Kategorijos
SEO

Kodėl vietinis SEO yra svarbus

Jūs tikriausiai daug girdėjote apie tai, kad vietinis SEO yra vienas iš svarbiausių aspektų kalbant apie skaitmeninę rinkodarą. Tai tikriausiai dėl to, kaip organiškai galite pasinaudoti savo verslu naudodamiesi paprastu vietinių paieškos sistemų optimizavimu.

Tačiau mes manome, kad teisinga tai, jog prieš linktelėdami galva ir sutikdami su populiariąja nuomone, turime glaustai suprasti, kas tiksliai yra vietinis SEO, jo aktualumas šiandieniniame pasaulyje ir kaip jis veikia verslą.

Tegul šis straipsnis yra jūsų vietinis SEO vadovas, kuriame pateikiama visa ši informacija.

Suteikdami jums gilesnį supratimą apie vietinio SEO pasaulį, galite aiškiai suprasti, kodėl vietinis SEO užima tokią dominuojančią poziciją internetinėje rinkodaroje ir kaip sukurti galingą vietinę SEO strategiją.

Turėdami veiksmingą vietinę SEO strategiją, galėsite labiau informuoti savo verslą, o tai paskatins daugiau lankytojų jūsų vietovėje, o tai savo ruožtu padės plėtoti verslą.

Kas yra vietinis SEO?

Vietinis SEO yra tik tavo variantas run-of-the-mill SEO ir siekiama įsitikinti, jūsų verslas  raktinių žodžių tyrimus bus rasti paieškos sistemų, tokių kaip Google ir Bing, žmonės ieško už jį savo vietovėje.

Svarbiausia, kad jis pagerintų jūsų įmonės matomumą atliekant paieškas pagal vietovę, gerinant vietinės paieškos reitingus.

Tai apima paieškas naudojant tam tikrus geografinius kriterijus, pvz., Miestą, valstiją, pašto kodą, aptarnavimo sritį ir kt., Ir paieškas „šalia manęs“, kai „Google“ renka asmens geografinę vietą ir pateikia tos srities paieškos rezultatus.

Kuo skiriasi SEO ir vietinis SEO?

Gali būti, kad anksčiau neteko girdėti apie SEO (paieškos sistemų optimizavimą). Jei ne, SEO yra jūsų svetainės optimizavimo veiksmas, kad ji būtų labiau matoma paieškos sistemose visame pasaulyje.

Raktinis žodis yra GLOBALY. Tuo SEO ir vietinis SEO skiriasi.

Vietinis SEO yra labiau orientuotas į auditoriją šalia jūsų verslo, jūsų bendruomenėje, o ne auditoriją, kuri nėra. SEO yra labiau apibendrintas skėtis, apimantis vietinį SEO.

Pripažinę šį skirtumą galų gale galėsite savo verslui sukurti geresnius metodus, kaip pasiekti kvalifikuotus klientus.

Dabar nesakome, kad turėtumėte vengti bendro SEO, jei esate mažas vietinis verslas. Tiesą sakant, SEO pagrindų žinojimas apskritai gali būti gera pradžia bet kuriam verslo savininkui, norinčiam sužinoti daugiau apie paieškos sistemų optimizavimą.

Bet mes sakome, kad kaip vietinis verslas nesustokite ties bendru SEO. Nerti giliau.

Kai naudojate specializuotą SEO formą, kuri yra skirta būtent jūsų verslui aktualiausiems vartotojams, tada jūs pasieksite didžiausią IG ir pastebėsite geriausius rezultatus.

Kodėl tai svarbu?

Be to, kad galite gauti didesnę investicijų grąžą, tai gali padėti geriau įsiskverbti į vietinę rinką.

Vietinis SEO yra nepaprastai svarbus, ypač jei turite verslą su plytų parduotuve arba parduotuve, teikiančia paslaugą tam tikroje paslaugų srityje.

Tai padeda pritraukti srautą į jūsų fizinę vietą, nes jūsų verslo informacija tampa matoma jūsų vietovės ieškotojams (kurie dažnai būna kvalifikuotesni).

Remiantis „Forbes“ atliktu tyrimu, 95% išmaniųjų telefonų vartotojų naudojo savo įrenginį mobiliesiems ieškojimams ieškoti vietinių įmonių, iš kurių 61% paskambino į verslą ir 59% apsilankė.

„SearchEngineWatch“ nustatė, kad 70 proc. Mobiliojo ryšio vartotojų spustelėję skambina įmonei tiesiai iš „Google“ paieškos rezultatų naudodamiesi savo mobiliaisiais telefonais.

Dabar šie skaičiai jums pasakys, kad potencialių klientų potencialių klientų potencialūs klientai yra potencialių klientų paieškos pagal vietoves paieškos, o šie skaičiai tik augs.

Kadangi šie potencialūs klientai yra žmonių, kurie specialiai ieško jūsų versle siūlomų produktų ar paslaugų, galima manyti, kad tai yra kvalifikuoti potencialūs klientai, kurių konversijų rodiklis tikrai bus didesnis.

Štai kodėl itin svarbu sutelkti dėmesį į reitingavimo veiksnius, kurie leidžia vietos klientams rasti jūsų verslą rezultatų puslapiuose, ypač mažam verslui.

Kadangi mažas verslas vis dar bando sukurti daugiau klientų arba pritraukti daugiau srautų į savo fizinę vietą, matomumas yra žaidimo pavadinimas. Kai jūsų verslo informacija pasirodys paieškos rezultatuose, galėsite pamatyti natūralių rezultatų, kuriuos jūsų skaitmeninė rinkodara gali pateikti, padidėjimą.

Tai reiškia daugiau verslo ir daugiau pajamų!

Kaip patekti į savo verslą „Google“ vietiniame 3 pakete

Be to, vietinis SEO gali padėti jūsų verslui pasirodyti „Google“ vietiniame 3 pakete. „Google“ vietinis 3 paketas yra viena geidžiamiausių vietų, kai kalbama apie paieškos sistemų rezultatus .

Kas yra šis vietinis 3 paketas, klausiate jūs? Na, štai.

vietinis SEO

Iš pradžių „Google“ SERP atsakė į vietines paieškas, fragmento pavidalu rodydamas septynias populiariausias įmones, susijusias su jūsų paieška. Tai buvo vadinama vietine 7 paketu ir joje buvo nurodyti adresai, telefono numeriai ir nuorodos į kiekvieną iš tų įmonių.

 

Tačiau, kai naršymo tendencijos tapo vyraujančios išmaniųjų telefonų, „Google“ sumažino „7“ paketą ir įtraukė tik tris rezultatus, kad būtų geresnė vartotojo patirtis.

Pabandykite ieškoti bet kurios pramonės įmonės ir pastebėsite, kad vietiniame pakete matote tik tris geriausius rezultatus. Kaip jau spėjote, dabar tai vadinama vietine 3 pakuote, todėl štai kodėl to vieta yra taip ieškoma.

Pagal šį „ Moz“ tyrimą 44% žmonių, atlikusių vietinę paiešką, spustelėjo vietinį trijų paketų sąrašą, o tik 8% nusprendė įkelti „daugiau vietinių rezultatų“. Tai rodo, kad dauguma žmonių, kurie ieško vietinių įrašų, randa tai, ko ieško, naudodamiesi vietinėmis trijų pakuočių galimybėmis.

Taigi, gavę šią vietą paieškos rezultatuose, galite pritraukti didžiulį srautą ir potencialias pajamas.

Maža to, svetainės, kurios reitinguojasi arčiausiai paieškos rezultatų viršaus, visada sulaukia daugiau lankytojų nei natūralūs rezultatai, kurie užpildomi toliau puslapyje.

Žmonės tikrai nori atsakymų į klausimus iškart. Kai jie ieško „šalia manęs santechnikų“ (ar kokia yra jūsų pramonė), norėsite, kad jūsų verslas kaskart pasirodytų pirmas.

Taip yra tik todėl, kad ieškotojai dažniausiai spustelėja rezultatus šalia viršaus.

Atsižvelgiant į pastaruosius vartotojų paieškos įpročių pokyčius, labai svarbu optimizuoti savo verslo įrašus, kad jie atitiktų auditorijos paieškos elgseną. Tik tada tikrai pamatysite norimą eismą.

Puiku, kai jūs reitinguojate SERP, bet geriausias dalykas yra reitingas viršuje.

O vietinis SEO gali padėti nuvesti jūsų verslą.

Vietinio SEO pagrindai

Dabar, kai apžvelgėme, kas yra vietinis SEO, ir kodėl tai svarbu, patikrinkime, ką galite padaryti, kad pagerintumėte savo verslo vietinį SEO.

Pirmiausia čia reikia suprasti, kad tai yra SEO pagal paieškas pagal vietovę, o tai reiškia, kad fizinis adresas ar vieta yra būtina sąlyga, kad įmonė galėtų rodytis vietiniuose paieškos rezultatuose.

Todėl jūsų įmonė turi būti užpildyta „Google“ žemėlapiuose ar kituose paieškos varikliuose, kai ieškoma. Jei nėra geografinės vietos, vietinis SEO neveiks.

Be to, jei jūsų įmonės adresas nėra atnaujinamas „Google“ mano verslo ir kituose internetiniuose kataloguose, jis nebus rodomas, kai klientas atliks paiešką „šalia manęs“ arba „vietovės pavadinime *“.

Kitas dalykas, kurį turite užtikrinti, yra tai, kad jūsų įmonės NAP (vardas, adresas ir telefono numeris) yra nuoseklus visuose internetiniuose kataloguose, į kuriuos įtraukėte. Jei čia yra neatitikimų, „Google“ greičiausiai išvengs jūsų verslo sąrašo vietinėje 3 pakuotėje. Idealiu atveju geriausia visada likti savo sąrašų viršuje.

Tai galite padaryti patys arba pasirinkti naudoti tokį įrankį kaip „ Synup“, kuris tvarko visus jūsų internetinius įrašus už jus, kad išvengtumėte vargo rankiniu būdu atnaujinti kiekvieną katalogą.

Kitas būdas pagerinti jūsų verslo vietinį SEO yra vietiniai šaltiniai.

Cituojama, kai trečiosios šalies svetainėje jūsų verslas nurodomas kaip atskaitos taškas. Čia gali būti jūsų įmonės pavadinimas, vieta arba kontaktinė informacija. Tam nereikia atgalinės nuorodos į jūsų verslo svetainę.

Citavimo pavyzdys būtų maisto tinklaraštis, kuriame jūsų restoranas įvardijamas kaip gera vieta vakarieniauti jūsų vietovėje. Tai praneša „Google“, kad jūsų verslas yra patikimas, ir tai padidins jūsų galimybes patekti į vietinį 3 paketą.

Citatos yra puikus būdas informuoti apie savo verslą, plečiant turinio pasiekiamumą naujoms auditorijoms.

Jūs galite rasti kai kurie iš labiausiai autoritetingų svetainių sąrašą turėti citatas ant čia .

vietinis SEO

Kaip patobulinti vietinį SEO: atminkite vietinius SEO patarimus

Išnagrinėjome vietinio SEO pagrindus ir tai, kodėl kiekvienam smulkiajam vietiniam verslui svarbu investuoti. Kalbėjome apie skirtumą tarp SEO ir vietinio SEO ir kodėl svarbu žinoti skirtumą jūsų bendrai verslo rinkodaros strategijai. Mes taip pat atkreipėme dėmesį į reitingo svarbą vietos 3 paketuose paieškos sistemose.

Taigi jums gali kilti klausimas: „Kaip tiksliai atlikti vietinį SEO savo verslui?“ Ir tai puikus klausimas!

Tačiau yra nemažai priemonių, kurios taikomos kuriant vietinę SEO strategiją. Daug daugiau, nei galime pradėti skaidyti viename straipsnyje.

Bet mes galime pateikti keletą patarimų, kaip pradėti teisinga linkme.

Štai keletas veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti, ir geriausi vietiniai SEO patarimai, kuriuos reikia atsiminti.

Jei turite mažą verslą, vietinio SEO optimizavimas gali būti labai naudingas. Pažvelkime į kai kuriuos vietinio SEO pranašumus:

Nuorodų kūrimas

Panašiai kaip įprastas SEO, nuorodų kūrimas yra raktas į jūsų prekės ženklo žinomumo didinimą ir didesnio srauto į jūsų svetainę pritraukimą.

Nuorodų kūrimas yra tada, kai kiti tinklalapiai pateikia nuorodas į jūsų turinį. Galite padaryti vidinį nuorodų kūrimą ir išorinį susiejimą.

Vidaus nuorodų kūrimas yra toks, koks skamba. Į savo turinį dedate nuorodas, kurios nukreipia atgal į kitą jūsų sukurtą turinį. Pvz., Jei turite tinklaraštį ir į savo tinklaraštį įdėjote nuorodas, kurios nukreipė į kitus jūsų parašytus tinklaraščius, kurie būtų vidiniai.

Išorinis susiejimas yra tas pats, bet nuorodos būtų iš kitų svetainių atgal į jūsų. Pvz., Jei kita svetainė susiejo su jūsų svetaine.

Vietinio SEO atveju išorinių nuorodų kūrimas bus naudingesnis jūsų verslui, nes leis daugiau akių pamatyti jūsų svetainę. Auditorijos, kurių galbūt nepavyko pritraukti savarankiškai, galės rasti savo verslą šia paprasta taktika.

Meta aprašymas ir pavadinimo žymos

Kitas svarbus vietinis SEO patarimas yra meta aprašymų ir pavadinimų žymių optimizavimas.

Kiekvienoje svetainėje yra meta aprašymai ir pavadinimų žymos. Šie duomenys padeda jūsų svetainę labiau atpažinti paieškos varikliams, kai jie tikrina jūsų svetainę.

Meta aprašymas yra nedidelis informacijos fragmentas, apibūdinantis jūsų svetainės turinį. Tai padeda paieškos varikliams ir ieškotojams žinoti, koks bus jūsų turinys prieš einant į jūsų svetainę.

Pavadinimo žyma iš esmės yra jūsų tinklalapio pavadinimas.

Tiek meta aprašyme, tiek pavadinimo žymoje turėtų būti raktiniai žodžiai. Raktinių žodžių įtraukimas padidina jūsų turinio matomumą, pranešdamas paieškos variklių tikrintuvams, kad jūsų turinys yra aktualus.

Puslapio SEO

Yra SEO ir ne puslapio SEO. Puslapio SEO yra techninė SEO pusė, kurią galite atlikti viduje. Ne puslapio SEO reiškia veiksmus, atliekamus išorėje, pavyzdžiui, nuorodų kūrimą. Abiejų tipų paieškos sistemos gali lengviau reitinguoti jūsų puslapius.

Norėdami padidinti žinomumą „Google“ ir kitose paieškos sistemose, turite įtraukti konkrečius duomenis, kad jie žinotų, kas yra jūsų svetainėje.

Kai paieškos sistemos gali lengvai perskaityti ir reitinguoti jūsų svetainę, tai jiems rodo, kad jūsų svetainė yra patikimesnė, o tai suteiks jums aukštesnį reitingą.

Puslapio SEO pavyzdžiai:

Mobiliųjų įrenginių prieinamumas – turėti veiksmingą svetainę mobiliuosiuose įrenginiuose yra pagrindinis veiksnys, kurį reikia įtraukti į jūsų SEO strategiją. Dauguma interneto vartotojų ieško naudodamiesi savo telefonais, todėl jūsų vietiniam verslui labai svarbu turėti mobiliesiems optimizuotą svetainę.

Maža to, „Google“ paprastai mobiliesiems tinkamas svetaines reitinguoja aukščiau, nes tai atitinka šiandieninius vartotojų paieškos įpročius.

puikus interneto dizainas mobiliesiems

Įterpti žemėlapį – tai turbūt yra prasmingiausia, nes tai daro vietinis verslas. Bet nustebsite, kiek žemėlapis iš tikrųjų gali padėti jus atpažinti „Google“.

Įterpę žemėlapį savo svetainėje, pavyzdžiui, poraštėje ar kontaktų puslapyje, potencialūs klientai padės jus rasti ir padės „Google“ suskirstyti jūsų įmonę į kategorijas pagal atitinkamas paieškas toje srityje.

Sukurti tinklaraštį – yra priežastis, kodėl turime savo tinklaraščio svetainę. Ir mes nepatartume daryti nieko, ko nedarytume patys.

Tinklaraščiai yra puikūs dėl daugelio priežasčių. Tai yra viena iš populiariausių technikų puslapyje, galinčių padidinti jūsų matomumą. Jie padeda reklamuoti originalų turinį apie jūsų verslą ir pramonę. Tinklaraščiai padeda sukurti kitą platformą, suteikiančią sprendimus auditorijai, kai jie ieško atsakymų į savo klausimus.

Be to, originalus turinys padeda jūsų verslui parodyti unikalias perspektyvas pramonės temomis. Kai tai darote, tai padeda jums tapti pramonės lyderiu. O kaip smulkiam vietiniam verslui tai labai svarbu.

Būdamas pramonės lyderiu ar laikomas ekspertu pramonės temomis, jūsų verslas tampa patikimesnis. Savo ruožtu tai padeda padidinti jūsų reitingą internete.

Raktažodžių tyrimai

Kaip ir bet kuri kita jūsų verslo dalis, turite atlikti tyrimą. Kalbant apie vietinį SEO, kalbame apie raktinių žodžių tyrimus.

Dažnai kalbant apie SEO, į pokalbį įtraukiami ir raktiniai žodžiai. Taip yra todėl, kad naudodami tos pačios kokybės raktinius žodžius, kuriuos naudoja jūsų auditorija, galite geriau juos pasiekti.

Anksčiau minėjome tinklaraščius, nes tai yra paprastas būdas įtraukti turiniu interaktyvius raktinius žodžius, kad būtų galima nukreipti auditoriją. Tai taip pat paprasta, kaip optimizuotus raktinius žodžius įtraukti į savo pavadinimus.

Tačiau prieš pradėdami kurti turinį, turite žinoti, kokie raktiniai žodžiai labiausiai tinka jūsų auditorijai.

Štai kur atliekami raktinių žodžių tyrimai. Raktinių žodžių tyrimo įrankių naudojimas padės jūsų verslui nustatyti, kokius žodžius ir frazes jūsų auditorija naudoja ieškodama, taip pat tai, ką naudoja jūsų konkurentai.

Pvz., Jei turite futbolo įrangos parduotuvę, turėtumėte naudoti su futbolu susijusius raktinius žodžius nurodytoje srityje, pvz., „Futbolo parduotuvė Atlanta“, jei esate Atlantoje, arba „futbolo parduotuvė šalia manęs“.

Galite net optimizuoti savo prekės ženklo pavadinimą ir vietovės sritį kaip raktinius žodžius, kad nukreiptumėte į vietinį srautą. Tačiau svarbiausia raktinių žodžių naudojimo dalis yra tyrimas, siekiant sužinoti, kurie iš jų yra prasmingiausi jūsų verslui.

Galėtumėte turėti restoraną, kurio specializacija yra tik veganiški patiekalai. Tokiu atveju nenorite gaišti savo laiko naudodami neteisingus raktinius žodžius.

Suradę tinkamus žodžius, pamatysite, kiek efektyviau jūsų turinys skatina informuotumą.

„Google“ mano verslo sąrašas

Mes žinome, kad „Google“ yra viena iš populiariausių šiandien naudojamų paieškos sistemų. Todėl, sukūrę GMB paskyrą arba patvirtinę verslo informaciją „Google“, jūsų įmonė galės būti geriau matoma.

Optimizuodami savo GMB sąrašą, „Google“ padės atpažinti jūsų įmonės teisėtumą ir leis jūsų vietiniams vartotojams jus rasti.

Nuotraukas, žemėlapius, darbo valandas ir apžvalgas galima pridėti prie jūsų įrašų, kad jie būtų efektyvesni.

Jei dar nesukūrėte savo verslo GMB, atkreipkite dėmesį, kad susikurti paskyrą labai paprasta. Susikūrę paskyrą ir ją optimizavę, jūsų vietinis verslas tikrai nuves toli.

Internetinio verslo katalogai

Ar kada girdėjote apie „Yelp“, „Four Square“ ar „Yellow Pages“? Galite nepamiršti didžiosios geltonos telefonų knygos su visais numeriais ir adresais, tačiau tokie katalogai praeityje tikrai padėjo vietos įmonėms.

Šiandien galite nebematyti tų knygų, tačiau dabar yra daugybė internetinių katalogų, kuriuos galite naudoti norėdami gauti savo verslo informaciją.

Tai vadinama internetiniais katalogais ir jie padės sustiprinti jūsų vietinių nuorodų kūrimą.

Nustebtumėte, kiek žmonių naudojasi šiomis platformomis ieškodami informacijos apie savo srities verslą. Štai kodėl labai svarbu gauti verslo informaciją šiose svetainėse.

Kuo daugiau kanalų naudosite žinomumui ugdyti, tuo didesnė tikimybė, kad auditorija pamatys jūsų verslą.

Taip pat yra tokių įrankių kaip „Yext“, kurie padeda jūsų verslą vienu metu įtraukti į kelias platformas. Taigi galite sutaupyti laiko, užuot rankiniu būdu įvedę visą savo verslo informaciją kiekvienoje svetainėje.

Galų gale, naudodamiesi tokiu vietinių nuorodų kūrimu, jūsų verslui bus naudinga.

„Google“ apžvalgos

Peržiūros iš pradžių gali pasirodyti šiek tiek bauginančios. Tačiau paieškos sistemos teikia pirmenybę verslo puslapiams, kuriuose yra atsiliepimų.

Natūralu, kad „Google“ įvertins jūsų atsiliepimų skaičių reitinguodama vietines įmones.

Nesvarbu, ar jie yra teigiami, ar neigiami. Ir jei atsitiks, kad tokį gausite, nepamirškite padėkoti klientui už teigiamą atsiliepimą.

internetinės apžvalgos

Kita vertus, į neigiamus atsiliepimus taip pat galite atsakyti greičiau, bet vis tiek profesionaliai.

Apžvalgos ne tik gerai atrodo paieškos varikliams, bet ir padeda jūsų auditorijai. Pavyzdžiui, ar kada susidūrėte su daiktu internete ir domėjotės juo, bet nebuvo daug informacijos apie jį. Jūs tikriausiai nepirkote prekės, nes buvote skeptiškas. Tai veikia taip pat ir bet kokiam verslui.

Tikrų klientų atsiliepimai padeda geriau suprasti, ką siūlo jūsų verslas. Ir jei jūsų verslas turi puikių pasiūlymų, norėsite tai parodyti.

Yra keli būdai, kaip sukurti savo apžvalgas, pavyzdžiui, pasiūlyti nuolaidas klientams, jei jie palieka atsiliepimą. Jūs netgi galite paprašyti savo buvusių klientų pateikti atsiliepimų.

Nepaisant to, kaip tai darote, atsiliepimai „Google“ padės sukurti potencialių klientų pasitikėjimą jūsų verslu. 72% žmonių pasitiki internetinėmis apžvalgomis taip pat, kaip ir savo draugų bei šeimos nuomonę.

Štai kodėl apžvalgos yra tokios naudingos.

Nukreipimo puslapiai ir svetainių dizainas

Ar pagalvojote apie savo svetainės dizainą?

Galite padaryti daug įvairių dalykų už savo svetainės ribų, kad padėtumėte ją geriau matyti internete, tačiau jei jūsų svetainės dizainas ir nukreipimo puslapiai yra blogi, galite pabučiuoti tuos vadovus.

Tik pagalvok apie tai. Jūs atlikote visą tą darbą tik norėdami, kad tie potencialūs klientai apsilankytų jūsų svetainėje ar nukreipimo puslapiuose, ir vien todėl, kad naršyti buvo per daug painu ir neturite tinkamos informacijos, šie potencialūs klientai nebedomina.

Taip, jūsų puslapių dizainas taip pat yra svarbi jūsų SEO dalis. Ne tik jūsų svetainės lankytojams, bet ir paieškos varikliams.

Tai grįžta prie tų paieškos robotų, kuriuos jau minėjome anksčiau. Jei turite svetainę, kurioje pateikiama neteisinga informacija arba kuri yra prastos struktūros, tie tikrintuvai taip pat negali skaityti jūsų svetainės.

Kai negali skaityti, negali tinkamai įvertinti. Viskas dėl to, kad šiems tikrintuvams būtų lengviau skaityti, kad jie galėtų jūsų turinį įvertinti geriausiai.

Socialinė žiniasklaida

Socialinė žiniasklaida puikiai tinka organiškai padidinti jūsų įsitraukimą.

Verslo profilio optimizavimas „LinkedIn“ (kuris laikomas socialine žiniasklaida) yra puikus būdas pamatyti jūsų vietinį verslą.

Kaip jau minėjome anksčiau, kuo daugiau platformų naudojate, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų auditorija ir paieškos sistemos gali atpažinti jūsų turinį.

Tai ypač aktualu, jei naudojate ir tinkamus raktinius žodžius. Tikslinių raktinių žodžių naudojimas yra skirtas ne tik jūsų svetainei, bet ir socialiniuose tinkluose!

Kalbant apie įsitraukimą į įvairias platformas, tai padės sukurti prekės ženklo įvaizdį, patikimumą ir buvimą internete. Tai netiesiogiai paveiks jūsų paieškos reitingus.

Visada prisiminkite ir šiuos veiksnius

Nuoseklumas.

Kalbėdami apie rinkodarą internete, turite būti nuoseklūs. Jei kuriate tinklaraščio ar socialinės žiniasklaidos turinį, jūsų auditorija pasirinks nenuoseklumų. Norite būti nuoseklus, kiek skelbiate. Tai padės sustiprinti jūsų patikimumą ir sudominti auditoriją.

Tačiau nuoseklumas taip pat reiškia, kad informaciją, kurią įtraukiate į skirtingas platformas, reikia suderinti.

Įsitikinkite, kad jūsų paskelbimo informacija yra teisinga ir prasminga, nes auditorija tai pastebės.

Net jei jūsų internetinėse paskyrose informacija yra teisinga, įsitikinkite, kad ji taip pat sutampa su jūsų fizine vieta.

Pavyzdžiui, jei darbo valandomis jūsų svetainėje sakoma, kad uždarote 21 val., Bet valandos jūsų fizinėje vietoje sako, kad uždarote 22 val., Prarasite verslą.

Tokie neatitikimai atrodys nepalankūs „Google“ ir jūsų klientams.

Jūsų reitingai pasikeis.

Tai nenuostabu, nes nauja informacija nuolat papildoma internetu.

Bet kai reikia nustatyti, ar jūsų vietinis SEO yra sėkmingas, turite atsižvelgti į bendrą vaizdą.

Jei pažvelgsite į savo reitingą kiekvieną mėnesį ir pamatysite, kad jie linksta žemyn, tuomet galbūt norėsite dar kartą pažvelgti į savo SEO pastangas.

Tačiau ne visada jūsų SEO yra neveiksmingas. Jį taip pat galima pakeisti į „Google“ algoritmą.

Paieškos sistemos taip pat atnaujina ir keičia reikalavimus, kuriuos naudoja reitinguodamos svetaines. Todėl norėsite nepamiršti algoritmų pakeitimų, kad jūsų puslapiai visada būtų tinkamai optimizuoti.

SEO reikšmė ir nauda

Būk kantrus.

SEO neveikia per naktį. Tiesą sakant, SEO gali užtrukti, kol pamatysite drastiškus rezultatus.

Taigi būkite kantrūs savo pastangoms. Nenusiminkite, jei kampanijos iš karto nesukelia naujų konversijų. Tai normalu.

Iš esmės, kuo daugiau įdėsite darbo ir kuo nuosekliau išliksite, tai ilgainiui padės pasiekti rezultatų.

Kol vadovausitės mūsų pasidalintais patarimais, jūsų vietinis SEO bus būtent ten, kur jis turi būti.

Būk unikalus.

Negalime to pakankamai pabrėžti, nes kiekvienas verslas yra skirtingas.

Tai reiškia, kad tai, kas tinka vienam verslui, greičiausiai netiks jūsų verslui.

Kai reikia sugalvoti, kaip optimizuoti turinį, galite ieškoti įkvėpimo iš kitų, tačiau tai darant lygiai taip pat, tai nepadės ilgainiui.

Būdamas unikalus ir kurdamas savo prekės ženklui skirtą turinį, auditorija parodo, kad jūsų verslas yra nepakartojamas. Parodykite, kad to, ko siūlote, negalima rasti niekur kitur.

Tai paskatins auditoriją pasitikėti jumis, nes niekur kitur jie negauna tokios pačios vertės.

Padaryti pakeitimų.

Nebijokite pakoreguoti turinio, svetainės ar puslapių. Tiesą sakant, mes labai skatiname jus keisti dažnai arba kai tik jums atrodo tinkama.

Jei anksčiau turinyje naudojote tik 5 raktinius žodžius, tačiau nustatote daugiau raktinių žodžių ar raktinių žodžių, kurie geriau tinka, atlikite tą pakeitimą.

Galų gale, geri dalykai neatsiranda iš komforto zonų. Kai ir toliau koreguosite savo rinkodaros pastangas, savo verslą padėsite geresnėje padėtyje.

Gerai pradėti verslą nuo mažų dalykų ir padaryti nedidelius pakeitimus, kai jūsų verslas auga. Taip pradėjo veikti ir daugelis didelių įmonių.

Tačiau visada atminkite, kad net ir nedideli pakeitimai gali turėti didžiulį poveikį. Tai reiškia, kad prieš publikuodami visada patikrinkite savo informaciją ir atlikite tyrimus prieš įgyvendindami ką nors naujo.

Kaip vietinis SEO veikia jūsų verslą?

Jei turite mažą verslą, vietinio SEO optimizavimas gali būti labai naudingas. Pažvelkime į kai kuriuos vietinio SEO pranašumus:

  • Vietinis SEO padeda potencialiems klientams atrasti jūsų verslą.

Sąmoningumas – tai tik vienas iš daugelio vietinio SEO privalumų.

Daugybė vietinių paieškų kyla ne iš vietinių, kurie ieško tokio tipo verslo kaip jūs.

Pvz., Jei esate populiarioje miesto vietoje, kur gausu eismo iš miesto, įskaitant verslo informaciją, susijusią su ta vietove.

Tinkamai atlikus vietinį SEO, jūsų verslas gali pritraukti šią auditoriją.

  • Vietinis SEO teikia potencialiems klientams informaciją, kurios jie nori, kai jie to nori.

Pvz., Jei jūsų restorane veikia nemokamas belaidis internetas arba jis yra tinkamas naminiams gyvūnėliams, pateikdami šią informaciją kaip savo vietinio SEO dalį pritraukite būtent to ieškančius klientus.

Net jei jūsų verslas neturi svetainės, vietinis SEO padeda jūsų verslui išsiskirti, kai potencialūs klientai ieško tokios pagrindinės informacijos.

Tai galiausiai padeda pritraukti daugiau srautų per internetinius potencialius klientus.

  • Vietinės paieškos optimizavimas suteikia potencialiems klientams galimybę veikti.

Kaip minėta anksčiau, 61% vietinę paiešką atlikusių žmonių paskambino į įmonę. Tai savo ruožtu suteikia įmonėms kvalifikuotų potencialių klientų, kuriuos jie konvertuoja.

Optimizuoti sąrašai, kurie palengvina paiešką jūsų auditorijai, visada yra premija.

Kai tik palengvinsite potencialių klientų veiksmus, pateikdami žemėlapio nuorodas arba įtraukdami meniu internete, skatinate juos tapti klientais.

  • Vietinis SEO padeda skatinti žmonių sprendimus jūsų verslui.

Kuo daugiau duomenų apie jūsų verslą jie turi, tuo jų akimis esate patikimesni. Tai yra tvirtas pagrindas, ant kurio galite sukurti abipusiai naudingus klientų santykius.

Santykių užmezgimas su potencialiais klientais padeda jiems perkelti pardavimo ciklą. Tai padeda užmegzti ilgalaikius santykius ir padeda jiems ateityje rekomenduoti jūsų verslą kitiems.

Išvada

Kalbant apie tai, vietinis SEO gali būti geriausias jūsų draugas, jei norite savo verslą padaryti konkurencingesnį internete.

Dabar, kai žinote, kaip vietinis SEO gali padėti jūsų verslui, galite geriau valdyti jo buvimą internete ir sukurti savo klientų bazę.

Kaip smulkaus verslo savininkas, mes žinome, kad jūsų prioritetas yra jūsų verslo sėkmė, kad ateityje galėtumėte jį išplėsti į tvarų, gerai žinomą prekės ženklą. Vietinėmis SEO pastangomis galite tai padaryti.

Jūsų tikslas yra padaryti savo verslą kuo stipresnį, ir mes norime padėti jums jį pasiekti.

Pridėjus SEO kompaniją prie rinkodaros komandos, jūs ne tik padidinsite vietinį SEO, bet ir padidinsite savo svetainės ir konkurentų natūralių paieškos sistemų reitingus.

Naudodamiesi šiame straipsnyje pateiktais patarimais, jūs gausite puikią pradžią, tačiau darbas su SEO ekspertais suteiks papildomą pranašumą kuriant geriausią SEO planą.

Net jei jūs žiūrite šį straipsnį ir vis dar nežinote, kaip pradėti, mes taip pat galime padėti!

Dabar pasikalbėkite su ekspertu telefonu (404) 596-7925 arba suplanuokite nemokamą konsultaciją , atitinkančią jūsų kalendorių, kad sužinotumėte, kaip mūsų ekspertai gali padėti jūsų verslui tobulėti optimizuojant paieškos variklius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *