Kategorijos
SEO

Pakartokite paiešką, įtraukdami praleistus rezultatus

Ar žinojote, kad „Google“ nerodo visų jūsų puslapių paieškos rezultatuose, nors jie gali užimti aukštą reitingą? Taip, tai tiesa! Jūsų puslapis gali būti reitinguojamas aukštai, tačiau nerodomas paieškose.

 

Tai vadinama praleistais rezultatais ir, nors ir nėra dėl ko jaudintis, kartais jie gali tapti šiek tiek skausmu. Jei jūsų svetainė bus įtraukta į praleistus „Google“ rezultatus, beveik niekas jos niekada nematys. Laimei, yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad jį iš ten gautumėte. 

 

Ar jūsų svetainė įtraukta į „Google“ rezultatus

 

  1. Kas yra praleisti rezultatai?
    1. Pateikti domenų, kurie jau reitinguojami, rezultatai
    2. Praleisti domenų, kurie dar nėra reitinguojami, rezultatai
  2. Kodėl „Google“ praleidžia paieškos rezultatus?
  3. Teisingas būdas praleistiems rezultatams vėl pasirodyti paieškoje
    1. Patikrinkite savo svetainės architektūrą
    2. Pagerinkite savo turinį ir „OnPage SEO“
    3. 301 peradresuoja arba rel = ”canonical” metažymas
    4. Kelios vietos / kalbos
  4. Kaip NE taisyti praleistų rezultatų

 

Mes matėme tikrai blogą informaciją ten, todėl skaitykite toliau, jei nenorite visiškai sunaikinti savo reitingų, bandydami išvesti savo tinklalapį iš praleistų rezultatų! Tačiau prieš diagnozuodami ir išsprendę problemą turime suprasti, kokie yra praleisti rezultatai ir kodėl jie egzistuoja.

Kokie praleisti rezultatai?

 

Pateikti rezultatai yra paieškos rezultatai, kurie neįtraukiami į „Google“ paieškos puslapius, siekiant suteikti geresnę vartotojo patirtį.

 

Šie rezultatai paprastai pateikia informaciją, kuri labai panaši į kito jau parodyto rezultato informaciją. Jie gali būti klasifikuojami kaip pasikartojantis turinys, bet nebūtinai.

 

Jie taip pat galėtų būti klasifikuojami kaip gynybos mechanizmas prieš žmones, bandančius piktnaudžiauti sistema ir reitinguojant kelis puslapius tuo pačiu raktiniu žodžiu. Ši technika būtų tarsi atvirkštinių durų puslapių rūšis, nes durų puslapiuose dažniausiai bandoma klasifikuoti kelis, skirtingus raktinius žodžius.

 

Norėdami pamatyti praleistus rezultatus, turite spustelėti iki paskutinio „Google“ puslapio (tai konkrečiai užklausai). Tai iš esmės pasakys „Google“, kad neradau to, ko ieškojau “, o„ Google “pateiks jums praleistą rezultatų pranešimą:

 

kokie yra „Google“ praleisti rezultatai

 

Jei nuspręsite pakartoti paiešką, įtraukdami praleistus rezultatus, „Google“ vėl parodys pirmąjį rezultatų puslapį, tačiau šį kartą galėsite rasti keletą papildomų svetainių / puslapių.

 

Galiu prisiminti, kad anksčiau praleistuose puslapiuose buvau matęs šį praleistą rezultatų pranešimą, tačiau atlikdamas testus nepavyko rasti pavyzdžio. Tai tikriausiai nebėra taip. Kartais, kai esate SEO, nebežinote, kas yra tikra, o kas ne.

 

pradžios seo

 

Yra du įprasti scenarijai, kai rezultatai gali būti praleisti:

Pateikti domenų, kurie jau reitinguojami, rezultatai

 

Tai yra praleisti rezultatai, dėl kurių greičiausiai nerimaujate mažiau. Jie atsiranda, kai turite kelis puslapius, nukreiptus ta pačia tema. Tarkime, kad turite 3 forumo puslapius apie naują „Tesla“ raketą „Falcon Heavy“. Visi jie apima tą pačią temą, tačiau juos paskelbė 3 skirtingi vartotojai. „Google“ iš esmės turės pasirinkti, kuris puslapis yra geriausias, tą rodyti, o likusio praleisti.

 

Tai skamba neblogai, nes jūs jau reitinguojate su vienu puslapiu viršuje (turint omenyje, kad naudojote reitingų sekimo priemonę , kad užtikrintumėte tikslius rezultatus). Žinoma, būtų malonu padengti kelias vietas, bet, ai, bent jau jūs turite vieną aukščiausią poziciją.

 

Tačiau problema tampa šiek tiek rimtesnė, kai tūkstančiai puslapių visi varžosi dėl tų pačių raktinių žodžių. Jei puslapių, besivaržančių dėl to paties raktinio žodžio, skaičius tampa labai didelis, „Google“ gali kilti problemų nusprendžiant, ką rodyti.

 

Žinoma faktas, kad jei palengvinsite paieškos sistemos darbą, ji jums atlygins reitingais, todėl sumažinti nesusijusių puslapių skaičių visada yra gera mintis.

 

Jei norite čia parodyti daugiau nei vieną rezultatą, turėsite sukurti du labai skirtingus puslapius, teikiančius daug vertės, turinčius daug skirtingus pavadinimus ir turinį, tačiau vis tiek atitinkančius temą. Tai nėra lengva, ar ne? Kadangi nėra garantijos, kad reitinguosite abu, aš praleisčiau laiką kurdamas turinį, kad galėčiau įvertinti kitus raktinius žodžius.

Praleisti domenų, kurie dar nėra reitinguojami, rezultatai

 

Nors man nepavyko rasti pavyzdžio (daugiau apie tai vėliau), tai yra tikroji priežastis, kodėl šis klausimas iš tikrųjų iškyla:  Jūs kuriate svetainę ar puslapį, kad sužinotumėte, jog jūsų svetainė rodoma tik praleistuose rezultatuose .

 

Na, gali būti, kad jūsų turinys yra arba labai panašus į kitą, kuris jau yra reitinguojamas, arba kad jis nepateikia nieko naujo.

 

„Bet jei turinys yra labai panašus, kodėl taip nutinka man? Kodėl kitos svetainės nerodomos praleistuose rezultatuose, o mano – tikruose rezultatuose? “

 

Na, tikriausiai tai susiję su domeno amžiumi. Būti pionieriumi visada buvo sunku, bet kai tai pavyksta, pavyksta ilgai.

 

Nenoriu būti nuobodus, bet tiesa, kad turėtumėte suteikti daug daugiau vertės, kad gautumėte praleistų rezultatų.

Negalite tiesiog įdėti svetainės į ją ir tikėtis, kad „Google“ ją reitinguos.

Tam reikia dirbti. Štai kas yra SEO. Jei norite greitai patekti į viršų, turėsite reklamuotis. Jei kopijavote turinį, net nesivarginkite bandydami kitus triukus. Jie neveiks!

Kodėl „Google“ praleidžia paieškos rezultatus?

 

Kaip jau sakiau anksčiau, „Google“ nepraleidžia rezultatų siekdama suteikti vartotojui kuo geresnę patirtį. Žinau, kad tai šiek tiek plati, bet nesijaudinkite, nes viską paaiškinsiu išsamiau.

 

Viskas prasidėjo nuo to, kad daugybė vartotojų skundėsi, kad „Google“ puslapiai pateikia daug rezultatų iš tų pačių domenų, todėl paieškos patirtis yra gana bloga.

 Šiame vaizdo įraše Mattas Cuttsas (buvęs „Spam @ Google“ vadovas) bando paaiškinti, kodėl „Google“ kartais rodo kelis to paties domeno rezultatus:

 

 

Kitame vaizdo įraše (kuris yra šiek tiek senesnis pagal Matto plaukų spalvos išvaizdą), Mattas bando paaiškinti, kaip tai iš tikrųjų veikia ir kaip laikui bėgant vystėsi. Panašu, kad jie išbandė visas galimybes, kol padarė išvadą:

 

 

Aišku viena: vartotojams nepatiko matyti daug to paties domeno rezultatų, todėl jie tuo skundėsi, o „Google“ turėjo ką nors padaryti.

 

Pvz., Ieškant „sūrio kalorijų“ rumunų kalba, to paties domeno reitinge pateikiami 4 rezultatai, o rezultatai tada pasikeis. Tačiau atlikus šią paiešką su praleistais rezultatais, pateikiami tik vieno domeno rezultatai:

 

praleisti rezultatai - vienas domenas

 

Taip yra todėl, kad toje svetainėje yra atskiri skirtingų rūšių sūrių puslapiai, todėl visi jie konkuruoja su užklausa „sūrio kalorijos“. Ar antrieji rezultatai netrukdys vartotojui pamatyti? Panašu, kad ši svetainė įsilaužė į „Google“, kad ją reitinguotų visur.

 

Nors gali atrodyti, kad „Google“ taikė aiškią ribą, kiek rezultatų iš to paties domeno vardo galima rodyti „Google“ pagal užklausą, John Mueller (dabartinis „Spam @ Google“ vadovas) anksčiau pareiškė, kad tokios ribos nėra:

 

 

 

Net jei nėra ribos, akivaizdu, kad „Google“ stengėsi nerodyti to paties domeno vėl ir vėl, kai kas nors kažko ieško. Net Matto pavyzdys vaizdo įraše, susijęs su „Hewlett Packard“, netinka. Ieškant „HP“ grąžinamas pagrindinis domenas, „Facebook“ puslapis, „Wikipedia“ puslapis ir kai kurie naujienų pranešimai (visi skirtingi domenai). Tačiau yra atvejų, panašių į aukščiau nurodytą kalorijų kiekį, kai bus keli to paties domeno įrašai.

 

Galų gale atrodo, kad kuo daugiau puslapių reitinguosite pagal paieškos užklausą su tuo pačiu domenu, tuo sunkiau kitam to paties domeno puslapiui bus reitinguojama ta užklausa.

 

Išbandyti tai tapo labai sunku, nes, matyt, „Google“ ne visada leidžia pasiekti rezultatą paskutiniame puslapyje. Tai tikriausiai yra priemonė, nukreipta prieš šlamštą, tačiau dėl to dažnai buvau nusivylusi – priešais mane buvo sugadinti „Google“ puslapiai.

 

Testų metu pastebėjau, kad nors įspėjamasis pranešimas rodomas tik paskutiniame puslapyje, praleisti rezultatai nebūtinai yra paskutiniai.

 

Ką tai reiškia?

 

Tai reiškia, kad puslapiai, kurie yra praleisti iš paieškos rezultatų, iš tikrųjų gali „reitinguoti“ aukščiau už tuos, kurie jau rodomi, tačiau jie pašalinami iš paieškos, kol rezultatų puslapis nebus rodomas.

 

Pvz., Jei turėtume šiuos rezultatus: A, B, C ir D, reitinguodami ta pačia tvarka pirmame puslapyje, tada rezultatų puslapyje su praleistais rezultatais būtų rodomi rezultatai A, B ir D. Rezultatas C turėtų būti aukštesnis. nei rezultatas D, tačiau dėl to, kad jis labai panašus į B svetainę (ir tikriausiai šiek tiek mažiau optimizuotas), jis visiškai išnyksta.

 

Nors praleisti rezultatai paprastai yra puslapiai iš domenų, kurie jau reitinguojami, gali būti, kad rezultatas bus praleistas, net jei jo domenas dar nėra reitinguojamas kitame puslapyje. Tai iš esmės nepalieka jūsų „Google“ pozicijos, nukrypstate į nežinomybę, kažkur taip toli, kad net paskutinis „Google“ puslapis būtų geresnis.

 

Labai tikėtina, kad absoliučiai kiekvienoje „Google“ paieškoje nėra kai kurių rezultatų. Dėl to, kad yra milijonai puslapių, kurie gali būti skirti tam tikrai temai, „Google“ neįmanoma jų visų parodyti. Šiaip tai būtų nenaudinga, nes dauguma vartotojų net nepraeina pro antrąjį „Google“ puslapį.

 

Yra daugybė veiksnių, dėl kurių jūsų rezultatai gali būti praleisti, tačiau bendra mintis yra ta, kad jūsų rezultatas, nors ir svarbus užklausai, jau buvo padengtas kitu jau reitinguojamu rezultatu.

 

Oficialus „Google“ pareiškimas šiuo klausimu yra labai tikslus ir atrodo, kad jį ištaisyti yra labai paprasta: tiesiog pakeiskite pavadinimą ir meta aprašymą ir viskas!

 

oficialus „Google“ praleido rezultatų puslapį

 

Tačiau aš tai tuoj pat sugadinsiu ir įrodysiu, kad viskas nėra taip paprasta. Štai paieškos „kaip kovoti su priklausomybe“ pavyzdys. Kairėje pusėje rodoma įprasta paieška, o dešinėje – paieška su praleistais rezultatais:

 

priežastys, kodėl rezultatai praleidžiami

 

Iš to, ką matau, pirmieji du rezultatai yra labai panašūs, o trečiasis iš tikrųjų gana skirtingas. Vis dėlto jis buvo praleistas per pirmąją paiešką. Žinau, kad tai gali būti ne pati aktualiausia, bet ji tikrai pateikia daugiau informacijos nei pirmieji du, kurie yra beveik tas pats.

 

Tai įrodo, kad „Google“ ne visada gali tai padaryti teisingai ir kad išeinant iš praleistos rezultatų vietos gali būti, kad pavadinimas nepasikeis.

 

Beveik visi praleisti rezultatai yra susiję su pasikartojančiu turiniu. Visi kiti SEO veiksniai (pvz., Puslapio greitis ir atgalinės nuorodos) gali turėti reikšmės, tačiau, jei turinys tikrai nusipelno būti jame, „Google“ jį parodys, net jei jo įkėlimas užtruks 2-3 sekundes ilgiau.

Teisingas būdas praleistiems rezultatams vėl pasirodyti paieškoje

 

Pirmiausia apsvarstykite, ar yra keli būdai, kaip jūsų duomenys gali būti išvardyti iš „Google“. Įsitikinkite, kad tai nėra indeksavimo problema, patikrindami, ar jūsų puslapis yra indeksuotas. Norėdami atlikti „Google“ indeksavimą jūsų puslapyje, galite atlikti paiešką ir pateikimą iš „Google Search Console“.

 

Be to, atminkite, kad geriausias vaistas nuo ligos visada yra profilaktika. Patikrinkite šiuos patarimus prieš kurdami svetainę ar naują puslapį, nes kai rezultatai bus praleisti, bus sunkiau juos iš ten išvesti.

1. Patikrinkite savo svetainės architektūrą

 

Jūsų svetainės architektūra gali sukelti pasikartojančių turinio problemų, kurios galiausiai privers „Google“ praleisti paieškos rezultatus jūsų svetainėje. Jei to neleisite, galite užimti aukštesnę vietą, nes „Google“ įvertins, kad išsprendėte šias problemas.

 

Dažnas pavyzdys yra kategorijų ir produktų hierarchija, kai produktus galima rasti keliose kategorijose . Tai sukurs skirtingus to paties turinio URL, kurie visi varžysis dėl tų pačių raktinių žodžių. Lengva pataisyti būtų produktų įdėjimas į atskirą aplanką, pvz., / Products /. Tai taip pat taikoma straipsniams ir tinklaraščių kategorijoms. Jei žinote, kad jūsų straipsnį rasite keliose kategorijose, geriau įterpkite jo URL šliužą iškart po šakninio domeno, o ne hierarchizuokite jį po kategorijomis.

 

Daugelis TVS tai daro patys, tačiau pasirinktinės platformos gali susidurti su tokiomis situacijomis.

 

Jei puslapiai visiškai nesvarbūs, galite juos pašalinti, užblokuoti jų indeksavimą per failą robots.txt arba pažymėti juos be indekso metažyma. Tačiau daugelyje šių puslapių vis dar gali būti naudingų atgalinių nuorodų, nukreipiančių į juos, todėl būtų kur kas geresnė mintis 301 peradresuoti juos į atitinkamas vietas arba naudoti meta žymelę rel = ”canonical” norimam puslapiui rodyti „Google“ paieškoje rezultatus.

2. Pagerinkite savo turinį ir „OnPage SEO“

 

Tai ypač svarbu, jei nesate reitinguojami kitame puslapyje. Tai reiškia, kad „Google“ gali manyti, kad esate tik jau esamo turinio kopija.

 

Tikrai geras būdas sukurti unikalų ir patikimą turinį yra naudoti kognityvų SEO raktinių žodžių įrankį ir „Content Assistant“ . Įrankis suteiks jums įdomių temų, kurias galite pridėti prie savo turinio, kad jis būtų tinkamesnis konkrečiai užklausai.

 

 

Užuot rašę naują turinį ta pačia tema, apsvarstykite galimybę patobulinti seną turinį naudodami naują informaciją. Tai maksimaliai padidins reitingavimo potencialą ir sumažins tikimybę, kad iškils pasikartojančių turinio problemų.

 

Jei iš tikrųjų negalite sugalvoti kažko naujo dėl turinio, tada sutelkite dėmesį į tai, kad pagerintumėte vartotojo patirtį, naudodamiesi geresne svetainės navigacija, dizainu ir įkėlimo greičiu. Galbūt taip ir nemanote, tačiau tema gali labai paveikti jūsų puslapio SEO. Įsitikinkite, kad išsprendėte visas technines problemas ir pabandykite nustatyti įvairiausias konkurentų svetainių spragas, kurias galite pašalinti.

3. 301 peradresuoja arba rel = ”canonical” metažymas

 

Jei turite daug puslapių, kurie neteikia didelės vertės svetainei, ir jums jų paprasčiausiai nebereikia, galite 301 puslapius rasti tinkamiausiose vietose. Tokiu būdu jie perduos susietą nuosavybę, jei tokią turėjo.

 

Geras pavyzdys būtų labai didelė svetainė su didžiuliu pranešimų kiekiu. Tam tikru momentu neišvengiama, kad kai kurios temos vėl ir vėl iškils. Kai per daug straipsnių ta pačia tema, „Google“ gali imti klaidinti dėl to, kurį jūsų svetainės straipsnį rodyti, ir pasirinkti praleisti šiuos straipsnius paieškos rezultatuose. Akivaizdu, kad galite ištrinti kai kuriuos straipsnius, tačiau šiuose straipsniuose iš tikrųjų yra socialinių tinklų ir galbūt atgalinių nuorodų, nukreipiančių atgal į jūsų svetainę.

 

Taip pat galite turėti puslapių, kuriuos norite pasiekti naudodamiesi svetainės naršymo, šoninės juostos, poraštės ar turinio dalimis, tačiau nebūtinai ketinate jų reitinguoti. Šie puslapiai yra labai panašūs, bet ir tam tikru požiūriu skirtingi. Jie vis dar aktualūs jūsų vartotojams, kai jie naršo svetainėje, tačiau nenorite, kad jie būtų reitinguojami „Google“. Jei norite nurodyti „Google“, kurią versiją rodyti paieškos rezultatuose, galite naudoti metažymą rel = ”canonical”. Kanoninės žymos naudojimas yra tarsi dviejų puslapių sujungimas į vieną puslapį paieškos rezultatuose.

4. Kelios vietos / kalbos

 

Nors tai vis dar yra turinio dublikatas, jo pataisymai yra gana skirtingi. Iš tikrųjų tai neturi nieko bendro su keliomis kalbomis (nes tam reikalinga viena kalba, kad tai įvyktų), tačiau ji turi ką nors bendro su „hreflang“ metažyma.

 

Tarkime, kad turite produktą ir jį parduodate skirtinguose regionuose. Visi šie regionai yra anglakalbiai regionai, tačiau produkto puslapiai šiek tiek skiriasi, todėl turite kelis panašaus turinio puslapius:

 

domain.com/region1

domain.com/region2

domain.com/region3

ir kt.

 

Vienintelis šių puslapių pavadinimų skirtumas bus regionas. Kad jie nepatektų į praleistus rezultatus, įsitikinkite, kad tinkamai pridėjote meta žymelę „hreflang“ . „Hreflang“ metažyma „Google“ nurodys, kurį puslapį kuriame regione rodyti. Tokiu būdu „Google“ tiksliai žinos, kur rodyti kiekvieną versiją, užuot viską išsiaiškinusi pati.

 

„Hreflang“ atrodys maždaug taip: 

 

<link rel = ”alternate” hreflang = ”lt-us” href = ”http://domain.com/region1” />

<link rel = ”alternate” hreflang = ”lt-gb” href = ”http://domain.com/region2” />

<link rel = ”alternate” hreflang = ”en-au” href = ”http://domain.com/region3” />

Kaip NE taisyti praleistų rezultatų

 

Aš mačiau keletą straipsnių, kuriuose sakoma, kad turėtumėte atsikratyti praleistų rezultatų, tarsi tai būtų jūsų svetainės vėžys. Na … tai iš tikrųjų netiesa. Bent jau ne visai. Šie straipsniai nurodo praleistus rezultatus, ieškodami savo domeno su „site“ operatoriumi. Mūsų atveju paieška atrodytų taip:

 

svetainė: cognitiveseo.com

 

Kai atliksite paiešką, jums bus pateiktas visų jūsų puslapių, kuriuos „Google“ indeksavo, sąrašas. Tada turite pasiekti paskutinį „Google“ puslapį, kuriame paprastai rodomas praleistas rezultatų įspėjimo pranešimas. Palyginę rezultatus, galėsite pastebėti „blogus puslapius“.

 

Tada pamokoje siūloma ištrinti rezultatus, kurie buvo praleisti iš jūsų svetainės.

 

Nemanau, kad tai gera mintis. Nors rezultatai buvo praleisti, akivaizdu, kad tai vyksta dėl šios konkrečios užklausos . Nors tai rodo, kad turite tam tikrą ar beveik pasikartojantį turinį savo svetainėje, tai nereiškia, kad turėtumėte jį ištrinti.

 

Tai kažkas panašaus į turinio genėjimo techniką. Nors tai gali būti naudinga svetainei, kurioje yra milijardas nesusijusių ir nenaudojamų puslapių, mūsų atveju, čia, kognityviame SEO, turinio genėjimas neturėjo didelės įtakos.

 

Nors turinio genėjimas jums jokiu būdu nepakenks, identifikuoti šiuos puslapius aukščiau aprašytu metodu nėra gera mintis. Ką daryti, jei praleisti rezultatai yra tie, kurie iš tikrųjų labiau tinka kitoms konkrečioms užklausoms? Tokiu būdu ištrinsite svarbius puslapius.

 

Vietoj to naudokite aukščiau paskelbtą metodą ir sujunkite savo turinį į vieną labiau susijusį kūrinį naudodami 301 peradresavimą arba „rel =” canonical ”metažymą. Nors praleisti rezultatai gali nebūti reitinguojami pagal paiešką „site: yourwebsite.com“, jie gali būti labai geri pagal kitus raktinius žodžius. Aš paaiškinsiu:

 

Tarkime, kad A ir B puslapiai nukreipia raktinį žodį Nr. 1.

Deja, B puslapis yra atsisakytas ir rodomas tik praleistuose užklausos Nr. Rezultatuose. 1.

A puslapis vis dar labai gerai užima raktinį žodį Nr. 1.

Tačiau B puslapis taip pat nukreiptas pagal raktinį žodį Nr. 2 per savo turinį, o A puslapis – ne. Raktažodis Nr. 1 turi daug daugiau paieškos apimčių, tačiau raktinis žodis Nr. 2 taip pat atneša šiek tiek srauto.

 

Ar dabar puslapio ištrynimas skamba kaip gera idėja? Ne tiek daug, tiesa?

 

Ištrinti praleistus rezultatus iš savo svetainės nėra labai gera idėja. Konkrečios užklausos rezultatai praleisti, tačiau gali būti vertinami pagal kitas užklausas.

 

Naudodami kanoninę žymą galite „Google“ pasakyti, kad kai kas nors ieško raktinio žodžio Nr. 2, norite, kad vietoje B. būtų rodomas A puslapis. Tai prasminga, nes B puslapio turinys jau reitinguojamas. 301 nukreipimo naudojimas taip pat yra geresnis sprendimas nei visiškai ištrinti puslapį, nes jis perduos nuorodos nuosavybę į A puslapį. Tačiau naudojant 301, puslapio Nr. 2 bus beveik deindexed, todėl nė vienas puslapis nebus reitinguojamas pagal raktinį žodį Nr. 2 jau. Naudokite 301 tik tuo atveju, jei puslapis iš tikrųjų nėra gerai vertinamas pagal jokius raktinius žodžius.

 

Išvada

 

Pateikti rezultatai ne visada kelia nerimą, tačiau jie gali nurodyti vis didėjančią problemą jūsų svetainėje. Turėtumėte kuo greičiau tai spręsti pagerindami savo turinio kokybę ir įsitikindami, kad nerašysite ta pačia tema vėl ir vėl. Visada geriau patobulinti seną turinį, o ne sukurti vidutiniškesnį turinį.

 

Ar turite patirties dėl praleistų rezultatų? Jei taip, ar pavyko iš ten pasitraukti, ar jūsų rezultatai vis dar skęsta? Praneškite mums komentaruose ir galbūt galime padaryti ką nors, kad padėtume!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *