Kategorijos
Uncategorized

Kuo skiriasi H4 ir H7 automobilio lemputė?

Renkantis tinkamą lemputę savo automobiliui, daugelis vairuotojų yra bejėgiai susidūrę su įvairių modelių, gamintojų ir automobilių lempučių įvairove. Jei sustojote H4 ir H7 halogeninių modelių palyginimo etape ir vis dar nežinote, kuo jie skiriasi, tai šis straipsnis skirtas jums. Pabandysime aprašyti abu modelius ir parodyti jų panašumus bei skirtumus.

Pagrindai

Visų pirma, nepaisant to, ar pasirinkote H4, ar H7 lemputę, pirkdami atkreipkite dėmesį į jos patvirtinimą. Tik patvirtintos lemputės atitinka patvirtinimo keliui sąlygas. Patvirtinti nereikia Lenkijoje, bet kokį Europos Sąjungos patvirtinimo ženklą leidžiama naudoti ir Lenkijos keliuose.

Patvirtinimas ant lemputės pažymėtas raide „E“ ir ES valstybei priskirtu numeriu. Patvirtinimo atveju Lenkijoje tai bus „E20“.

Halogeninės lempos

Paprastai halogeninis apšvietimas yra tam tikros rūšies lemputė su volframo gija, kurios vidus užpildytas dujomis, pavyzdžiui, argonu, kriptonu ar azotu su nedideliu halogeninių elementų, tokių kaip jodas ar bromas, priemaiša. Šie elementai prisideda prie halogeno regeneracijos ciklo susidarymo. Šis procesas susideda iš vytos poros volframo sujungimo su halogenu, kuris leidžia gautam junginiui likti dujų pavidalu.

Viskas vyksta esant aukštai temperatūrai, iki 250 laipsnių laipsnių Celsijaus. Kai iš kvarco stiklo pagamintame burbule cirkuliuojančios dujos su halogeno dalelėmis pasiekia susuktą porą, molekulė suyra. Volframas nusėda ant kaitinamojo siūlo, halogenas difunduoja ir vėl jungiasi ištisinio ciklo metu, tada suyra su volframu.

Tokio apšvietimo trūkumas yra tas, kad tik nedidelė energijos dalis, sukurta regeneracijos ciklo metu, iš tikrųjų paverčiama šviesa. Tačiau šis veikimo būdas padaro halogeninę lemputę kur kas patvaresne nei tradicinė pirmtakė, o žmogaus akims šviesesnė.

H4 lemputės

H4 lemputę sukūrė gamintojai, palaikantys tolimas, artimųjų ir rūko žibintus automobilių apšvietime. Šio tipo lemputėse yra dvi gijos ir jos viduje yra metalinė plokštė, uždengianti dalį kaitinamosios šviesos skleidžiamos šviesos, kurios dėka artimosios šviesos neapakina artėjančių vairuotojų.

Kelių eismui patvirtintų H4 lempučių nominali galia yra 55 W, o efektyvumas – 1000 liumenų. Tokios lemputės tarnavimo laikas, priklausomai nuo to, kaip ji naudojama, svyruoja nuo 350 iki 700 valandų. H4 lemputės dažniausiai naudojamos senesnio tipo automobiliams.

H7 lemputės

H7 lempučių gyvenimas prasidėjo 1993 m. Jie skirti artimųjų ir tolimųjų šviesų lempoms. Tai yra vienos gijos lemputės, todėl gali skleisti tik vienos rūšies šviesą. Kad tokio tipo lemputes būtų galima naudoti kaip artimąją ir tolimąją šviesą, korpuse turi būti sumontuotos 2 lemputės, kiekviena skirta skirtingo tipo lempoms. Todėl šių lempučių naudojimas priklauso nuo priekinių žibintų konstrukcijos. Paprastai naujesni automobiliai yra pritaikyti H7 lempučių montavimui.

Kelių eismui Europos Sąjungoje patvirtintų lempučių nominali galia yra 55 W, o standartinės H7 lemputės tarnavimo laikas yra nuo 330 iki 550 valandų.

Gamintojų gudrybės

Automobilių elektrinių lempučių rinkoje galima pastebėti įvairią gamintojų veiklą, kuri padidina lemputės parametrus taip, kad ji vis tiek atitiktų 55 W vardinės galios reikalavimą ir būtų patvirtinta naudoti Europos Sąjungos keliuose. . Siekdami geresnių rezultatų, gamintojai naudoja įvairias kaitinamųjų siūlų optimizacijas arba užpildo lemputės vidų dujomis esant didesniam slėgiui.

Tačiau turėtumėte žinoti, kad toks patobulintas modelis taip pat daro įtaką greitesniam kaitinimo siūlų susidėvėjimui, todėl tokios lemputės tarnavimo laikas gali būti trumpesnis.

H4 ir H7 skirtumai

Kaip matyti iš pirmiau pateikto aprašymo, H4 lemputės yra modeliai, kurie daugelį metų buvo parduodami automobilių rinkoje. Nenuostabu, kad jie pritaikyti senesnio tipo automobiliams. Tokia elektros lemputė dėl to, kad joje yra dvi gijos, gali būti tiek tolimoji, tiek artimųjų šviesa. Vidinės plokštės dėka viena iš gijų yra uždengta ir neakina artėjančių vairuotojų.

Norint naudoti šio tipo lemputes, priekinių žibintų korpuse turi būti vienas šviesos šaltinis, skirtas abiejų tipų apšvietimui: artimosios ir tolimosios. Naujesnis modelis, kuris yra H7, skirtas montuoti automobiliuose, kurių priekinių žibintų korpuse reikia sumontuoti dvi lemputes, kad veiktų artimosios ir tolimosios.

Šio tipo lemputės turi vieną giją. Abiejų tipų lemputės (priklausomai nuo parametrų) naudojamos tokiems žibintams kaip tolimosios, artimosios ir rūko lempos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *