Kategorijos
SEO

SEO nulaužia

Ar jus domina keletas SEO nulaužimų?

SEO nebūtinai turi būti komplikuotas, tačiau kartais taip atrodo.

Rasite, kad daugelis verslų stengiasi užimti aukštesnę poziciją už savo konkurentus, net ir tinkamai išmokę pagrindus, pvz.,   raktinių žodžių tyrimus taikydami pagal tinkamus raktinius žodžius, kurdami puikų turinį ir turėdami XML svetainės schemą. Nenuostabu, kad investicijų grąžos įrodymas yra didžiausias SEO iššūkis.

SEO iššūkiai

Nors yra keletas priežasčių, kodėl jūsų svetainė nėra aukštesnė už konkurentus, visada galite išbandyti įvairias idėjas, kad sužinotumėte, ar jos turi kokių nors pokyčių. Mes kalbame apie keletą paprastų SEO įsilaužimų, kad padidintumėte savo galimybes padidinti savo reitingą.

Norint, kad SEO pasisektų, svarbu, kad turėtumėte kitokį mąstymą ir suprastumėte, ar įmanoma pasiekti geresnius reitingus su tinkamomis pastangomis. Jei buvote išmokytas, kad SEO turi būti sudėtingas, nebent tam išleisite daug pinigų, pagalvokite dar kartą.

Visada galite pritaikyti keletą paprasčiausių profesionalių SEO įsilaužimų, kuriuos naudoja profesionalai, ir pamatyti, kad nuostabūs rezultatai pasirodys vos per kelis mėnesius. Taip, keli mėnesiai greiti! SEO yra ilgalaikė rinkodaros strategija .

Bet pirmiausia paklauskite savęs …

Ar darote šias 3 SEO klaidas?

Prieš pradėdami nagrinėti, kaip galite naudoti geriausius SEO įsilaužimus, kad pagerintumėte savo reitingą, apžvelkime keletą klaidų, kurias galite padaryti taikydami SEO savo svetainėje. Nes juk prieš taikant ką nors kita, jums reikia stipraus pagrindo.

1. Jūs vis dar priklausote nuo pasenusios praktikos

„Google“ (kartu su kitomis pagrindinėmis paieškos sistemomis) nuolat keičiasi / tobulėja. Taigi, jei nesate susipažinę su naujausiais SEO įsilaužimais ir metodais, galite nematyti jokių palankių rezultatų. Tai taip paprasta.

Jei jūsų kampanija negavo geros IG, sužinokite, ar vis dar priklausote nuo pasenusios SEO praktikos. Jei esate, tada atėjo laikas pokyčiams.

2. Jūs nedirbote savo svetainėje

Praėjo tie laikai, kai SEO daugiausia buvo susijęs su išoriniais veiksniais, tokiais kaip nuorodų skaičius. Šiandien, norėdami laimėti daugiau SEO taškų, taip pat turite turėti patogų svetainės dizainą ir puikų turinį savo svetainėje.

Nepatobulinę savo svetainės, žmonės ne tik išeis iš jūsų svetainės, bet ir padarys blogą įspūdį galingai „Google“.

3. Jūs ir toliau žaidžiate aklųjų žaidimą

Nesvarbu, kokioje nišoje dirbate ar kokį verslą vykdote, negalite priklausyti nuo spėjimų, jei norite patobulinti savo SEO. Kitaip tariant, turite nustatyti svetainės analizę (dar žinomą kaip „ Google Analytics“ ) ir sekti savo tikslus. Kaip kitaip žinotum, kas veikia, o kas ne?

Norėdami patobulinti savo SEO žaidimą, turite turėti prieigą prie reikiamų duomenų ir juos efektyviai naudoti, kad suprastumėte savo nesėkmių priežastį. Nustok žaisti aklųjų žaidimą ir gauk tikrą SEO viziją.

Gerai, laikas išnagrinėti 9 paprastus, bet efektyvius SEO įsilaužimus, kurie gali padėti aplenkti konkurentus „Google“ ir kitose paieškos sistemose.

9 paprasti SEO įsilaužimai, pranokstantys jūsų konkurentus

1: sutelkite dėmesį į visžalio turinio kūrimą

Evergreen turinys nėra sudėtingas. Tai gana savaime suprantama. Iš esmės tai reiškia turinį, kuris kartą sukurtas išlieka galiojantis ir vertingas ilgą laiką.

Kadangi tokio tipo turinys nėra sugedęs ir neatsižvelgia į laiką, jis gali nuolat pritraukti naujų skaitytojų. Dėl to amžinai žalio turinio paskelbimas yra vienas paprasčiausių, bet efektyviausių SEO.

Apsižvalgę pastebėsite, kad didžioji dalis amžinai žalio turinio orientuota į temas, kurios išlaiko aktualumą, nepaisant jų paskelbimo. Tai ne tik lemia srauto (tiek organinio, tiek socialinio) augimą, bet taip pat padeda sukurti aukštos kokybės potencialių klientų kelis mėnesius ar metus į priekį.

Nėra jokių abejonių, kad naujienų ar „laiko apribotas“ turinys turi savo vietą ir yra labai svarbus. Bet jei jūs galvojate apie turinį, norėdami gauti didesnę IG, tada amžinai žalias turinys laimi rankas.

Tai padeda jūsų prekės ženklui sukurti ilgalaikį pasitikėjimą ir autentiškumą. Tai leidžia jums išsiskirti iš minios, ypač kai tai paremta tinkamais tyrimais.

Nors nedaugelis prekės ženklų tai suvokia, tačiau susitelkimas į visžalio turinio kūrimą gali padėti laikui bėgant pagerinti turinio strategiją.

Štai kelios visžalio turinio idėjos:

  • Išsamūs vadovai
  • Atitinkami atvejų tyrimai
  • Autentiškos produktų apžvalgos
  • Straipsniai pagal sąrašą
  • Kuruojami tinklaraščio įrašai
  • Pamokymų serija
  • Ekspertų interviu
  • Geriausia praktika

2: pasinaudokite turtingais fragmentais

Naudodami turtingus fragmentus, jūsų įrašai paieškos variklio rezultatų puslapiuose atrodo skirtingi, unikalūs ir informatyvūs. Kai pasieksite „Google“ pirmojo puslapio sąrašus, turite įsitikinti, kad sulaukiate daugiau paspaudimų. Yra įvairių SEO nulaužimų, kurie padės jums užimti aukštesnę vietą. Bet kai reikia gauti geresnį PR, turtingi fragmentai ima tortą.

Jei nežinote apie turtingus fragmentus, pateikite trumpą įžangą:

Terminas „turtingi fragmentai“ reiškia „struktūrinių duomenų žymėjimą“, kurį pridedate prie esamo savo svetainės HTML. Tai ne tik padeda paieškos sistemoms geriau suprasti jūsų svetainės turinį, bet ir padeda lankytojams gauti daugiau informacijos apie jūsų puslapį prieš apsilankant jame. Taigi taip, turtingesni paieškos rezultatai prilygsta geresnei vartotojo patirčiai.

SEO įsilaužimai
Dabar priežastis, kodėl jums reikia naudoti turtingus fragmentus, yra ta, kad jie tiesiog lemia geresnius SEO rezultatus. Žinoma, pavadinimo žyma ir meta aprašymas jau yra tam, kad informuotų žmones apie jūsų svetainės turinį. Bet dėl ​​turtingo fragmento jūs atrodote kaip žvaigždė tarp visų kitų sąrašų, kurie jo nenaudoja.

 

Tinkamai naudodami turtingą fragmentą, jūs iš tikrųjų naudojatės proga, kurios kiti nepaiso. Nes įvertinimas, rodomas kartu su jūsų fragmentu, praneša ieškotojui, kad jūsų produktas vertas. Teigiama buvusių klientų patirtis yra socialinis įrodymas, kuris gali padėti sulaukti daugiau lankytojų. Ir būtent tai jūs čia ir išnaudojate.

Ar turtingi fragmentai padės jums užimti aukštesnę vietą? Ne. Bet ar jie gali pagerinti jūsų galimybes gauti didesnį paspaudimų rodiklį? Žinoma taip.

3: „Spread Homepage Link Authority“

Jūsų pagrindinis puslapis akivaizdžiai yra jūsų svetainės žvaigždė. Čia dauguma žmonių eina arba patenka į jūsų svetainę. Palyginus su kitais jūsų svetainės puslapiais, tai taip pat yra puslapis, kuris natūraliai pritraukia daugiausiai atgalinių nuorodų.

Jei nesate protingas SEO srityje, nieko nepadarysite savo pagrindinio puslapio nuorodų autoritetui ir leiskite jam tai padaryti. Bet jei norite naudoti vieną paprasčiausių SEO nulaužimų, užtikrinsite, kad jūsų pagrindinio puslapio nuorodų autoritetas būtų nukreiptas į kitus svarbius jūsų svetainės antrinius puslapius. Pažvelgę ​​į viršutinę savo svetainės naršymo juostą pastebėsite, kad ji jau yra nukreipta į pagrindinius jūsų svetainės kategorijos puslapius, o tai puiku. Tačiau jei taip pat nesate susieję puslapių, kuriuos norite reitinguoti SERP (iš savo pagrindinio puslapio turinio), tada darote klaidą.SEO nulaužia

Nesvarbu, kokie puslapiai jums svarbūs. Tai gali būti atskiri tinklaraščio įrašai arba produktų puslapiai arba nukreipimo puslapiai. Pridėjus nuorodas į juos pagrindinio puslapio tekste, galų gale galėsite jiems perduoti nuorodų įgaliojimus. Kadangi šios nuorodos yra kontekstinio pobūdžio, jos perduos dar daugiau nuorodų autoriteto nei jūsų įprastos naršymo nuorodos.

4: įdiekite paspartintus mobiliuosius puslapius (AMP)

Ar pastebėjote, kad kartais internetiniai puslapiai, kuriuos atidarote mobiliajame telefone, atrodo nenuobodūs ir paprasti? Taip yra dėl „Accelerated Mobile Pages“ arba AMP, kuris yra leidėjų kodavimo standartas. Tai vienas iš tų naudingų SEO įsilaužimų, į kuriuos paprastai neatsižvelgiama.

Turite suprasti, kad dėl vis didėjančio mobiliųjų įrenginių populiarumo diena iš dienos tampa neatsiejama mobiliųjų įrenginių naudotojų patirtis. Ne tik paieškos sistemoms, bet ir žmonėms. Taigi pagrindinis AMP tikslas yra padėti leidėjams suteikti lankytojams patobulintos naudotojų patirties, kad jų svetainės būtų greitai įkeltos į mobiliuosius įrenginius.

Mobiliesiems pritaikytos svetainės yra puikios, tačiau yra atvejų, kai jos gali būti lėtos ir nepatogios. Ir tai yra problema, su kuria nori kovoti AMP.

mobilusis AMPDabar, kai kalbama apie jūsų svetainės spartą, net kelios sekundės vėlavimo gali padaryti didžiulį pokytį. Imkime „Amazon“ pavyzdį, kuris, kaip žinoma, praranda 1% pardavimų už kiekvieną 100 ms vėlavimą savo svetainės įkėlimo greičiu.

Nors galbūt nesate toks didelis kaip el. Prekybos milžinas, tai rodo, kaip svarbu turėti greitą svetainę, ypač mobiliajame. Nes, kaip skelbia „SimilarWeb“, mobilieji įrenginiai užima 56% srauto į populiariausias svetaines.

Taigi, kaip jūs turite įdiegti AMP savo svetainėje?

Pirmiausia turite išlaikyti bent dvi savo turinio puslapio versijas:

  1. Pagrindinė, originali jūsų tinklaraščio įrašo ar straipsnio puslapio versija.
  2. To paties puslapio AMP versija.

AMP trūkumas yra tas, kad jis neleidžia trečiųjų šalių „JavaScript“ ir jokių formos elementų. Tai reiškia, kad jūsų AMP puslapio versija negalės naudoti komentarų puslapyje, pasirinkimo formų ir kitų elementų, kuriuos galite turėti įprastame ne AMP puslapyje.

Štai keletas AMP pranašumų, susijusių su paieškos sistemų optimizavimu:

  • Diegdami AMP savo svetainėje pastebėsite, kad jūsų svetainė paieškos rezultatuose rodoma su „žalia paryškintu tekstu. Tai ilgainiui gali sukelti didesnį paspaudimų rodiklį.
  • Jei jūsų svetainės puslapiai neatsilieka ir greitai atsidaro, padidėja tikimybė, kad žmonės konvertuosis. Taigi taip, AMP įdiegimas gali padėti pasiekti didesnį konversijų rodiklį bėgant laikui.
  • Viena iš akivaizdžiausių priežasčių, kodėl aukštas atmetimo rodiklis yra lėtas greitis. Tai gali sukelti jūsų lankytojų nusivylimą ir kai kuriais atvejais net nuobodulį. Kadangi atmetimo rodiklis yra svarbus SEO „ Google“ reitingavimo veiksnys , naudoti AMP siekiant pagerinti svetainės įkėlimo laiką mobiliuosiuose įrenginiuose yra realu.

# 5: Padidinkite natūralaus paspaudimų rodiklį (PR)

Daug kartų prekės ženklai / įmonės nesuvokia didelio paspaudimų rodiklio (PR) svarbos. Jie sutelkia dėmesį tik į tai, kad pagerintų savo paieškos sistemų reitingą, kas yra puiku.

Bet kokia nauda patekus į pirmąjį „Google“ puslapį, jei ant jūsų nuorodos spustelės tik keletas žmonių? Jei nesate patekę į tris geriausius paieškos rezultatus, turite padaryti daugiau, kad sukurtumėte daugiau paspaudimų.

Kalbant apie SEO, norint maksimaliai padidinti investicijų grąžą, labai svarbu maksimaliai padidinti PR. Turėdamas gerą PR rodo, kad jūsų svetainė yra susijusi su paieškos užklausa. Kuo daugiau žmonių suranda ir spusteli jūsų svetainę paieškos rezultatuose, tuo tinkamesnė jūsų svetainė tampa „Google“ ir kitų paieškos sistemų akyse. Taip, tai taip pat pateisina jūsų svetainės reitingą.

SEO nulaužia

Dabar, be abejonės, turėsite palankų paspaudimų rodiklį, jei jūsų svetainė turi aukštą reitingą. Bet ar užtenka gerai reitinguoti? Atsakymas yra neigiamas.

Norėdami pritraukti daugiau paspaudimų, turite sutelkti dėmesį ir į kitus veiksnius.

Štai keli dalykai, kuriuos galite dirbti, kad įsitikintumėte, jog daugiau žmonių spustelėja jūsų svetainę, o ne jūsų konkurentus.

  1. „Long-tail“ raktiniai žodžiai: kurkite turinį pagal ilgų raktų raktinius žodžius, nes jie yra konkretesni ir lengviau klasifikuojami. Be to, integruodami į savo svetainę ilgus raktinius žodžius, padidinate bendrą susijusių paieškos užklausų, kurias galėsite reitinguoti, apimtį.
  2. Meta aprašymai: jūsų sąrašas SERP gali išsiskirti iš kitų su veiksmingu meta aprašymu. Turėdami aiškų metaaprašymą, potencialiems lankytojams nurodoma, koks yra jūsų puslapis, padidėja tikimybė, kad jie spustelės jūsų nuorodą.
  3. Aprašomieji URL: nepaisant raktinio žodžio, pagal kurį taikote, galite jį įtraukti į savo puslapio URL ir padaryti jį labiau apibūdinamą. Tai gali paskatinti daugiau žmonių spustelėti ir apsilankyti jūsų svetainėje.
  4. Pavadinimo formatas: Kai žmonės nuskaito paieškos sąrašus, pirmiausia jie pastebi jūsų puslapio pavadinimą. Būtent todėl neturėtumėte to apsunkinti iš pradžių pridėdami savo prekės ženklo pavadinimą ar dar ką nors. Užuot ją supaprastinę, sutelkite dėmesį į pagrindinę puslapio lankymo naudą, kad daugiau žmonių būtų linkę spustelėti jį.
  5. Antraštės testavimas: nėra tobulos formulės, kad parašytumėte puikią, paspaudimų vertą antraštę. Štai kodėl turite išbandyti savo pavadinimus, kad įsitikintumėte, jog naudojate geriausią. Galite išbandyti antraštės variantus naudodamiesi daugybe nemokamų įrankių, kuriuos galite rasti internete, savo socialinės žiniasklaidos puslapyje ir naudodamiesi „pay per click“ skelbimais.

# 6: naudokite HTTPS per HTTP

„Google“ labai balsavo, kai pirmenybę teikia svetainėms, naudojančioms HTTPS, o ne HTTP. Tiesą sakant, jie oficialiai paskelbė, kad jūsų svetainė gali būti aukštesnė, jei ji yra HTTPS. Tai aiškiai padaro tai vienu iš lengviausiai pritaikomų SEO įsilaužimų.

Priežastis, kodėl HTTPS svetainės yra labiau pageidaujamos „Google“ akyse dėl vienos paprastos priežasties: jos yra saugesnės ir todėl labiau pasitikima. Matote, „Google“ visada stengėsi kuo geriau aptarnauti savo vartotojus. Taigi, jei ji galėtų pasirinkti svetainę, ji akivaizdžiai stengtųsi rinktis tokią svetainę, kuri yra geresnė jos vartotojams.

SEO nulaužia

HTTP arba hiperteksto perdavimo protokolas yra efektyvi keitimosi informacija žiniatinklyje sistema. Šis protokolas labiau rūpinasi tuo, kaip informacija pateikiama interneto vartotojui, bet ne tiek dėl to, kaip ji juos pasiekia iš šaltinio.

HTTPS arba „Hypertext Transfer Protocol“ yra savaime suprantamas dalykas. Lyginant su HTTP, jis iš esmės vykdo tą patį protokolą, tačiau yra saugus. Tai reiškia, kad kai duomenys keliauja iš taško A į tašką B, jie eina saugiu keliu. Tiems, kurie bando jį įveikti, nepavyks, kaip ir su HTTP svetaine.

Jei ir kai pereisite prie HTTPS, tai gali padėti patekti į geras „Google“ knygas ir išsiųsti tinkamą signalą. Štai trys pagrindiniai SEO privalumai:

  1. Daugiau persiuntimo duomenų, į kuriuos galima perskaityti
  2. Padidėjęs reitingas ilgainiui
  3. Patobulintas privatumas ir saugumas

Kartu su daugeliu HTTPS siūlomų SEO privalumų, paprasčiau pasirinkti savo svetainę, nes ji tampa saugesnė. Ir beveik neabejojama, kad svetainės saugumas lankytojams turėtų būti viena iš pagrindinių šio jungiklio priežasčių.

7: skelbti kokybišką, ilgos formos turinį

Ilgalaikės formos turinyje yra kažkas, kas tiesiog veikia. Nors žmonės turi trumpą dėmesį internete, tinkamai suformatuotas ir tinkamai vykdomas ilgos formos turinys gali padėti sulaukti daugiau SEO srauto.

Ilgos formos straipsniai taip pat gali reikšti ilgesnį laiką jūsų svetainėje. Kuo ilgiau jūsų skaitytojai pasiliks jūsų svetainėje, tuo didesnė tikimybė, kad jie užsiregistruos jūsų el. Pašto sąraše. Pridėkite tai prie to, kad ilgi straipsniai leidžia į turinį įtraukti daugiau atgalinių ir vidinių nuorodų. Tai galiausiai padės jūsų SEO pastangoms.

Skelbti ilgos formos turinį reikia įtraukti į „privalomų“ SEO įsilaužimų sąrašą, nes tai gali jums padėti:

  • Atrodykite kaip tikras ekspertas, turintis tikrų lauko žinių
  • Padidinkite dalyvavimo ir gauto turinio bendrinimo sumą
  • Pagerinkite savo pageidaujamo raktinio žodžio bendrą paieškos reitingą
  • Padidinkite auditoriją, kuri mato jus kaip subjekto autoritetą
  • Padidinkite savo prekės ženklo, produkto ir paslaugų prekės ženklo žinomumą

Kalbant apie SEO, niekas iš tikrųjų nežino, kokį algoritmą „Google“ naudoja reitinguodama svetainę ir pakeldama ją į viršų. Tačiau žinome, kad ilgos formos turinys gali lengvai pranokti mažo turinio puslapius.

Remiantis serpIQ atliktu 20 000 raktinių žodžių sąrašo tyrimu, jie nustatė, kad vidutinis puslapių, rodomų 10 geriausių rezultatų, turinio ilgis buvo 2 000 plius.

turinio ilgis

Tai tik parodo, kad norėdami pasiekti daugiau žmonių per „Google“ ir kitas paieškos sistemas, turėtumėte naudoti ilgos formos turinį, nes tai padeda geriau užimti reitingą. Tai galiausiai lemia daug didesnę piniginių investicijų ir laiko investicijų grąžą.

# 8: optimizuokite savo vaizdus

Ar naudojate vaizdus savo turinyje? Jei ne, turėtumėte. Ir jei jau naudojatės jais, nepamirškite jų optimizuoti paieškos sistemoms.

Kalbant apie SEO įsilaužimus, vaizdo optimizavimas yra vienas iš tų įsilaužimų, į kuriuos dažnai neatsižvelgiama vien todėl, kad tai nėra parašytas turinys. Tačiau nepamirškite, kad vaizdinis turinys gali pritraukti žmones į jūsų svetainę. Taigi, atvaizdų pateikimas prieš tikslinę auditoriją gali būti labai reikšmingas. Tai daro neatsiejama jūsų SEO SEO strategijos dalį.

SEO nulaužiaVaizdo optimizavimas paviršiuje gali atrodyti sunkiai, tačiau tai toli gražu nėra. Štai ką galite padaryti, kad efektyviai optimizuotumėte vaizdus:

  1. Norėdami pavadinti vaizdus, ​​naudokite paprastą / paprastą kalbą.
  2. Kiekvieną vaizdą pavadinkite aprašomuoju būdu.
  3. Tinkamai optimizuokite vaizdo ALT atributą.
  4. Sumažinkite savo vaizdų failo dydį.
  5. Norėdami gauti geriausią kokybę, vaizdo failo tipui pasirinkite JPEG.

Laikui bėgant, jūsų vaizdai gali būti geriau optimizuoti. Tačiau kol kas sutelkkite dėmesį į tvirtų pamatų, skirtų kokybiškam vaizdo optimizavimui, kūrimą.

# 9: išklausykite savo klientų

Klientai yra bet kokio verslo pagrindas, jūsų nesiskiria. Neturėdami klientų neturite verslo. Tai kodėl gi jų neišgirdus? Iš visų SEO įsilaužimų akivaizdžiausiai skamba jūsų klientų išklausymas ir supratimas, tačiau vis tiek daugelis į tai nesusitelkia.

Kokybiškas SEO yra tai, kad kuo geriau aptarnauti savo auditoriją, kad ji jus rastų tinkamu laiku. Galbūt jūsų potencialūs klientai jau jūsų ieško, bet kokia nauda, ​​jei jūsų svetainė jiems nematoma?

Turite sutelkti dėmesį į tai, ko nori jūsų klientai. Jūs turite patekti į jų batus, kad suprastumėte jų poreikius. Tai leis jums sukurti turinį, kuris yra ne tik aktualus, bet ir pakankamai lipnus, kad pritrauktų jūsų tikslinę auditoriją.SEO nulaužia

Kurti turinį, pagrįstą tuo, kas, jūsų manymu, yra svarbu, yra nesėkminga strategija. Norite sukurti turinį, kuris pritrauktų jūsų klientų / potencialių klientų dėmesį. Taip pat potencialūs partneriai, norintys suteikti jums atgalinę nuorodą. Turėtumėte kurti turinį, kuris, jų manymu, * yra svarbus.

Esmė: atidžiai klausykite savo klientų, kad jie pateiktų tai, ko jie ieško turinio prasme. Ir pastebėsite, kad lengva sukurti puikų, aukštą reitingą turintį SEO turinį.

Įdėkite šiuos SEO įsilaužimus į darbą

Kaip jau minėjome anksčiau, SEO yra tiek sudėtingas ir daug laiko reikalaujantis, kiek jūs jį darote. Taip, norint tai padaryti teisingai, reikės įdėti pastangų, tačiau tai neturi būti sunku. Štai kodėl norėjome su jumis pasidalinti šiais SEO įsilaužimais.

Jei jums reikia šiek tiek išsamesnės pagalbos, kad jūsų svetainė būtų optimizuota taip, kaip turėtų būti, mes tam ir esame.

Mūsų SEO ekspertai yra pasirengę padėti jums išplėsti savo verslą internete ir padidinti jūsų pajamas. Susisiekite su mumis šiandien, kad pradėtumėte kurti vieną iš mūsų SEO planų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *