Kategorijos
SEO

Protų audra

Protų šturmas dėl turinio gali būti tikrai sudėtingas kartais, ypač kai jūsų darbas reikalauja, kad apie įvairias nišas rašytumėte per trumpą laiką. Nors yra daugybė priemonių, tokių kaip diskusijų forumai, turinio kuravimo svetainės, socialinės žiniasklaidos platformos, socialinių žymių svetainės ir kt., Kurios gali padėti įveikti šią problemą. Daugybės įrankių naudojimas gali būti didžiulis. Taigi aš sugalvojau keletą savo mėgstamiausių įrankių, kurie gali padėti veiksmingai suplakti turinio idėjas.

Topsy:

„Topsy“ yra vienas iš mano mėgstamiausių įrankių, leidžiantis patikrinti, kokie tweetai, nuotraukos, vaizdo įrašai ir kt. Tai gali būti naudinga norint nustatyti labiausiai bendrinamą ir patraukliausią turinį. Taip pat galite patikrinti įtakingiausius žmones, kurie bendrino tą turinį, ir naudoti šią informaciją  raktinių žodžių tyrimus, norėdami sukurti panašią ar patobulintą tos pačios koncepcijos versiją. Tada galite susisiekti su tomis pačiomis įtakomis, žinodami, kad jie domisi jūsų turinio tema ir galbūt noriai pasidalins ja su savo tinklais.

Quora:

Tai yra klausimų ir atsakymų svetainė, kuri yra gana naudinga renkant idėjas, nes galite rasti konkrečių nišos klausimų ir atsakymų. Tai padeda suprasti dabartines pramonės tendencijas. Vartotojai peržiūri, tvarko ir redaguoja informaciją, kad būtų lengviau suprasti vartotojo elgesį.

„Google“ naujienos:

Tai lengviausias ir įprastas būdas ieškoti aktualių įvykių ir naujienų apie savo industriją, produktus ir raktinius žodžius. Įdomi naujiena, susijusi su jūsų raktiniu žodžiu, gali būti naudojama greitai, kūrybiškai ir netgi prieštaringai vertinamam turiniui parašyti.

„Google“ vartotojų apklausos:

Pabandykite naudoti „Google“ vartotojų apklausas, kurios gali padėti gauti tų paskutinės minutės infografinių ar tinklaraščio įrašų idėjų.

„Google“ vartotojas

Turinio kuravimas:

Turinio organizavimas yra gana svarbus, kad galėtume pasisemti naujų turinio idėjų. Turinio tikrinimas gali būti atliekamas naudojant daugelį įrankių, tokių kaip:

„Pinterest“ yra apie įdomius ir unikalius vaizdus, ​​kuriais galima dalytis ir tvarkyti pagal konkrečias kategorijas ir temas. Yra daug reguliariai atnaujinamų lentų, kurios gali būti naudojamos idėjoms kurti jūsų minčių audros sesijai.

„Storify“ yra puiki platforma, padedanti vartotojams dalytis istorijomis apie įvykį ar progą. Galite kuruoti įdomiausius ir naudingiausius vaizdus, ​​„tweets“, vaizdo įrašus, tinklaraščio įrašus ir pan. Apie įvykį, kuriuos taip pat galima bendrinti „Twitter“, „Facebook“ ir „Google Plus“. Taip pat yra galimybė eksportuoti šį kuruotą turinį į „WordPress“ tinklaraščius.

„Delicious“ yra viena iš seniausių socialinių žymių svetainių. Tai yra kolektyvinis informacijos šaltinis, kuris yra bendrinamas, pažymėtas ir pažymėtas skirtingose ​​kategorijose, kurį galima nustatyti kaip privatų ar viešą.

„LinkedIn“:

„LinkedIn“ yra populiariausia profesionalių tinklų platforma. Nedaug turinio autorių galvoja apie „LinkedIn“, kol ieško idėjų. Tačiau „LinkedIn“ turi puikų turinį diskusijų forma, kuris gali būti naudojamas, jei norite parašyti apie savo industrijos tinklaraščio įrašą. Prisijunkite prie konkrečių grupių ir ieškokite žmonių kalbamų temų. Kitame tinklaraščio įraše naudokitės naujausia ir patrauklia idėja. Galite turėti pranašumą prieš savo konkurentus paprasčiausiai parašydami ir atsakydami į tuos dažnai užduodamus klausimus daug įdomiau.

Dalyvaukite konferencijose ir renginiuose:

Dalyvavimas renginyje ar konferencijoje, būdingoje jūsų pramonei, gali būti puiki platforma generuoti daugybę idėjų per dieną ar per trumpą laiką. Tinklų kūrimas ir bendravimas yra neabejotinai vienas geriausių „įrankių“.

Patikrinkite senus įrašus

Vienas iš geriausių būdų rinkti idėjas naujam įrašui yra patikrinti savo senus tinklaraščio įrašus ir sužinoti, ar galima ką nors panaudoti, atnaujinti ar parašyti įdomiau. Šis metodas veikia tikrai gerai, jei turinį verta naudoti iš naujo.

Sukurkite atvejų analizę:

Visada galite pasirinkti vieną iš mėgstamiausių kompanijų ar klientų ir parašyti atvejo analizę apie jų strategiją ir pasiekimus. Tai gali būti puikus būdas reklamuoti savo agentūrą tuo pačiu metu kuriant naudingą turinį.

„Google“ tendencijos:

Norėdami ieškoti populiariausių ir populiariausių savo pramonės temų, naudokite „ Google Trends“ .

Socialinių žymių svetainės:

Jei jūsų darbo atsakomybė apima turinio rašymą ir tyrimus, „ Reddit“ ir „ Stumbleupon“ tikrinimas turėtų būti jūsų kasdienybės dalis. Visada naudinga nuolat atnaujinti turinį, kuriame yra daugiausiai informacijos.

„Google“ skaitytojas:

„Google Reader“ gali reguliariai pateikti daug turinio pagal jūsų pasirinktus raktinius žodžius ir kategorijas. Šis informacijos šaltinis yra gana naudingas, jei norite gauti konkretų turinį apie įvairias kategorijas ar raktinius žodžius.

Duomenų vizualizavimas:

Tyrimas taip pat yra būtinas tiriant skirtingas infografijas ir duomenų vizualizacijas, nes jie pateikia duomenis ar informaciją vaizdžiai, kūrybiškai ir išsamiau. Tokiose svetainėse, kaip „ visual.ly“ ir „ Daily Infographic“ , galima apžiūrėti didžiulį vaizdinių medžiagų rinkinį. Norint pritaikyti savo idėjas kuriant infografiką, tokios svetainės kaip Pasaulio bankas ir data.gov.uk gali būti labai naudingi oficialių duomenų šaltiniai, prie kurių gali prisijungti ir paprašyti bet kas.

Kalbėkitės su kolegomis

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas yra tai, kad dažnai su kolegomis atliekami protų mūšiai gali būti labai naudinga idėja kuriant turinį ir kaip komandos formavimo veiklą. Tai buvo vienas iš mano mėgstamiausių, nes tai sukuria draugišką aplinką ir todėl idėjos nuolat plūsta.
Yra daugybė kitų būdų, kuriais galite galvoti apie naują turinį, ir šis sąrašas neabejotinai apsiriboja mano pasirinkimu. Jei manote, kad jie gali būti naudingi, pasidalykite savo mėgstamais metodais ir įrankiais toliau pateiktų komentarų forma.

pateikė Malika Sharma

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *