Kategorijos
SEO

Neigiamos seo paslaugos

Tai TIKRA IR SĖKMINGA istorija iš Jonathan Verrall – „Jellyfish“ vyresniojo SEO vadovo ir vieno iš mūsų ilgametių klientų.
„Neigiamos SEO atakos gali būti įvairių formų. Atsižvelgiant į naujausius „Google“ naujinimus, juodos kepurės turėjo patobulinti savo žaidimą, pasitelkdamos įvairiausias paruoštas SEO atakas. Šiame kontekste būtina stebėti savo atgalines nuorodas, taip pat išlaikyti sveiką nuorodų profilį. Žemiau yra puiki, išsami istorija apie atsigavimą po neigiamos SEO atakos, iš kurios galima išmokti ir pritaikyti daug dalykų. 

 


 

„Google“ algoritmų atnaujinimas yra sudėtingas. Ironiška, kaip gali atrodyti, pastaraisiais metais tobulėjant „Penguin“ algoritmui, dabar (dažnai šlamšto siuntėjai) raktinių žodžių tyrimas žalos tiksliniams tikslams naudojamos (juodosios kepurės SEO) praeityje taikytos kliento svetainių matomumo didinimo technikos. domenai.

 

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Medūza“ patyrė šią pirmąją ranką kaip neigiamą SEO ataką.

 

Kaip įsitvirtinusi skaitmeninė agentūra, turinti gerbiamų konkurentų, tokių atakų paprastai nesulaukiame, tačiau kai mūsų SEO komanda atkreipė dėmesį į mūsų pastarojo meto natūralaus matomumo sumažėjimą, netrukus nustatėme, kad tai sukėlė sąmoninga, neigiama SEO taktika.

Žemiau esantys SEO duomenys rodo mūsų istorinius rezultatus „Jellyfish UK“ svetainėje ir pokyčius po atakos – nežinome, kas yra tikrasis kaltininkas. (Mes vis dėlto sužinojome, į kurią paslaugų liniją jie kreipėsi, ir aš tuoj pasidalysiu.)

Želė reitingo kritimas

Norėdami paaiškinti, mes tikrai nemanome, kad tai buvo mūsų pramonės bendraamžių darbas. Žemiau pateikiami lyginamieji SEO duomenys yra naudojami tik norint palyginti istorinius rezultatus ir parodyti pokyčius po atakos – mes nežinome, kas yra tikrasis kaltininkas.

 

Taigi, kaip mūsų SEO našumas buvo tendencingas per pastaruosius 12 mėnesių?

Nuolatinio augimo medūzos

„Jellyfish UK“ svetainė veikė nuolat labai gerai; stabiliai didėjo per 2013 metus ir pasiekė aukščiausią tašką 2014 m. spalio mėn.

 

Mes naudojome įrankį „Medūzos baudų tikrintuvas“, kad pamatytume pagrindinių algoritmų atnaujinimų laiką, palyginti su mūsų našumu, ir akivaizdu, kad „ Penguin 3.0“ atnaujinimas tuo pačiu metu (2014 m. Spalio 17 d.) Buvo ir mūsų matomumo pablogėjimas:

 

SEO matomumo lentelė nedidelė

 

Norint pabrėžti, „Penguin 3.0“ atnaujinime daugiausia dėmesio buvo skiriama žemos kokybės atgalinėms nuorodoms, o diagramos tendencija rodo neigiamą įtaką svetainės SEO reitingui.

 

Atgalinės nuorodos našumo analizė

Po šios išvados mes toliau tyrėme savo atgalinės nuorodos profilį ir pastebėjome staigų gaunamų nuorodų srautą per visą spalį, atrodytų, iš niekur. Be to, lapkričio mėnesį įvyko  raktinių žodžių tyrimus dar viena nuorodų į mūsų domeną antpuolis:

Neįprasta „Spike Spyge“ medūza - 2014 m

Žvelgdami giliau į savo atgalinės nuorodos profilį naudodami „ CognitiveSEO“ , aiškiai matėme jų neigiamą vertę ir poveikį mūsų svetainei.

Didžiulis šuolis aptiktais nenatūraliais saitais

Žvelgiant nuo rugpjūčio mėn., Duomenys rodo nepastebimą nenatūralių ir įtartinų sąsajų lygį iki… .ta-da; Spalio / lapkričio mėn. Diagramoje matyti beveik 2 000 žemos kokybės nuorodų, staiga nukreipiančių į medūzas.co.uk .

 

Vos per savaitę mūsų svetainės atgalinio profilio sveikata buvo sistemingai pakenkta iš anksčiau buvusios sveikos pozicijos:

 

Nuorodų sveikata profilyje

Nenatūralus nuorodų pasiskirstymas - medūzos

Tolesnis tyrimas aiškiai parodė, kad prieš mūsų svetainę vyko kampanija „Komentarų šlamštas“.

Šiuo atveju programinė įranga buvo naudojama rašyti komentarus tinklaraščiuose, automatiškai, greitai paeiliui, norint gauti atgalines nuorodas.

„Llink“ tipai „Evolution Medūzos“

Nors dauguma komentarų niekada nebus paskelbti, kai kurie skelbia juos internete, o tai yra „juodos kepurės SEO“ tikslas.

 

 

Atgalinių nuorodų sekimas

Norėdami nustatyti tikslinius raktinius žodžius, mes naudojome „CognitiveSEO“, kad sužinotume, jog pagrindinis turinio tikslas buvo „SEO mokymai“:

Neigiamas SEO ataka

Tikslų šlamšto siuntėjų naudojamą inkaro tekstą galite pamatyti čia:

Inkaro tekstas naudojamas SEO nenatūralios nuorodos

„Google“ priėmė staiga didelį inkaro teksto, nukreipiančio į mūsų puslapį, skaičių ir jau egzistuojantį bei visiškai teisėtą puslapio optimizavimą kaip ženklą, kad puslapis buvo per daug optimizuotas raktinių žodžių grupėms „SEO mokymai“.

 

Atgalinės nuorodos pašalinimas 

Norėdami pašalinti tokias žemos kokybės „šlamšto“ nuorodas, mes naudojome keletą svetainių ir žiniatinklio tikrinimo įrankių, naudodami daugybę skirtingų, padidėjo tikimybė, kad visi indeksai bus aprėpti, ir sumažino paslėptų nuorodų praleidimo tikimybę.

 

Pašalinimo procesas buvo dvejopas: susisiekite su svetainės žiniatinklio valdytojais ir paprašykite pašalinti nuorodas bei įkelti likusias blogas nuorodas į „Google Disavow“.

 

Kaip jūs tikriausiai įsivaizduojate, susisiekti su atskirais žiniatinklio valdytojais užima daug laiko, kai yra tūkstančiai nuorodų, todėl naudingas „Disavow“ įrankis.

 

Neigiamas SEO atkūrimas

 

Kadangi specializuojamės SEO srityje, anksti sulaukėme atakos. Visi mūsų ekspertai rekomenduoja rinkodaros specialistams ir žiniatinklio valdytojams reguliariai stebėti jūsų atgalinės nuorodos profilį; ypač jei jūsų verslas priklauso nuo jūsų svetainės.

 

Atakos laikas, praėjus mėnesiui po spalio „Penguin“ atnaujinimo, taip pat pabrėžė, kad tai akivaizdžiai buvo „ataka“, bet ir tai, kad visiškas atsigavimas priklausys nuo kito „Penguin“ atnaujinimo.

Norėdami padėti rinkodaros specialistams ir žiniatinklio valdytojams neatsilikti nuo „Google“ naujinių, mūsų „ Google Penalty Hub“ turi funkciją, kuri stebi algoritmų atnaujinimus ir jų tvarkingumą.

 

Kartais atkūrimas gali užtrukti metus, pavyzdžiui, plačiai pranešta apie „Expedia“ neigiamą SEO ataką, kuri vis dar veikia šio pagrindinio internetinio prekės ženklo verslą. Joshua Steimle’as tuo metu taikliai pasakė:

„Dėl neigiamo SEO įmonės gali būti nubaustos arba visiškai uždraustos„ Google “. Tai gali turėti įtakos akcijų kainai. Tai netgi gali išbraukti įmones iš verslo “.

 

 

Paskutinės mintys … .. Neigiamos SEO atakos yra trikdančios, kenksmingos ir paprastai didžiulį skausmą, tačiau jas galima pašalinti ir jų poveikį sumažinti kuo greičiau ir ryžtingiau.

 

 

Jei norite sužinoti daugiau, susisiekite ir dėkojame, kad skaitėte. Apie šią istoriją pirmą kartą buvo pranešta  čia .

 

Atskleidimas
Tai nėra mokamas įrašas ir kognityvinis SEO nesudarė jokio susitarimo su autoriumi. Tai yra jo paties parašyta ir dokumentuota neigiama Jonathano Verrallo SEO atkūrimo istorija.

 

Apie autorių

Jonathanas Verrallas

Jonathan Verrall
Vyresnysis SEO vadovas
Medūza

Kaip „Jellyfish“ vyresnysis SEO vadovas, Jonathanas yra atsakingas už internetinio matomumo strategijų kūrimą ir įgyvendinimą, klientų svetainių auditą, siekiant optimalaus organinio našumo, ir galiausiai kurdamas autoritetą ir svarbą savo klientų svetainėms, naudodamas įvairias nuorodų kūrimo technikas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *