Kategorijos
SEO

Nenatūralių tyrimų

Visi kalba apie nenatūralias nuorodas ir jų įtaką SEO pasauliui. Nors kai kurie dalykai yra gerai žinomi, kalbant apie optimizavimą paieškos sistemoms ir šlamštines nuorodas, vis dar yra daug neaiškumų šia tema.

 

Norėdami išsiaiškinti šį klausimą, atlikome išsamią analizę, pagrįstą daugiau nei 100 tūkst. Gaunamų nuorodų. Kai kurios išvados išties stebina, o kitos aiškiai patvirtina kai kurias tikrai populiarias prielaidas.

 

 

  1. Beveik ketvirtyje nuorodų yra daugiau nei 50% nenatūralumo problemų
  2. 35% visų nenatūralių nuorodų turi mažą įtaką
  3. Komercinių inkarų tekstai turi didesnį paskirstymą svetainėms su nenatūraliomis nuorodomis
  4. Beveik pusė nenatūralių nuorodų yra iš žiniatinklio katalogų
  5. 40% nuorodų pateikiamos trumpose teksto dalyse
  6. Svetainėse, kuriose yra labai nenatūralių atgalinių nuorodų profilių, yra daugiau nei 70% „Nofollow“ nuorodų
  7. Mažesnio domeno įtakos balas rodo didesnį nenatūralumą
  8. Dėl nenatūralaus atgalinio ryšio profilio sumažėja paieškos matomumas
  9. Kaip mes atlikome tyrimus
  10. 10 geriausių išsinešimų

 

Nenatūralios sąsajos visus šiuos metus suvalgė SERP, o „gerosios“ nuorodos toliau kovoja. Daugybė svetainių patyrė ir baigėsi baisiomis situacijomis dėl nuobaudų dėl SEO šlamšto siuntėjų, kurie pasivadino „SEO ekspertais“ ir pažadėjo pasiūlyti aukštus „Google“ reitingus kurdami siaubingus saitus ar verslo savininkus, kurie laikėsi senos taktikos. Šiaip ar taip, žala išlieka.

 

Dabartiniame tyrime pateikiama daugybė įžvalgų apie nenatūralų nuorodų dalyką, kaupiama informacija apie metriką, pvz., Nenatūralų ir įtariamų nuorodų procentą, nuorodų problemas, komercinio ir prekės ženklo inkaro teksto procentą, tinklalapio tipą ir nuorodų padėties nustatymą, nuorodų dofollow ir nofollow, vidutinę domeno įtaką, paieškos matomumas ir kt. Mes rekomenduojame viską atidžiai perskaityti; dar jei manote, kad neturite laiko viską perskaityti, galite pereiti prie pagrindinių išsinešimų .

1. Beveik ketvirtadalis analizuojamų svetainių turi daugiau nei 50% nenatūralių nuorodų

 

Išanalizavę duomenis pamatėme, kad daugumoje svetainių (39,9% visų svetainių) yra iki 10% nenatūralių nuorodų. Nėra blogai, bet tai yra maža dalis, jei mes apie tai pagalvotume. Iki 30% nenatūralių nuorodų sudaro daugiau nei pusę nuorodų (iš viso 63,3%). Dar blogesnė situacija yra, jei pažvelgsime į svetainių procentą (20,7%), turinčių virš 50% nenatūralių nuorodų.

 

Norėdami geriau suprasti diagramas, turite žinoti, kad svetaines suskirstėme pagal jų nenatūralių nuorodų procentą į 4 kategorijas:

  • apimantis iki 10%  nenatūralių visų nuorodų ryšių;
  • susidedantis iš 10-30% nenatūralių visų nuorodų ryšių;
  • susidedantis iš 30-50% nenatūralių visų saitų ryšių;
  • sudaro daugiau kaip 50% nenatūralių visų nuorodų nuorodų.

 

Svetainių, turinčių nenatūralių nuorodų, intervalų procentinė dalis

 

Jei palyginsime šią diagramą su sekančia, kur kartu apibendrinome nenatūralias ir įtariamas nuorodas, galime pamatyti skritulinių diagramų skirtumus. Svetainių, kuriose yra daugiau kaip 50% nenatūralių ir įtariamų nuorodų, skaičius yra beveik ketvirtadalis arba visa svetainių suma – 24,8%.

 

O svetainių, kuriose yra iki 10% nenatūralių ir įtartinų nuorodų, skaičius yra mažesnis nei pirmoje diagramoje – 31,4%. Tačiau apskritai situacija atrodo blogesnė.

 

Svetainių, turinčių nenatūralių ir įtartinų nuorodų, intervalų procentinė dalis

 

„CognitiveSEO“ įrankis suaktyvina nubaustą vėliavą, kai svetainėje yra daugiau nei 30% atgalinės nuorodos profilio, kuriame yra nenatūralių nuorodų. Pažvelgę ​​į savo situaciją matome, kad yra nemažai ryšių su daugiau nei 30% nenatūralių nuorodų.

 

Dabar galbūt galvojate, kaip klasifikavome arba ką laikėme nenatūralia grandimi .

 

Nuorodų klasifikavimui naudojome kognityvinę SEO klasifikavimo metriką. kognityvinis SEO nenatūralus nuorodų aptikimas  suskirsto nuorodas pagal jų nenatūralumą taip:

  • nenatūralus ryšys : nuorodos kurias laikomi nenatūralus googl e .  Įrankis naudoja daugiau nei 50 taisyklių nenatūralioms nuorodoms klasifikuoti.
  • įtariamos nuorodos : nuorodos, kurios gali būti nenatūralios, tačiau jas reikia patikrinti rankiniu būdu. Kontekstas gali labai pakeisti nuorodos natūralumą, todėl kai kurių nuorodų negalima klasifikuoti algoritmiškai, tačiau jas reikia tvarkyti rankiniu būdu.
  • Geros nuorodos : nuorodos, kurios, atrodo, neturi problemų.

 

Žemiau galite pamatyti spausdinimo ekraną, paimtą iš nenatūralaus ryšio nustatymo įrankio.

 

2. 35% visų nenatūralių saitų turi mažą įtaką

 

Mūsų tyrimas pagrįstas beveik 8000 svetainių, kuriose yra tūkstančiai nenatūralių nuorodų, analize. Mes apžvelgėme tų ryšių įtaką ir išanalizavome pagrindinius nenatūralius klausimus. Kiekvienoje svetainėje turėjome klausimų sąrašą.

 

Apskaičiavome problemų dažnumą ir žemiau esančioje diagramoje galite pamatyti svetainių su nenatūraliomis nuorodomis aukščiausių nuorodų problemas. Mažai įtakos ryšys yra vienas iš labiausiai paplitusių link klausimais . Mažos įtakos nuoroda yra žemos kokybės nuoroda, kuri gali turėti mažą įtaką dėl daugybės priežasčių, be žiniatinklio katalogo nuorodų, įtariamojo inkaro teksto ar įtariamojo modelio nuorodos.

 

 

Niekam nėra paslaptis, kad mažos įtakos nuorodos arba žiniatinklio katalogų nuorodos dažniausiai yra šlamštinės nuorodos; vis dėlto čia stebina tai, kad su šiais klausimais vis dar susiduriama, kaip ir prieš 10 metų.

 

Norėdami greitai priminti, pateikiamos nuorodų schemos, pažeidžiančios „ Google“ žiniatinklio valdytojo gaires:

 

  • Pirkimo ir pardavimo nuorodos ar bet kurios kitos nuorodos, sukurtos mokant pinigais;
  • per didelis ryšių mainai;
  • svečių tinklaraščiai naudojant daug raktinių žodžių ir per daug optimizuotas inkaro teksto nuorodas;
  • automatinis nuorodų kūrimas naudojant automatizuotą programinę įrangą;
  • Blogrolls, poraštės nuorodos ir visos kitos plačiai platinamos nuorodos svetainėje;
  • interneto katalogai;
  • reklaminiai skelbimai ar mokami straipsniai su nuorodomis;
  • paslėptos ar nekokybiškos nuorodos, įterptos į valdiklius;
  • bet kokios rūšies nuorodos, kurios vis dar ketina manipuliuoti „PageRank“;
  • forumo komentarai su optimizuotomis nuorodomis.

3. Daugiau komercinių inkarų tekstų koreliuoja su aukštesnėmis nenatūraliomis nuorodomis

 

Pagal žemiau pateiktą grafiką galime pastebėti, kad dauguma komercinių inkarų tekstų randami svetainėse, kuriose yra daug (virš 50%) nenatūralių nuorodų.

 

Gamtiniai ir komerciniai nenatūralių svetainių inkarų tekstai

 

Norėdami sugalvoti, kaip mes sprendžiame inkarinius tekstus, šiek tiek paaiškinkite, kaip mes apibrėžėme prekės ženklo ir komercinius raktinius žodžius.

 

Prekės ženklo inkaro tekste yra įmonės pavadinimas arba domeno vardas. Komerciniai raktiniai žodžiai (arba pinigų raktiniai žodžiai) yra visi tie raktiniai žodžiai, svarbūs sandorių paieškoms, raktiniai žodžiai, atitinkantys užklausas su tikraisiais pirkėjais. Pavyzdžiui, mūsų atveju kognityvusis SEO būtų prekės ženklo raktinis žodis, o geriausias SEO įrankis  būtų komercinis raktinis žodis.

 

Aišku viena: komerciniai inkaro tekstai yra labiau paskirstyti svetainėms su nenatūraliomis nuorodomis. Taigi buvo netikėta pamatyti tiek daug nenatūralių saitų ženklų tekstų. Mes analizavome prekės ženklo inkaro tekstus dėl nenatūralių nuorodų, kad sužinotume, kodėl jų yra tiek daug. Mes supratome, kad tai iš tikrųjų yra ryšys su aukščiau aptartais aukščiausių nuorodų klausimais.

 

Dauguma nenatūralių sąsajų su prekės ženklo inkaro tekstu atsiranda iš žiniatinklio katalogų.

 

Žemiau galite pamatyti tokio pobūdžio pavyzdį. Galite pamatyti, kad nuoroda yra svetainėje ir domeno pavadinime, tačiau svetainė atrodo tikrai šlamšti ir visi žinome, kad „Google“ nemėgsta žiniatinklio katalogų ar bet kokių sąrašų svetainių.

 

Nenatūrali sąsaja su prekės ženklo inkaro tekstu

 

Norėdami nustatyti nuorodų kūrimo strategiją, išanalizavome tinklalapio tipą, nuorodos padėties nustatymą, tinklalapio kategoriją. Tinklalapio tipas yra metrika, kuri profiliuoja atgalines nuorodas pagal jų struktūrinį tipą. Tai reiškia,  raktinių žodžių tyrimas kad galite tiksliai pamatyti, kokio tipo puslapį jis susieja, ar tai būtų tinklaraštis, forumas, el. Prekybos svetainė ar galbūt naujienų svetainė. Nuorodų pozicionavimo metrika kiekvieną analizuojamą nuorodą klasifikuoja pagal jų tipą („Blogroll“, „Blog Post“, „Content Link“ ir kt.), O tinklalapio kategorija nurodo kontekstinį svetainės ir jos įeinančių nuorodų atitikimą.

 

5 populiariausios svetainių, turinčių nenatūralių nuorodų, tinklalapių kategorijos yra šios:

  • Bendrasis
  • Verslas
  • Namai
  • Tech
  • Sveikata

4. Beveik pusė nenatūralių nuorodų yra iš žiniatinklio katalogų

 

Remiantis mūsų tyrimu, atrodo, kad žiniatinklio katalogai yra pagrindinis šlamšto atgalinių nuorodų šaltinis, o paskui – bendrosios svetainės, tinklaraščiai, forumai ir el. Prekyba.

 

Populiariausias nenatūralių nuorodų tinklalapio tipas

 

Žiniatinklio katalogai buvo didelis smūgis šlovingame senų senovės juodos kepurės SEO. Jie buvo su mumis nuo juodų skrybėlių SEO pradžios. Pažvelgę ​​į žemiau esantį spausdinimo ekraną, galite pamatyti, kaip bėgant metams keitėsi interneto žinynų paieškos.

 

Žiniatinklio katalogo tendencijos

 

Jis prasidėjo didelis, tada sumažėjo ir populiarumas sumažėjo, tačiau kai kurie žmonės juos vis dar naudoja. Žiniatinklio katalogai nebeturi gero įvaizdžio SEO pasaulyje.

 

Mattas Cuttsas teigė, kad „Google“ komanda žiūri į katalogo vertę ir į tai, kiek įdėta darbo.

 

Jei tai nėra iš esmės daug darbo ir, visų pirma, atrodo, kad nuorodų schema yra daug mažiau, tada mokami katalogai laikosi tų pačių standartų, kaip ir mokamos nuorodos.

5. 40% visų nenatūralių nuorodų pateikiama trumpose tekstų dalyse

 

Kadangi pagrindinis mūsų nuorodų šaltinis yra žiniatinklio katalogai, paaiškėja, kad su tuo susiję du svarbiausi nuorodų išdėstymai. Tyrimo metu pamatėme, kad dauguma nenatūralių nuorodų yra trumpose pastraipose arba tekste ir nuorodų grupėse. 40% svetainių turėjo nenatūralias nuorodas trumpoje teksto dalyje ir 39% svetainių – nuorodų grupėse.

 

Populiariausios nuorodos padėties nustatymo problemos

 

Tyrimas rodo, kad nuorodos, išdėstytos trumpose teksto dalyse ir nuorodų grupėje, yra šlamšto siuntėjų naudojamos viršutinių nuorodų padėties nustatymo schemos.

6. Svetainėse, kuriose yra labai nenatūralių atgalinių nuorodų profilių, yra daugiau nei 70% „Nofollow“ nuorodų

 

Be pirmiau aptartos informacijos apie nuorodos strategiją, mes taip pat buvome suinteresuoti išsiaiškinti perkeltą nuorodos nuosavybę ar nuorodos sultis ir rel atributui priskirtos vertės tipą – dofollow ir nofollow.

 

Mes žinome, kad „dofollow“ nėra savaiminis atributas, tačiau čia jį naudosime norėdami atskirti nuorodas.

 

Nenatūralios dofollow nuorodos ir nofollow nuorodos

 

Kaip matote diagramoje, visose svetainėse, kuriose yra nenatūralių nuorodų, yra daug nofollow nuorodų. Iš visų nuorodų yra mažiau nei ketvirtadalis.

 

Buvome įsitikinę, kad dofollow nuorodos gali būti daugiausia nenatūralios nuorodos; bet panašu, kad taip nėra. Pripažįstame, kad atrasti duomenys atspindi tik nuorodų rinkinio išvadas, tačiau vis tiek čia atrasti rezultatai yra gana įdomūs.

 

Kadangi dauguma nenatūralių nuorodų yra nofollow, kaip matote aukščiau pateiktoje diagramoje, pradėjome manyti, kad klausimai „Ar turėčiau atsisakyti nofollow nuorodų?“ turi naujas kryptis. „Nofollow“ nuorodų sakmė tęsiasi po ilgų ir karštų diskusijų tarp internetinių rinkodaros specialistų ir SEO.

 

Sprendžiant iš mūsų išvadų čia, galima sakyti, kad atsisakyti nofollow nuorodų nebėra pasirinkimo dalykas.

 

Turėtumėte pagalvoti apie nuorodų, kurios atrodo šlamštinės ir turinčios didelę riziką jūsų atgalinės nuorodos profiliui, pašalinimą ar atsisakymą, net jei jų nėra.

 

Jie gali turėti įtakos visai jūsų atgalinės nuorodos profilio kokybei. Jei jų nėra, tai nereiškia, kad jie nėra rizikingi. Kadangi buvo žinoma, kad dofollow nuorodos yra nenatūralios, tai tapo įprastu, kiek natūralūs ryšiai. Bet jei pažvelgsime į savo tyrimo rezultatus, vis daugiau pagrindinių leidėjų pradeda pereiti prie nofollow. Tai neabejotinai gali paveikti ir kitus el. Pašto šiukšlintojus.

 

„ Google“ Johnas Muelleris sakė atsisakantis blogų nuorodų, nesvarbu, ar jos nėra, ar ne.

 

Jei atsisakysite ar išvalysite blogas nuorodas į jūsų svetainę, „Google“ algoritmas gali padėti pasitikėti kitomis nuorodomis į jūsų svetainę.

 

„Nofollow“ drama pradėjo būti sudėtingesnė, nes daugelis leidėjų piktnaudžiauja šia praktika, todėl geros „nofollow“ ir „spammy“ nofollow nuorodos susimaišė. Mes visą laiką kalbėjome apie nofollow nuorodų poveikį SEO, kur galite sužinoti, ar jie vis dar verta turėti.

7. Žemesnio domeno įtakos balas rodo didesnį nenatūralumą

 

Savo tyrime mes patikrinome domeno įtaką nenatūralioms nuorodoms, kad pamatytume vidutinę vertę. Pasirodo, kuo aukštesnis nenatūralus atgalinės nuorodos profilis, tuo mažesnė domeno įtaka.

 

Vidutinė tik nenatūralių nuorodų domeno įtaka

 

Domeno įtaka yra panaši metrika, apimanti domeno autoritetą – minios metriką, matuojamą nuo 0 iki 100.

 

8. Aukštas nenatūralus atgalinės nuorodos profilis paprastai lemia paieškos matomumo sumažėjimą

 

Šiame tyrime tiesioginė koreliacija tarp nemandalaus ryšio ir paieškos matomumo nebuvo padaryta, tačiau, vertinant kitus mūsų atliktus tyrimus, atrodo, kad aukščiausias nenatūralių atgalinių nuorodų profilis, didžiausia tikimybė gauti svyravimų paieškos sistemose ir ilgalaikio matomumo nėra.

 

Mes parašėme keletą tyrimų šiuo klausimu ir beveik visais atvejais didelis nenatūralių nuorodų skaičius labai sumažino paieškos matomumą.

Ieškokite propertycashbuyers.com matomumo

Norėdami įsitikinti, kad jūsų reitingai bus saugūs, labai rekomenduojame:

  1. Reguliariai stebėkite atgalinės nuorodos profilį
  2. Atsisakykite nenatūralių nuorodų
  3. Stebėkite naujas nuorodas, kurios gali sukelti baudas
  4. Žinokite savo inkaro teksto santykį

Ir jei jūs ieškote įrankio, galinčio padaryti visa tai ir dar daugiau, pažintinis SEO įrankių rinkinys visada yra jums.

9. Kaip mes atlikome tyrimus

 

Ištraukėme daugiau nei 100 000 nuorodų, gautų iš beveik 8 000 atsitiktinai pasirinktų ir anonimizuotų skirtingų kategorijų svetainių, daugiausia iš sveikatos, el. Prekybos, finansų, kelionių, verslo technologijų, pramogų, suaugusiųjų. Štai keletas duomenų, kurių ieškojome:

  • nenatūralių nuorodų, įtariamų nuorodų ir „OK“ nuorodų procentas;
  • labiausiai neįprasti nenatūralūs saitų klausimai;
  • prekės ženklo ir komercinio inkaro teksto procentinė dalis;
  • Tinklalapio tipas, nuorodų padėties nustatymas ir tik nenatūralių nuorodų interneto kategorija;
  • nofollow ir dofollow nuorodos visam atgalinių nuorodų profiliui;
  • nofollow ir dofollow nuorodos tik nenatūraliems saitams;
  • didelė ir gera domeno įtaka visam atgalinio ryšio profiliui ir tik nenatūralioms nuorodoms;
  • vidutinis domeno poveikis visam atgalinių nuorodų profiliui ir tik nenatūralioms nuorodoms.

 

Kiekvienai šiame straipsnyje analizuotai ir aptartai metrikai nenatūralų atgalinės nuorodos profilį skirstėme į 4 kategorijas:

  • 0–10% nenatūralių nuorodų iš visų nuorodų;
  • 11–30% nenatūralių nuorodų iš visų nuorodų;
  • 31–50% nenatūralių nuorodų iš visų nuorodų;
  • daugiau nei 50% nenatūralių nuorodų iš visų nuorodų.

 

10 geriausių išsinešimų

 

Tyrime aptikome gana įdomių SEO faktų. Mes paneigėme kai kuriuos SEO mitus ir įgijome naujų potencialių klientų bei strategijų, kurios bus pritaikytos būsimiems tyrimams. Žemiau galite pamatyti mūsų 10 geriausių išsinešimų.

 

  1. Beveik visose svetainėse yra keletas nenatūralių nuorodų , o trečdalyje jų yra daugiau nei 50% šlamšto nuorodų.
  2. Akivaizdu, kad dauguma  nenatūralių nuorodų neturi jokios įtakos , o trečdalis visų analizuojamų svetainių turi mažai arba visai neturi nuorodų.
  3. Žiniatinklio katalogai yra nenatūralios taktikos ir (tikriausiai) „juodos kepurės“ SEO strategijų sąraše.
  4. Dauguma nenatūralių nuorodų dažniausiai pateikiamos trumpose teksto pastraipose ir sąrašų grupėse.
  5. Komercinis inkaro tekstas nebūtinai sukelia nenatūralumą.
  6. Dauguma nenatūralių nuorodų turėjo žymelę rel = ”nofollow”,  priešingai nei paplitusi nuomonė, kad nofollow nuorodos yra “saugios”.
  7. Dažniausiai „dofollow“ nuorodos yra natūralios , nešlamiškos ir susijusios nuorodos.
  8. Mums gali tekti pakeisti požiūrį dėl atsisakymo nofollow nuorodų .  
  9. Nenatūralios nuorodos labai veikia svetainių „Google“ matomumą .
  10. Nenatūralios nuorodos koreliuoja su mažesniu domeno įtakos balu. 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *