelgti į visą svetainės turinį – produkto puslapius, pagrindinį puslapį, apie puslapį ir kitų kategorijų puslapius. SEO copywriteris turėtų įvertinti visą svetainę.

 

Turinio rinkodaros specialistai turi pateikti idėjų ir metodų, tokių kaip turinio genėjimas, turinio stiprinimas, turinio sindikavimas, turinio kuravimas ir daug daugiau. Jie taip pat gali sukurti mišrius metodus, kad padidintų turinio galią ir padarytų jį konvertuojamą.

 

Nenuostabu, kad sužinojote, jog tinklaraščio rašymas ir tinklaraščio valdymas yra vieni svarbiausių įgūdžių, kuriuos turinio rašytojas turi įvaldyti. Turinio rašytojas turėtų išsiugdyti įgūdžius, kaip rasti naujų tinklaraščio turinio idėjų , išklausyti skaitytojų, užduoti klausimus, priimti kritiką, atsakyti į klausimus ir netgi sugalvoti turinio panaudojimo idėjas.

3.3 Kaip turinio našumas veikia SEO ir reitingus?

 

Remiantis atliktu 3 784 369 turinio vienetų tyrimu paaiškėja, kad turinys daro įtaką SEO ir reitingams . Aptikome, kad aukštas turinio našumo balas yra susijęs su geriausiais „Google“ reitingais. Peržiūrėkite toliau pateiktą diagramą.

 

Turinio, našumo, reitingų, pažintinių SEO

 

Kaip matote, yra tiesioginis ryšys tarp turinio našumo balo ir raktinių žodžių pozicijų „Google“. Aukštesnio balo puslapių paieškos pozicijos buvo aukštesnės. Gerai optimizuoto turinio svarba padidėjo. Šiuo metu tai tapo vienu svarbiausių reitingavimo veiksnių.

 

Kaip matote žemiau esančiame spausdinimo ekrane, 2017 m. Turinys turėjo didelę įtaką aukščiausioms „Google“ pozicijoms, tačiau 2019 m. Atrodo, kad turinio svarba yra didesnė nei bet kada.

 

„Content-Performance-vs-Top-20-Google-Positions“

 

„cognitiveSEO“ turinio optimizavimo įrankis  siūlo turinio našumo balą, atsižvelgiant į tai, kaip gerai optimizuotas turinys yra nukreiptas pagal raktinį žodį. Turinio įrankį naudoti išties paprasta. Turėsite pridėti tikslinį raktinį žodį ar frazę, pagal kurią taikote, ir tada pridėti savo turinį. Žemiau galite pamatyti turinio optimizavimo priemonės spausdinimo ekraną. Kairėje pusėje turite turinį, o dešinėje:

 

  • Turinio našumo balas , rodantis, kaip puslapis yra optimizuotas turinio požiūriu, skalėje nuo 0 iki 100. Kuo didesnis balas, tuo geriau optimizuojamas turinys.
  • Pozicija, pagal kurią tas turinys gali būti reitinguojamas pagal turinio našumo metriką.
  • Paieškos ketinimo tipas – yra trijų tipų turinys: informacinis, navigacinis ir operacinis.
  • Analizuojami raktiniai žodžiai : rodomi trijose kategorijose, pvz., Jau pridėti raktiniai žodžiai, raktiniai žodžiai, kuriuos galite pridėti vieną kartą, ir raktiniai žodžiai, kuriuos turėtumėte pridėti daugiau nei vieną kartą.
  • Skyriuje apie žmones taip pat klausiama : išgaunama iš „Google“ paieškos rezultatų, kaip jau aptarėme anksčiau.

 

 

Šis įrankis yra labai naudingas optimizuojant paieškos sistemų turinį, tačiau taip pat stengiamasi sutelkti dėmesį į tai, ką vartotojai nori sužinoti, ieškodami „turinio idėjų per klausimus, kuriuos užduoda žmonės“ .

4. Kaip rašyti SEO [TL; DR – geriausi patarimai]

 

Dabar, kai supratote, ką reiškia SEO rašymas, jo svarba ir turinio įtaka reitingams, laikas pereiti prie paieškos varikliams optimizuoto turinio rašymo strategijos.

 

Žemiau rasite keletą žingsnių, kad suprastumėte, kaip rašyti SEO, ir keletą žingsnių, leidžiančių jums pradėti:

 

Kaip rašyti SEO gairėms

 

Norėdami geriau žinoti procesą, laikykitės šių SEO rašymo patarimų:

 

  • Sukurkite aprašomąją terminologiją ir sukurkite patrauklų turinį, surasdami dominančias temas ir klausimus, kuriuos žmonės užduoda konkrečiomis temomis .
  • Nebandykite kurti turinio temoms ar triukšmingai aplinkai, kur yra prisotinta niša, kurioje yra per daug turinio.
  • Suraskite turinio spragų šnipinėdami savo konkurentus ieškodami tam tikrų temų. Pažiūrėkite, ką rašo kiti, ir sugalvokite geresnį turinį.
  • Supraskite savo potencialių klientų paieškos kontekstą ir užpildykite spragas.
  • Sužinokite apie paieškos tikslą ir pateikite tinkamą turinį. Vienam raktiniam žodžiui gali būti daug temų. Paimkime, pavyzdžiui, raktinį žodį „rock“, kuris gali būti susijęs su muzika, geologija, radijo stotimis ir kt.
  • Pabandykite kuo daugiau rasti visžalio turinio temų .
  • Kurkite įvairaus tipo turinį : instrukcijas, vaizdo įrašus, dokumentus, sąrašus ir dar daugiau.
  • Nesilaikykite senų gudrybių, verčiau ieškokite naujo turinio, bet atnaujinkite esamus straipsnius .
  • Kai nuspręsite dėl temos, sudarykite turinio struktūrą ar santrauką.
  • Pridėkite gražių vaizdų prie savo turinio.
  • Įsitikinkite, kad savo tinklalapiuose kuriate vidines nuorodas .
  • Patikrinkite, ar jūsų svetainėje nėra pasikartojančio turinio ir kitų su turiniu susijusių problemų, ir išspręskite problemas naudodami SEO audito įrankį .
  • Patikrinkite naudotojo patirtį ir sukurkite greitą svetainę , vadovaudamiesi „Google“ gairėmis (naudodamiesi „Google Speed ​​Test Insights and Lighthouse“).
  • Sukurkite mobiliesiems pritaikytą svetainę arba naudokite TVS (pvz., „WordPress“), kurios pagal numatytuosius nustatymus yra patogios įrenginiams.

 

Jei norite išsamiau susipažinti, galite peržiūrėti šį didelį reklamos rašymo patarimų , skirtų konversijų rodikliams padidinti, sąrašą.

Prieš pereinant prie kiekvieno žingsnio ir mokantis praktiškai pritaikyti tuos patarimus, svarbu suprasti savo auditorijos vaidmenį.

 

Anksčiau mes tai sakėme daug kartų ir toliau sakysime tol, kol visi supras jo reikšmės svarbą:

Turinys turi būti parašytas vartotojui; turėtumėte rašyti turinį žmonėms.

Kontekstinis turinys šiuo metu yra naujausias būdas rašyti SEO. Tai vienas iš svarbių pokyčių, įvykusių per pastarąjį laikotarpį. Daugybė SEO ekspertų kalba apie semantinius ir kontekstu pagrįstus rezultatus.

5. SEO reklamos autorių gairės

 

Parašykite SEO turinį

Gavę šiuos pasirengimo veiksmus rinkdami visą informaciją ir SEO patarimus, kurių jums reikia norint sukurti puikų kūrinį, turėsite panaudoti savo rašymo stilių ir įgūdžius. Prisiminkite SEO tekstų rašymo metodus ir parašykite puikų straipsnį. Čia jūs įgyvendinate savo magiją. Prasideda turinio kūrimo procesas.

 

 

Be natūralios kalbos ir kūrybinių sugebėjimų, kai kurie SEO techniniai aspektai yra beveik privalomi sėkmei. Rašyti SEO tinklaraščio įrašus gali būti sunku ir daug laiko. Tačiau tai gerai praleistas laikas, nes SEO padeda mums geriau įsitvirtinti paieškos sistemose.

 

Teisinga gramatika, aprašomoji tema, kur pasieksite visus susijusius dalykus, norint sukurti lengvai skaitomus tinklalapius, yra būtina asmeninė nuomonė, tikra išvada ir unikalus turinys.

5.1 Raktinių žodžių tyrimas turinio ir SEO rašytojams

 

Pirmasis SEO turinio rašymo žingsnis turėtų būti raktinių žodžių tyrimas . Pristatydami dominančias temas ir klausimus apie žudikus, galime parengti aprašomąją terminologiją ir sukurti patrauklų turinį. Pirminių ar antrinių raktinių žodžių paieška padės mums geriau apibūdinti temą vartotojams ir optimizuoti paiešką.

 

Rasti raktinius žodžius neturėtų būti sunku, tačiau tai nėra pasivaikščiojimas parke. Turite turėti atspirties tašką ir, remdamiesi taikomu raktiniu žodžiu, galite rasti daug darinių. Kai kurie įrankiai gali padėti rasti geriausius pavyzdžius ir generuoti natūralų srautą. Raktažodžių įrankis ir turinio optimizavimo yra awesome pagalbininkas šiuo klausimu. Tai tarsi jūsų geriausias bičiulis, kuriam galite paskambinti vidury nakties, kad išvengtumėte problemų. Galite rasti naujų temų idėjų ir susijusių raktinių žodžių, taip pat klausimų, kuriuos žmonės užduoda, susijusius su jūsų tema.

 

„keyword-explorer cognitiveseo“

 

Mes kalbame apie turinio kūrimą SEO, o tai reiškia vertingą, visžalį ir kokybišką „viskas viename“. Tam reikia pakelti galvą į minią ir neapleisti visų žmonių, kurie „rašo“ ir kuria bevertį turinį. Yra daug triukšmingos aplinkos, kurioje yra „per daug“ SEO turinio.

 

Be strategijos turinys yra tik daiktai, o pasaulyje yra pakankamai dalykų.
Arjunas ARJUNAS BASU
Apdovanojimui nominuotas autorius

 

Turite tapti SEO turinio rašytoju, o ne tik paprastu rašytoju, kad sėkmingai dirbtumėte SEO srityje. Turite užduoti ir atsakyti į teisingus klausimus, kad jūsų turinys padėtų vartotojams ir išlaikytų juos puslapyje.

 

Vertingas turinys yra jūsų klientų poreikių ir verslo patirties susikirtimo vietoje.
sonia_sharon SONJA IR SHARON
„ ValuableContent“ įkūrėjai

 

Kas yra vertingas turinys

Šaltinis: www.valuablecontent.co.uk

 

Vertingas ir kokybiškas turinys išdaužo stiklą ir išeina už ekrano ribų. Įsivaizduokite, kad jūsų lankytojai ateina iš visų pusių ir jūs turite priversti juos pajusti, kad jie atvyko į reikiamą vietą. Jiems reikia pasitikėjimo, todėl turėsite pasiūlyti jiems reikalingą informaciją ir pagalvoti: „Oho. Tai vieta man. Kažkas mane tikrai supranta “.

5.1.1 Suprasti lankytojų paieškos tikslą

 

Norėdami patekti į ankstesnę anksčiau aprašytą situaciją, turėsite suprasti potencialių klientų paieškos kontekstą ir užpildyti spragas. Privaloma žinoti savo potencialių klientų poreikius ir pomėgius, kad vėliau suprastumėte paieškos tikslą .

 

„Google“ atrado, kad įprasta raktinių žodžių paieška, kaip mes ją žinome, turi tam tikrų apribojimų ir nepasiūlo aktualių rezultatų pagal paieškos užklausą. Paprastam raktiniam žodžiui internete yra daugybė susijusių temų ir informacijos.

 

„Google“ sukūrė patentus, kad suprastų kontekstą iš žinių bazių, kad gautų tikslesnius rezultatus. Norima daugiau dėmesio skirti su tema susijusiems rezultatams, todėl visas procesas veikia pagal tikimybes. Pvz., Kai vartotojas atlieka paiešką sistemoje „Google“, paieškos sistema naudoja sistemą, kad peržiūrėdami to puslapio tekstą, grąžintų nukreipimo puslapius su užklausa susijusiomis temomis.

 

Aktualūs paieškos rezultatai

 

Galite paklausti, kaip galite tuo pasinaudoti ir pasisemti kontekstinių raktinių žodžių idėjų. Dėmesys vartotojui, vartotojo paieškos tikslai ir tai, kaip pavogti savo širdį ir ją paversti.

 

Paimkime pavyzdį. Jūs turite konditerijos gaminį JAV ir turite naują receptą iš riešutų . Tiems, kurie nežino, krokosas yra raguolių spurga, kurią išrado kepinys iš Niujorko.

 

Šiame pavyzdyje naudojome raktinių žodžių įrankį ir turinio optimizavimo priemonę. Mes ieškojome „cronut“ ir žemiau galite pamatyti rezultatus, pirmiausia pradedant raktinių žodžių pasiūlymais:

 

Cronut paieškos raktinių žodžių įrankyje

 

Remdamiesi mūsų pavyzdžiu, galite pamatyti, ko žmonės iš JAV ieškojo darbalaukyje. Dauguma raktinių žodžių yra informaciniai, o tai reiškia, kad dauguma žmonių nori žinoti ir suprasti, kas yra kruopos. Jei jūsų tikslinė auditorija jau žino apie juos, tada tiesiogiai rinkitės tinkamesnius ir apibūdinančius raktinius žodžius, tokius kaip: „ lengvas krosų receptas nuo nulio “, „ kaip pasigaminti sausainių su sluoksniuota tešla “. Remdamiesi šiais dviem raktiniais žodžiais, galite atlikti kitas paieškas, kad rastumėte tinkamesnius raktinius žodžius. Filtruokite rezultatus pagal aktualumą ar apimtį. 

 

Kadangi mes kalbėjome apie kontekstą, būtina surinkti kuo daugiau raktinių žodžių ir pasirinkti temą antrame etape. Kai pateksime į puslapio optimizavimo dalį, jums reikės sutelkti raktinius žodžius. Galų gale neturite tik vieno raktinio žodžio, ieškokite antro, panašaus į pirmąjį.

 

Kadangi norite pasakyti pasauliui apie savo naująjį krokusą, tai padaryti galite keliais būdais. Tačiau pirmiausia turite suprasti lankytojo paieškos tikslą . Tam turėsite pasidomėti reitingavimo analize . Kiekvienam užklausos tipui galite pamatyti vieną iš šių paieškos ketinimų tipų: informacinę, navigacinę ar operacinę . Pagal raktinių žodžių paiešką turėsite parašyti panašų turinį: informacinį, navigacinį ar operacinį.

Prieš rašant turinį, labai svarbu nuspręsti dėl raktinio žodžio, pateikti vartotojams prašomą ir reikalingą turinio tipą.

Jei einate naudodamiesi navigaciniu raktinio žodžio tipu, tada ieškokite jo ir pamatykite jo apimtį bei konkurentus. Jei naudojate pirmojo tipo turinį – informacinį, patikrinkite, ko ieško kiti žmonės.

 

vartotojo paieškos ketinimas cognitiveseo

5.1.2 Kokio tipo turinio žmonės ieško „Google“?

 

paieškos raktiniai žodžiai

Prieš pradėdami rašyti SEO, pirmiausia turite suprasti, kokio tipo turinio nori vartotojai, o „Google“ ragina jus rašyti. SEO ir turinys eina kartu. Paprastai vartotojai kažko ieško paieškos sistemose, nes jie nori, nori rasti atsakymus ir informaciją.

 

 

Norint rasti priežastis, reikia atlikti gilesnę SEO analizę, o „Google“ naudoja kontekstą, kad parodytų geresnius paieškos ketinimų rezultatus. Jūsų darbas yra sukurti tinkamo tipo turinį vartotojams ir „Google“, kad jis jį reitinguotų.

 

Galime sutikti, kad didesniu mastu yra trijų tipų turinys:

 

  • TOFU turinys teikia informacinį turinį
  • MOFU turinys pateikia operacijų turinį
  • BOFU turinys pateikia navigacinį turinį

 

Žemiau pateiktoje ekrano kopijoje galite pamatyti, ką reiškia kiekvienas iš šių akronimų.

 

turinio rinkodara unnel

 

Kas yra kanalo turinio viršus (TOFU)?

 

Kanalo turinio viršuje yra tokio tipo turinys, kuriame siūloma informacija ir bandoma išmokyti lankytojus, atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus ar skausmo klausimus. Šiame etape nebandykite parduoti lankytojui, nes galite rizikuoti juos prarasti. Bet kokia kaina venkite komercinio turinio, skirto šiai auditorijai. TOFU turinys daugiausia naudojamas pritraukiant naujas perspektyvas ir didinant informuotumą.

 

Kas yra kanalo turinio vidurys (MOFU)?

 

Kanalo turinio viduryje yra tarp kokybiško turinio, kuris informuoja vartotojus, ir jų supratimo bei poreikio dėl jūsų paslaugų ar produktų. Tai yra pagrindinis turinio rinkodaros strategijos elementas. MOFU turinį galite pateikti atlikdami atvejų tyrimus, suasmenintą baltą knygą, kurioje pateikiami jūsų verslo sprendimai, produktų apžvalgos ir geriausios praktikos pavyzdžiai, nuolaidos, internetiniai seminarai, renginiai, apklausos ir pan.

 

Kas yra kanalo turinio apačia (BOFU)?

 

Kanalo turinio apačioje yra pirkimo lygis, kuriame esate ištikimi prekės ženklui, o vartotojai mato jumyse savo mylimą prekės ženklą. Tai ateina po TOFU turinio ir MOFU turinio, kaip patvirtinimo norint pateikti vertingą turinį, atitinkantį jūsų klientų poreikius. Tai turinio tipas, kuriame puoselėjate ir paverčiate savo švino magnetus klientais. Turėdami reikiamus duomenis, galite padidinti konversijų rodiklį. BOFU turinys gali būti įvairių formų, pvz., Tiesioginės demonstracinės versijos, klientų pasakojimai ir asmeninės klientų apžvalgos, produktų palyginimas, naujų produktų ar funkcijų pristatymas ir pan.

 

Jūsų auditoriją galima suskirstyti į visus tris pirkimo kanalo etapus: kanalo viršuje (TOFU), kanalo viduryje (MOFU) ir kanalo apačioje (BOFU). Kiekvienam etapui yra konkretūs veiksniai, kurie traukia lankytoją piltuvu. Tam reikia sukurti turinį, kuris juos konvertuos.

 

Rinkodaros piltuvas ir SEO

Šaltinis: www.aweber.com

 

Tobulas turinys turi pateikti informaciją pagal turinio rinkodaros kanalo etapą, kuriame yra jūsų auditorija. Tam reikia žinoti, koks turinio tipas geriausiai tinka visoms trims etapams.

 

5.1.3 Raskite (Evergreen) turinio temas, kurios laiko testą

 

Antrasis tyrimo etapas yra temų, kurios nuolat traukia žmones į jūsų svetainę, paieška. Paprastai visžaliuose straipsniuose yra informacija, kuri laiku nesikeičia. Būtent turinio tipas išsprendžia problemą, su kuria kovoja daugelis žmonių.

 

Aukščiau pateiktame pavyzdyje aš kalbėjau apie kruopas. Vieniems tai gali būti sena istorija, o kitiems – naujas atradimas. Jis yra unikalus, palyginti su kitų rūšių dykumomis; ji turi du dalykus į vieną. Šio tipo produktas / tema gali būti tai, dėl ko jis trunka. Kai jis pirmą kartą pasirodė NYE, žmonės stovėjo eilėje už šį hibridą. Niekas nežinojo, kaip tai skanu, tačiau visi buvo suintriguoti. Taigi paslaptis atkreipia dėmesį, o unikalumas ją palaiko. „Žodžiu iš lūpų į lūpas“ buvo gera priežastis. Čia pamoka ta, kad jums reikia temos, kuri įtrauktų bendruomenę.

 

Galite atkreipti dėmesį į nuobodų produktą iš nuobodžios nišos . Jums tiesiog reikia kūrybinės idėjos.

 

Tokio dalyko kaip nuobodus dalykas tikrai nėra. Tiesiog nuobodūs, neįsivaizduojantys rašytojai.
BENAS HURTAS

 

Galite sukurti receptą su žingsniais ir patarimais, nes, pasak tyrimo, buvo daugybė žmonių, norinčių sužinoti, kaip pasigaminti krosą. Pagrindinis receptas nepasikeis, bet bus jo variantų. Taigi žmonės pirmą kartą išbandys ką nors naujo, pradės pagrindinius dalykus.

 

Norėdami pasinaudoti turinio nemirtingumu, galite naudoti keletą kitų gudrybių:

 

  • apeliuoti į istorinę tam tikro produkto / temos / paslaugos raidą ir pan.
  • kurti vadovus ar naudingus dokumentus;
  • sudaryti dažniausiai užduodamų klausimų sąrašą;
  • dalytis gerąja patirtimi;
  • rašyti strategijas;
  • išsamūs atvejų tyrimai, tyrimų rezultatai ir pavyzdžiai;
  • geriausi iš nišinių tinklaraščių, influencerių, ekspertų – informavimui;
  • paaiškinti savo verslo istoriją ar sėkmės istoriją;
  • kurti sąsajas su kitomis pramonės šakomis, rasti įkvepiančių idėjų.

 

Įkvėpimo sėmiausi perskaičiusi įdomų tinklaraščio įrašą Daltono tinklaraščio baldų parduotuvėje „ Sofa istorija: trumpa dešimties ikoninių formų istorija“ . Ir perskaičiusi, pamaniau, kad tas straipsnis gali būti labai geras turinio raidos pavyzdys. „ Sofa“ istoriją galima susieti su turinio raida, turint daugiau vizualinio efekto.

 

Pirmosiomis dienomis sofos buvo kietos, atšiaurios atramos, pagamintos iš akmens, medžio, plieno ir daugybės kitų medžiagų be jokios pagalvėlės. Laikui bėgant jie išpopuliarėjo, o kai kurių tipų sofos pradėjo tapti šiek tiek per daug švelnios, su daugybe pagalvėlių, kol jie pateko į šiuolaikiškesnes minkštas sėdynes įvairiuose stiliuose.

 

 

Romėniška sofa

Romėniška sofa iš terakotos (4 a. Pr. Kr. Antrosios pusės), eksponuojama Luvre

Graikų sofa (nuo 1825 m.), Eksponuojama Aukštame meno muziejuje, Atlantoje

Graikų sofa (nuo 1825 m.), Eksponuojama Aukštame meno muziejuje, Atlantoje

Šiuolaikiška sofa

Šiuolaikinę sofą galite rasti parduotuvėse šiais laikais

 

 

Jei palygintume su turiniu, gana lengva įžvelgti panašumus; turinys prasidėjo nedaug, tada buvo raktinių žodžių įdarymo era, o vėliau jis tapo tikslesnis ir harmoningesnis.

 

Turėsite išstudijuoti varžybas ir pamatyti, koks yra jų dėmesys, kad juos viršytumėte. Kai kuriose nišose konkurencija gali būti labai didelė. Žodžiai Explorer “ yra čia, kad padėtų jums. Konkrečiai, aukščiau atrastai užklausai, galime pamatyti vykdomos užklausos tipą ir lengvai gauti daugiau įžvalgų apie vartotojo ketinimus.

 

„Cronut“ receptas - reitingavimo analizė

 

Mūsų pavyzdyje turime informacinę užklausą. Žvelgdami į konkurentus, galime pamatyti, kokie SEO puslapiai reitinguojami. Peržiūrėję pirmuosius dešimt puslapių, randame daugybę maisto gaminimo tinklaraščių, žurnalo vaizdo pamoką (kuri užima du kartus – vieną kartą su vaizdo įrašu iš „Youtube“, antra – su svetainėje paskelbtu straipsniu).

 

Šiuo atveju mes matome, kokie yra mūsų konkurentai, ir įkvepiame iš jų. Kadangi esate verslas, turinį galite rašyti naudodami labiau netradicinius metodus. Prisiminkite, kokie svarbūs vaizdai yra šioje pramonėje. Suskaičiuoti, paryškinti arba sužymėti žingsniai leidžia receptą padaryti paprastesnį ir lengviau paruošiamą.

5.1.4 Dar kartą patikrinkite, ar jūsų svetainėje nėra pasikartojančio turinio

 

Nors nėra dubliuoto turinio nuobaudos, kylančios dėl turinio dublikatų problemų, tai yra gana žalinga jūsų svetainei. Jei „Google“ randa pasikartojantį turinį, jis gali nepateikti jūsų turinio paieškos rezultatuose. „Google“ įtraukia jūsų turinį į tai, kas dažnai vadinama „Google“ praleistais rezultatais.

 

kokie yra „Google“ praleisti rezultatai

 

Jei visą laiką šlamštote žiniatinklį, gali būti, kad net nebebus indeksuojama jūsų svetainė. Kadangi niekas to nenorėtų, sužinokite, kaip išvengti turinio dublikato jūsų svetainėje.

Paprastai „Google“ bando rodyti tik 1 to paties turinio versiją.

 

Deja, „Google Search Console“ nebeleidžia pamatyti pasikartojančio turinio problemų. Prieš kurį laiką tai buvo įmanoma, tačiau „Google“ „paleido“ šią seną funkciją.

 

Vienas iš būdų aptikti pasikartojantį turinį yra naudoti pažintinį SEO svetainės audito įrankį . Tam yra specialus skyrius, kuriame jis automatiškai nustato visas pasikartojančias turinio problemas. Todėl galite greitai pažvelgti į pasikartojančius puslapius, pasikartojančius pavadinimus, aprašus ir pan. Be to, įrankis turi skyrių, kuriame identifikuojami beveik pasikartojantys puslapiai ir nurodomas jų panašumas.

 

dubliuoti turinio ekrano kopiją

5.2 Sudarykite santraukos sąrašą su visa surinkta informacija

 

Surinkę svarbiausius raktinius žodžius ir žodžius bei frazes, kuriuos rekomenduoja SEO straipsnio įrankis, galite sudaryti sąrašą. Pakanka paprasto dokumento. Mano metodas yra gana paprastas ir galite jį naudoti savo rašymo procese.

 

  1. Pirmiausia parašau temą ar pavadinimą (kuris bus modifikuotas, kai baigsiu straipsnį).
  2. Tada pridedu savo fokusavimo raktinius žodžius.
  3. Turiu skyrių, pavadintą idėjomis, arba straipsnio struktūrą, kur naudoju žymos taškus įvairiai informacijai, kurią noriu aptarti. Čia galite pridėti visas idėjas, kurias turite ir kurias atradote žiūrėdami į savo konkurentus, nes mūsų tikslas yra sukurti geriausią turinį. Naudokite kabutes su pridėtu šaltiniu, išsaugokite URL, vaizdus ir dar daugiau.
  4. Išvada / paskutinė pastaba – palikta tuščia. Tai bus pridėta tik tada, kai baigsiu straipsnį ir galėsiu apibendrinti galutinę idėją, remdamasis savo išvadomis.

 

Dabar galite pradėti kurti savo straipsnio turinio šabloną. Ar vadovautumėtės pagrindine išvaizda ar bandytumėte ją padaryti patrauklesne?

5.3. Sukurkite turinio šabloną atsižvelgdami į vartotojo patirtį

 

vizuali išvaizda

Kiekvienas jūsų parašytas straipsnis turi turėti kūrybinį turinio šabloną, natūralų srautą. Jei eisime toliau su savo pavyzdžiu, interneto turiniui reikia švarių vaizdų – vaizdų, vaizdo įrašų, gifų, o labai svarbus žingsnis yra sukurti viršelio nuotrauką, prie kurios priartėtų ir ant kurios būtų užrašytas pavadinimas. Paprasčiau ja dalintis „Facebook“, „Pinterest“ ir kitose vietose. Jei galite, sukurkite ilgesnį vaizdą – panašų į infografiką, vaizduojančią galutinę dykumos išvaizdą, jei mes sekame mūsų pavyzdžiu, o tada – ingredientus ir veiksmus, kuriuos turite atlikti.

 

Padarykite tai paprastą ir lengvai sekamą. Štai pavyzdys:

 

Kronuto mėginys

 

Straipsnio struktūra yra sinchronizuojama su svetainės dizainu. Tai reiškia, kad jūsų svetainės dizainas gali palengvinti ar neatlikti kai kurių magiškų triukų su jūsų turiniu. Jei naudojate atviro kodo turinio valdymo sistemą, o ne pritaikomą HTML svetainę, pvz., „WordPress“, lengviau įgyvendinti maketą.

 

Atminkite, kad „Google“ patinka ženkleliai, skaičiai, struktūrizuoti duomenys ir labai paprasti atsakymai. Tai taip pat padės laimėti „ Google“ atsakymų langelius ir būsite reitinguojami nulinėje „Google“ pozicijoje.

 

Informacijos rodymo būdas turi didelę reikšmę. Norėdami gauti receptą, turite turėti pirmąjį skyrių su ingredientais, kuriuos reikia atskirti nuo pagrindinio straipsnio teksto. O vaizdiniai turi didesnę reikšmę. Žemiau galite pamatyti gerą pavyzdį, iš kurio galėtumėte įkvėpti.

 

Kvito išdėstymas

Šaltinis: lifeloveandsugar.com

 

Šio puslapio gudrybė yra ta, kad mygtukas Spausdinti leidžia žmonėms lengviau jį turėti fiziniu formatu. Kažkas tikrai žino auditoriją ir jų elgesį. Kai gaminate maistą, darote daug netvarkos, o atspausdintas recepto formatas yra labai geras būdas padaryti turinį naudingesnį. Šios svetainės tinklaraštininkė Lindsay gavo papildomą balą už šią mažą funkciją, nes jos turinys sugadina virtualią erdvę. UX yra gerai pritaikytas šiame receptų puslapyje.

 

Vartotojo patirtis – šventa šviesa, kuri pašviesina puslapį ir sukelia vartotojo įvertinimą. Atsižvelgiant į turinio tipą, kai kurių dalykų neturėtumėte praleisti, kad išlaikytumėte vartotoją ir jo negąsdintumėte. Be svetainės greičio ir optimizuotų vaizdų, taip pat turėtumėte turėti bendrinimo mygtukus (jei įmanoma, vaizduose yra „Pin“ piktograma – jei vaizdai turi didelę reikšmę, pavyzdžiui, mūsų pavyzdyje kepiniams, desertams ir viskam, kas apskritai susiję su kepimu).

 

„Pinterest“ mygtukas

 

Keletas kitų elementų, kuriuos turėtumėte nepamiršti, yra šie:

 

  • pritaikoma ekrano skiriamoji geba;
  • paprastas šriftas su tinkamu dydžiu ir tarpais tarp eilučių;
  • atskiros vaizdų ir teksto dalys, nepersidengiančios turinio be tarpo;
  • vartotojo vietos integravimas vietiniam personalizavimui;

 

Yra aiškinamasis vaizdas, ką reiškia UX, sukurtas Stepheno P. Andersono, tarptautiniu mastu pripažinto pranešėjo.

 

holistinė antraštė

 

„UX“ taip pat reiškia žinoti savo vartotoją ir jo elgesį, todėl galite numatyti ir suteikti daugiau laisvės naudoti ir skaityti savo turinį. Kaip ir aukščiau pateiktame pavyzdyje, spausdinimo mygtukas yra puiki receptų puslapių integracija.

5.4 Įtraukite žymes į pavadinimą ir turinį 

 

Rašant SEO, svarbu ne tik turinys, bet ir pavadinimas. Tam yra daugybė tyrimų, kuriuos reikia paremti.

 

Pridėję raktinį žodį arčiau pavadinimo pradžios, gausite didelių pranašumų. Pirma, todėl, kad galite padidinti paspaudimų rodiklį, nes vartotojas norėtų spustelėti pavadinimus, kuriuose yra tai, ko jie ieško internete. Antra, tokiu būdu galite išvengti, kad „Google“ pakeistų pavadinimą ir kad SERP būtų rodomas kitas pavadinimas. „Google“ tai daro dabar. Atsižvelgiant į vartotojo atliktą paiešką ir tai, kas yra tinkama jūsų puslapyje, „Google“ gali pakeisti jūsų tinklalapio paieškos rezultatą, nes žinote, kad jį galite pakeisti, ir jūs galite gauti kitą pavadinimą ir meta aprašą.

 

„Google“ sumaniai supranta, apie ką yra jūsų puslapis, tačiau svarbu pateikti jam keletą patarimų.

 

Jei pasiūlysite gerų patarimų, tai lengviau išsiaiškins ir apdovanos jūsų tinklalapį geresniais SEO reitingais.

 

Antras dalykas, kurį reikia paminėti šia tema, yra raktinių žodžių poveikis pavadinime. Viename iš mūsų tyrimų galėjome pamatyti, ar raktinio žodžio pridėjimas pavadinime turi įtakos reitingams . Vertindami tyrime analizuotus pavadinimus, mes panaudojome 3 panašumo lygius (žemas, vidutinis ir aukštas), kad sužibėtume į atradimą ir gautume duomenis iš pirmųjų 20 paieškos sistemų reitingavimo pozicijų.

 

Raktinių žodžių poveikis pavadinimuose

 

Jei pažvelgsime į diagramos rezultatus, negalime kalbėti apie didelę koreliaciją, nes skirtumai yra gana subtilūs. Bet mes tikrai galime gauti tam tikrų įžvalgų. Pavyzdžiui, 1-ojo reitingo svetainėje daugiausia galima rasti panašumų. Raudona linija yra šiek tiek didesnė už likusius reitingus. Be to, apskritai mažėja tendencija nuo 1-osios iki 20-osios pozicijos. Tai gali reikšti tik vieną dalyką:

 

Pridėjus raktinį žodį pavadinime gali būti aiškus skirtumas tarp 1 ar 2 reitingo.

 

Kitas geras pasirinkimas yra pabandyti optimizuoti kelių raktinių žodžių pavadinimą, jei įmanoma. Bet neįtraukite raktinių žodžių tik dėl to.

 

Kadangi mes kalbame apie SEO rašymą, turite įtraukti žymas, kad paieškos sistemos žinotų, kaip yra sukurtas jūsų kūrinys. Pavadinimo žyma daro didelę įtaką jūsų turiniui, nes ji paieškos variklio rezultatuose bus rodoma kaip didelė mėlyna nuoroda:

 

Pavadinimo žyma

 

Pavadinimų žymos ir antraštės yra tikrai svarbios, nes tai yra pirmas dalykas, kurį mato vartotojas. Norėdami sukurti patrauklius pavadinimus, vadovaukitės antraščių formulėmis ir patikrinkite savo varžybas. Pažvelgę ​​į savo varžybas, galite pamatyti, kaip galite sukurti geresnes antraštes ir išsiskirti.

 

Kad vartotojas priverstų jį spustelėti ir likti puslapyje, turite turėti tinkamą, patrauklų ir patrauklų pavadinimą. Be to, neduokite pažado iš pavadinimo, kurio negalite įvykdyti kūno turinyje. Gali būti atvejų, kai „Google“ perrašo jūsų pavadinimo žymą informacija iš metaaprašymo ir puslapio turinio, jei „Google“ nepatinka jūsų pridėta. Tikėtina, kad tai nebus taip gerai, kaip jūsų sukurta, todėl turite įsitikinti, kad jūsų pačių pavadinimo žyma yra visiškai tinkama, apibūdinanti, tinkamo ilgio ir sufokusuotos raktinių žodžių frazės.

 

Norėdami sukurti paspaudimų rodiklius, galite naudoti keletą tekstų rašymo būdų:

 

  • Sukurkite veikiančius pavadinimus ir užduokite vartotojo klausimą: kas man naudinga?
  • Naudokitės prekės ženklo svertu. Gerai žinomiems prekės ženklams yra naudingiausia pavadinime naudoti prekės ženklo pavadinimą.
  • Nenaudokite didžiųjų raidžių.
  • Sukurkite unikalias pavadinimo žymas.
  • Kūno žymos neturėtų praleisti. Turite pabrėžti tą dalį ir paaiškinti paieškos sistemoms, kur yra pagrindinė jūsų turinio dalis. Kur įterptos kitos žymos, pvz., Antraštės žymos (H1, H2, H3, ..H6), vaizdo alt aprašymai. Yra keli kiti HTML elementai, kuriuos turėtumėte integruoti, kad geriau optimizuotumėte: URL ir meta aprašymai.

5.5 Rašykite nuodugnius ir atitinkamus turinio gabalus

 

Dabar, kai žinote, kokio tipo turinį turėtumėte rašyti, laikas pradėti rašyti SEO ir, svarbiausia, jūsų vartotojų poreikiams.

 

„Google“ mėgsta išsamų ir aktualų turinį.

 

Turinio kūrimas yra labai svarbus, kaip jūs jau žinote. Čia svarbiausia visada pridėti aukštos kokybės turinį savo svetainėje. Tai pagerins prastovos laiką išlaikant lankytojus.

 

Tyrimai sako, kad ilgesni postai dažniau siejami su geresniais rangais. Vieno iš mūsų tyrimų metu paaiškėjo, kad aukščiausio rango straipsniuose yra apie 2000 žodžių.

 

Žemiau galite pamatyti tinklaraščio įrašų, kuriuose yra 1001–5000 žodžių, be kitų kategorijų, rezultatus.

 

Žodžių skaičius straipsnyje

Kaip matote, rangų skaičius mažėja, kai pozicijos krenta. Pirmas 5 pozicijas galima atskirti nuo likusių puslapių. Panašu, kad apskritai didesnis žodžių skaičius yra susijęs su aukštesniais rangais. Tai siūlo ne tik diagrama, bet ir Pearsono koreliacijos koeficientas, kuris rodo labai stiprią neigiamą koreliaciją (-0,9). Neigiama koreliacija reiškia, kad apskritai ilgesni postai dažniau siejami su geresniais rangais.

 

5.6 Animuokite savo tekstą, pridėdami vaizdų, garso ir vaizdo turinį

 

padaryti sąrašą

 

Vaizdo įrašų turinys gali padidinti jūsų turinį ir padidinti konversijų rodiklius. Jei laikysimės ankstesnio pavyzdžio, susijusio su sausainiais, pagal užklausą „kruopos su sluoksniuota tešla“ turime svetainę, kuri užima pirmąją vietą su vaizdo įrašu ir paskui tinklalapiu, kuriame vaizdo įrašas buvo įdėtas. Pažvelgę ​​į žemiau esantį spausdinimo ekraną, galite pamatyti, ar jis užima „Google“ vietą pirmoje (vaizdo įrašų turiniui) ir vienuoliktoje pozicijose.

 

 

Kronutas su sluoksniuota tešla - vaizdo įrašų turinys

 

SEO faktas : vaizdo įrašų paspaudimų rodiklis yra 41% didesnis nei teksto.

 

Tokiu atveju vaizdo įrašo pamoka gali pakelti tinklalapį aukščiau paieškos sistemų reitinge. Vaizdinis turinys apeliuoja į emocijas, sukuria intymumą ir įtraukia lankytojus. „ Blue Corona“ tyrime teigiama, kad:

 

80% vartotojų mano, kad parodomieji vaizdo įrašai yra naudingi perkant.

 

Jei nuspręsite pridėti vaizdo įrašų turinį prie savo tinklalapio, rekomenduoju įkelti vaizdo įrašą į „Youtube“, „Dailymotion“, „Vimeo“ ir įdėti jį į savo puslapį. Tokiu būdu turėsite jį ant dviejų atramų, kurios gali pritraukti dvigubai daugiau lankytojų.

5.7 Pasinaudokite vidinio susiejimo galimybėmis

 

Vidinės nuorodos suteikia papildomą vertę tinklalapiui ir tai yra galingas SEO reklamos rašymo patarimas. Čia yra du pagrindiniai pranašumai:

 

  • Vidinis susiejimas padeda paieškos sistemoms suprasti jūsų turinį.
  • Tai padeda vartotojams ilgiau likti svetainėje ir pereiti prie dominančių temų.

 

Geriausias būdas naudoti vidines nuorodas yra tada, kai rašote apie ką nors ir norite pateikti papildomų paaiškinimų ir nukreipti į puslapį, kuriame anksčiau apie tai kalbėjote. Pavyzdžiui, dabar, kai aš aiškinu vidinę susiejimo galią, aš susieju su puslapiu, kuriame anksčiau nagrinėjome temą nuodugniau.

 

Netinkamas vidinis susiejimas yra blogos architektūros požymis, todėl galite suklaidinti ir suklaidinti vartotoją. Būtinai nurodykite vertingus, gyvus ir tikslius puslapius ir susiekite su tinkamais inkaro tekstais.

 

Procesas nėra toks sunkus. Turėtumėte gana gerai žinoti svetainę arba bent jau ieškoti, kad rastumėte tinkamą straipsnį. Kuo daugiau turėsite vidinių nuorodų, tuo daugiau vertės jai suteiks „Google“. Jūs visi žinote posakį, kad per daug nieko niekam netinka; tai taikoma ir šioje situacijoje. Įsitikinkite, kad metodo nenaudojate per daug, nes per daug nuorodų sumažins puslapio vertę. Kiekvienam 1000 parašytų žodžių yra 10-15 nuorodų.

5.8 Padarykite savo turinį patogų mobiliesiems

 

Netrukus „Google“ išleido „ Mobile-first“ indeksą . Tuo metu viskas pasisuko kitaip. Iš esmės „Google“ gali rodyti skirtingus paieškos variklio rezultatus darbalaukyje, palyginti su mobiliuoju. Dabar „Google“ svetainių darbalaukio versijos tikrinimo, indeksavimo ir reitingavimo sistema skiriasi nuo „Google“ tų procesų mobiliesiems sistemos. Svetainės privalo pereiti prie labiau mobiliesiems skirto indekso.

 

„Google“ pirmiausia mobiliesiems indeksuoja apie tai, kaip mes renkame turinį, o ne apie tai, kaip turinys reitinguojamas. Turinys, surinktas pirmiausia mobiliesiems indeksuojant, neturi reitingo pranašumo, palyginti su mobiliuoju turiniu, kuris dar nėra surinktas tokiu būdu, arba su staliniu kompiuteriu. Be to, jei turite tik darbalaukio turinį, ir toliau būsite atstovaujami mūsų rodyklėje.
„Google“ logotipas „GOOGLE“

 

Kalbėdami apie patogumą mobiliesiems, pateikiami keli būdai, kaip reitinguoti paieškos mobiliuosiuose rezultatuose :

 

  • Sukurkite interaktyvią ir dinamiškai aptarnaujančią svetainę;
  • Pateikti struktūrizuotus duomenis darbalaukio ir mobiliajai versijai;
  • Norėdami patikrinti svetainę mobiliesiems, naudokite „robots.txt“ bandymo įrankį;
  • Pridėkite savo svetainę mobiliesiems „Search Console“;
  • Patikrinkite tikrinimo greitį.

 

Interaktyvi svetainė

Šaltinis: developers.google.com

 

Pusė visų aptarnaujamų tinklalapių mobiliuosius įrenginius sudaro mobiliųjų paieškų srityje. Pasak „ Statista“ , 2018 m. 52,2 proc. Viso tinklalapio srauto visame pasaulyje buvo sukurta per mobiliuosius telefonus, palyginti su 50,3 proc. Praėjusiais metais. Net jei mobiliųjų paieškų skaičius nuolat augo, tai nereiškia, kad paieška darbalaukyje sumažėjo, bet daugiau žmonių naudoja kelis įrenginius, kad atliktų skirtingus veiksmus ir nori būti visada informuoti.

 

2017 m. Vasario mėn. Mobilusis telefonas užima 65,1 proc. Viso interneto srauto Azijoje ir 59,5 proc. Viso interneto srauto Afrikoje.

 

Eismo dalis

5.9 Sukurkite „Google Friendly“ URL

 

Prieš kurį laiką atlikome išsamų 34 000 raktinių žodžių tyrimą, kad ištirtume pavadinimų ir URL įtaką SERP . Išanalizavę URL ilgį, norėdami sužinoti, kuris formatas yra geriausiai susijęs su aukštesniais reitingais, pamatėme, kad kuo glaudesni URL, tuo didesnė tikimybė gauti aukštesnį reitingą. Žemiau galite pamatyti diagramą su ištrauktais duomenimis:

 

Pavadinimo ir URL ilgis

 

Jei pavadinimo ilgis yra nuo 50 iki 60 simbolių, o URL ilgis – nuo 90 iki 105, jūs esate saugus. Turint glaustą URL ilgį yra daugiau privalumų nei turint ilgą ir ne taip lengvai skaitomą ar įsimenamą URL. Jei URL ir pavadinime yra pagrindinis raktinis žodis, tai tikrai yra pranašumas. Bet mes tai aptarsime toliau.

 

Žinoma, glaustas URL naudojimas yra naudingas visais būdais, viršijančiais paieškos rezultatų hierarchiją. Pavyzdžiui, net jei dauguma paprastų vartotojų šiais laikais nesivargina prisiminti visų URL, tai vis tiek gali būti laikoma privalumu, jei palengvinsite smegenų veiklą. Pagalvokite, pavyzdžiui, apie EMD: instinktyviai, greičiausiai eikite su URL, kuris labiausiai primena jūsų minties procesą („Man reikia rasti elektrinį dviratį … Oi, atrodo: svetainė pavadinta būtent taip“). Papildomos pastangos, kurias galite įdėti, yra užtikrinti, kad ne tik pagrindinio puslapio, bet ir beveik bet kurio jūsų svetainės puslapio URL būtų tinkamas daugybėje simbolių (kurie, jei per dideli, kad būtų lengvai atsimenami, bent jau gali būti pakankamai trumpas, kad būtų lengvai atpažįstamas).

5.10 Skleisk Žodį

sustiprinti turinį

 

Turinio stiprinimas yra galingas būdas pasiekti platesnę auditoriją ir padauginti jūsų nuorodas iš šimtų. Turinio išplėtimas turėtų būti privalomas, jei norite, kad žmonės apie jį žinotų ir padidintų jūsų svetainės srautą.

 

 

Baigęs rašyti straipsnį, procesas neturėtų sustoti. Jūs turite sukurti aplink jį supratimą ir nukreipti jį kitiems žmonėms, kurie gali būti suinteresuoti. Mes nekalbame apie tradicinę socialinės žiniasklaidos rinkodarą ar elektroninį paštą. Tai ne stiprinimas. Į stiprinimo procesą galite žiūrėti kaip į būdą sustiprinti savo pranešimo signalus.

 

  • Pasiekite naują auditoriją naudodami savąją reklamą;
  • Pasinaudokite pasakojimu, kad gautumėte socialinį postūmį;
  • Sukurkite tvirtą bendruomenę aplink savo prekės ženklą;
  • Naudokite turinio sindikavimą „Medium“ ar panašiose svetainėse, kad sukurtumėte savo tinklaraščio auditoriją;
  • Bendradarbiaukite su influenceriais, kad gautumėte nuorodų;
  • Paskelbkite „StumbleUpon“ ir sugerkite tikslinį srautą;
  • Integruokite reklaminius pranešimus ar mygtukus savo tinklalapyje.

 

6. Kaip svarbu atnaujinti turinį savo svetainėje?

 

Esamo turinio atnaujinimas yra labai svarbus „Google“ dėl savo algoritmo atnaujinimų.

 

Tai 2019 m., O „Google“ turi daug „Freshness“ naujinių, kuriuose pagrindinis dėmesys skiriamas vartotojui pateikti „šviežesnius, naujesnius paieškos rezultatus“. „Google“ palaiko šviežią turinį tik kai kurioms specifinėms užklausoms, kurios nusipelno šviežumo, plačiai vadinamos QDF. QDF reiškia Query Deserves Freshness. Jei tam tikra paieškos frazė yra QDF, „Google“ parodys naujausius rezultatus.

 

SEO rašymas nereiškia tik naujo turinio paskelbimo, bet ir esamo turinio atnaujinimo. Atnaujindami turinį ir pridėdami naujos informacijos, galite išplėsti raktinių žodžių, į kuriuos nukreipiamas puslapis, skaičių ir taip padidinti srautą. Jei turite ilgesnį turinį, galite pabandyti optimizuoti kelis raktinius žodžius ir išplėsti srautą, auditoriją.

 

Jūs visada turėtumėte nuolat atnaujinti savo straipsnius. Bet ne tik su data, informacija, pačiu turiniu, kokybe ir aktualumu!

 

Tinklalapio ar domeno amžius nėra vienintelis šviežumo faktorius. Paieškos sistemos gali reguliariai atnaujinamą turinį įvertinti kitaip nei turinys, kuris nesikeičia. Šiuo atveju svarbų vaidmenį atlieka jūsų tinklalapio pakeitimai.
Cyrusas Shepardas KIRASAS ŠEPARDAS
Savininkas @  Zyppy  /  @CyrusShepard

 

Yra keletas dalykų, kurie turės įtakos jūsų reitingams, ir jie yra glaudžiai susiję su šviežumu:

  • PR, kuris yra reitingavimo veiksnys.
  • Dažnai skelbiant naują turinį, galite išplėsti paieškos matomumą taikydami pagal naujus raktinius žodžius.
  •  Jūsų svetainės domeno našumas, kurį lemia unikalių domenų, nukreipiančių į jūsų svetainę, skaičius ir jų kokybė.

7. Ar turėčiau iš savo svetainės ištrinti prastai veikiantį turinį?

 

Daugiausia galite ištrinti blogai veikiantį turinį. Yra daugybė priežasčių, kodėl turinio dalis neveikia gerai. Gal tai nekokybiška, o gal tam pritaikėte tam tikras juodos kepurės strategijas. Galbūt jūs tiesiog sprendėte temą, kuri vartotojui neįdomi, arba, priešingai, tai yra labai konkurencinga niša ir jūs neturite to 10 kartų didesnio turinio, todėl negalite pritraukti vartotojo.

 

Kita vertus, turinio ištrynimas gali būti keblus, nes nežinai, ar kada nors tau to turinio prireiks, ar tam tikru momentu jis bus aktualus. Geresnis variantas būtų jį deindeksuoti, prie tų puslapių pridedant rel = „noindex“. Pašalinote juos iš SERP, bet vis tiek galite juos pamatyti administratoriaus puslapyje. Deindeksas yra saugesnis ir lengvesnis. Arba galite „noindex, sekite“, kuris nurodys robotą į „noindex“, tačiau vartotojas vis tiek gali pasiekti, jei žino nuorodą per „follow“ žymą.

 

Prieš nuspręsdami ir imdamiesi tokios drastiškos priemonės, turėsite atlikti turinio auditą, pamatyti, kaip jūsų turinys rikiuojasi, pamatyti, ar informacija vis dar yra vertinga ir nepasenusi. Atlikdami pažintinį SEO tinklaraštį, atlikome kitą turinio strategiją:

 

  1. Žemo našumo straipsnius nustatėme daugiausia atsižvelgdami į reitingo poziciją, atmetimo rodiklį, įtraukimą, paieškos srautą.
  2. Mes nusprendėme dėl turinio, kurį reikia genėti: turėjome pasirinkti, ar paliksime jį tokį, koks jis yra, peradresuoti ar atlikti kokybės peržiūrą (deindex ar ištrinti).
  3. Kokybės apžvalga taip pat apėmė kai kurių straipsnių nuorodų kūrimą, optimizavimą, kad žiniatinklyje būtų pasiektas geriausias tos temos turinys, ir pagerinti turinio našumo balą.

 

Mes net kalbėjomės su daugeliu SEO ekspertų, kurie patiria turinio genėjimą ir daugumai jų padidėjo organinis srautas, kai jie išvalė savo svetainę. Čia galite patikrinti atvejų tyrimus ir mūsų turinio genėjimo istoriją.

 

Žemiau galite pamatyti pažintinio SEO svetainės matomumą po turinio genėjimo strategijos. Žinoma, tuo tarpu mes rašėme gerai optimizuotus straipsnius tiek vartotojams, tiek paieškos sistemoms, todėl nėra tiesioginės koreliacijos tarp augimo ir turinio genėjimo, bet greičiausiai tai padėjo.

 

Paieškos matomumo elito strategijos

 

Atsižvelgdami į turinio tipą, galite atlikti 3 veiksmus:

 

  • „Deindex“ turinys, kuris veikia prastai ir vis tiek tarnauja jūsų vartotojams. Todėl jis nebus rodomas paieškos rezultatuose, tačiau vartotojai vis tiek galės jį pasiekti.
  • Ištrinkite turinį, kuris vartotojui nepateikia vertingos informacijos ir veikia blogai.
  • Nukreipkite URL, jei nuspręsite ištrinti konkrečius puslapius arba juos pakeisti. Labai svarbu nukreipti srautą ir vartotojus į svarbų ir vertingą turinį, kad neturėtumėte sugadintų puslapių ir neprarastumėte daug nuorodų. Tokiu būdu galite panaudoti ištrintus puslapius.

 

Norėdami atsakyti į klausimą: ar turėčiau iš savo svetainės ištrinti blogai veikiantį turinį? Geresnis atsakymas būtų: pakeiskite jį, o ne ištrinkite. Turinio pakartojimas yra labai vertinama baltos kepurės strategija. Pridėjus šviežio turinio, kad jis būtų geriausias, pakartotinis turinio optimizavimas keliems raktiniams žodžiams gali padėti jūsų svetainės reitingams ir padidinti jo vertę.

 

 

Mes sugriežtinome savo gaires kalbėdami apie svarbiausius elementus, kurių negalima praleisti iš jūsų SEO rašymo proceso 2020 m. Ir vėliau. Turėkite omenyje keletą SEO turinio ramsčių, tokių kaip kontekstualumas, patogumas mobiliesiems, HTML žymos, amžinai žalios šaknys, vartotojo patirties principai, vaizdo įrašų koreliacija. Rašymas paieškos sistemų optimizavimo tikslais gali būti sunkus ir gali tapti sunkiu darbu. Vis dėlto, naudodamiesi aukščiau paaiškintomis strategijomis, galite išsaugoti bet kokį šlubuojantį turinį. Kiekvienas gerai investuotas veiksmas atneš jums rezultatų, todėl jums labiausiai pasiseks, rašant našius turinio elementus. Nors tiesa, kad negalėsite patekti į vieną vietą be jokių labai konkurencingo raktinio žodžio atgalinių nuorodų

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *