Kategorijos
SEO

Informavimo programos pavyzdžiai

Informavimas yra išskirtinis. Tai suteikia jums puikią pradžią, kai jums to labiausiai reikia – tai moko, į ką geriausiai reaguoja jūsų nišoje esantys žmonės, ir tai daro jus populiaresnį. Jo nauda yra begalė. Nors tai yra plačiai diskutuojama, mes pateiksime keletą skaudžių informavimo pavyzdžių (su jų nurodymais ir draudimais) ir jų rezultatais.

18 informavimo pavyzdžių, kurie padidins jūsų bendravimą - min

Svarbiausia galimybė palyginti įvairias situacijas, kuriose atsidūrė šie žmonės, ir tada priimti pagrįstą sprendimą, kaip geriausia elgtis.

      1. „Twitter“ informavimas

Savo straipsnyje , 15 būdų, kaip gauti Atgalinės nuorodos, kad nebus nužudyti savo paieškos srautą , Will Blunt viešai vieną iš savo pastangų rezultatai, didinti informuotumą apie būties dinamiška svarbą. Nors dauguma iš mūsų ten išbandė klasikinius el. Laiškus (ir dėl rimtų priežasčių jie vis dar veikia!), Jis nusprendė suteikti entuziazmui galimybę.

 

Jis suteikė „Twitter“ progą ir toliau paaiškino, kaip atsidavimas savo profesiniams interesams skatina įsitraukti į kitus, įskaitant įtaką turinčius asmenis nišoje. Prieiti prie visų „Twitter“, visų pirma, buvo ten. Drąsus ir viešas žingsnis, kuris taip pat yra dinamiškas ir daug pasako apie jo prisitaikymą nišoje. Gal todėl daugelis įtakingų žmonių atsakė per jo „Twitter“ informavimo kampaniją.

Kokybiškas turinys yra lėtas ryšių kūrimas. Teorija yra ta, kad kuo naudingesnis, išsamesnis ir patrauklesnis jūsų turinys, tuo daugiau žmonių norės susieti šį turinį ilgainiui.

15 būdų, kaip gauti atgalines nuorodas, kurios neužmuš jūsų paieškos srauto, „Twitter“ bukins

     2. Reikšmingas santykių kūrimas

Venchito Tamponas dalijasi 7 pamokomis, išmoktomis iš tinklaraščių kūrėjų informavimo apie realius gyvenimus pavyzdžių, paaiškindamas, kaip jis juos valdė, ir tikslius savo strategijos žingsnius bei minties procesą. Užuot siuntęs daugybę beasmenių el. Laiškų, jis išsiuntė saujelę labai asmeniškų laiškų – ir 3 iš influencerių atsakė.

Išsiuntęs 10 suasmenintų el. Laiškų, gavau tris atsakymus (30 proc. Perskaičiavimo koeficientas) su vienu, kuris norėtų man užduoti klausimus interviu.

„Digital Philippines“ el. Pašto adresas Adomas Connellas

 

Skaitmeninis Filipinų elektroninis paštas Aleyda Solis

 

Skaitmeninis Filipinų el. Pašto adresas Venchito-Eric

Tolesni veiksmai, susiję su „Digital Philippines“ el. Paštu

Skaitmeninis Filipinų el. Pašto adresas

3. Tiksliniai įtakotojai, kurie jau domisi jūsų turiniu

Šis „ Kissmetrics“ paskelbtas svečio įrašas padės jums rasti tinkamiausius žmones, kurie norėtų perskaityti tai, ką parašėte. Patalpos, kurių neturėtumėte leisti atkalbėti, yra tai, kad žmonės, turintys poveikį, visada bus prieš jus. Nesvarbu, kiek įdėsite tam darbo ir laiko, tikimybė, kad būsite beveik tokia pat populiari, nėra jūsų naudai. Tačiau visi ten buvo ir visi turėjome pradėti nuo kažkur. Markas Tremanas, „ZenSpill“ įkūrėjas, taip pat pataria:

Saugokite šiuos el. Laiškus kuo trumpiau ir nurodykite tinklaraštininkui priežastį bendrinti įrašą. Priežastis turėtų būti paprasta, pavyzdžiui: ji atsako į klausimą, kurį jie uždavė įraše, pateikia tą patį argumentą kaip ir jų įrašas, prideda tai, ko jie galėjo praleisti ir pan.

Kaip rasti įtaką darančių asmenų, kurie jau nori dalintis ir susieti su jūsų turiniu - tikras pavyzdys

4. Santykių ir nuorodų kūrimo žingsniai naudojant UGC turinį

Kadangi mes tikime svečių komandiravimu, tai taip pat kartais praktikuojame. Žinojimas, kad žmonės jau kalba apie tave, yra didelis ramumas, jei tik tu gali stebėti, ką jie sako, ir greitai atsakyti į šmaikštų atsakymą. Tačiau to nepakanka. Straipsnis paremtas asmenine patirtimi ir suteikia įžvalgų apie santykių kūrimo procesą.

Nustačius naujus naujus paminėjimus, galite lengvai naudoti „LinkedIn“ informacinėje dalyje. Paprasčiausiai identifikuokite autorių „LinkedIn“ ir pridėkite jį prie savo tinklo naudodami greitą padėkos žinutę.

Puiki technika tvirtiems santykiams ir saitams kurti naudojant UGC turinį Razvan Gavrilas

Razvanas Gavrilas - informavimo pavyzdys

5. Siųskite sugadintų nuorodų žiniatinklio valdytojams el

Žmonių, kurie kažkada susiejo su jumis, informavimas apie tai, kad jie turi sugedusias nuorodas, yra amžinai žalias nuorodų kūrimo būdas.

Tai labai naudingas informavimo metodas, nes kai kurie žiniatinklio valdytojai gali pamiršti, su kuo jie susieja, ypač jei nesate tiesioginiame jų tinkle. Be to, kad santykiai pradedami nuo nulio, senų santykių atnaujinimas yra puikus papildomas jūsų rinkodaros strategijos šaltinis.

Geras paieškos operatorius ieškant perspektyvų apima paiešką pagal „NICHE + inurl: links“. Dabar turite sąrašą svetainių, kurios greičiausiai yra jūsų nišoje ir turite nuorodų puslapį. Arba į paieškos užklausą galite įtraukti išteklius. Kai tik gausite rezultatus, pradėsite lankytis kiekvienoje svetainėje, kad nustatytumėte, kurios bus vertos jūsų laiko susisiekti su žiniatinklio valdytoju.

Nutrūkęs nuorodų kūrimas - Garrettas prancūzas

6. Savo kampanijoje naudokite „Egobait“

Panašu, kad apie tai girdėjome tūkstantį kartų. Jūs galėtumėte tikėtis, kad žmonės nebeatreaguos į tokio tipo pamaloninimus. Bet tu klysti. Mūsų žmogaus prigimtis yra teigiamai reaguoti į įkvėptą egobaito naudojimą. Metodas remiasi tuo, kaip mes natūraliai linkę teigiamai reaguoti į teigiamas asociacijas ar priskyrimus: jūs einate pas mane kaip į srities ekspertą ir mielai jums padėsiu. Tai veikė 2012 m., Kai buvo parašytas šis įrašas , ir jis veikia dabar – po 4 metų.

 

Įrašykite jį į Maslow poreikių piramidės sąskaitą, tačiau šis metodas vis tiek sukasi, jei jis tinkamai naudojamas. Anthony D. Nelsonas , šio pranešimo autorius, paaiškina, kaip naudodamasis šia kampanija jis sulaukė 80% sėkmės. Ir protingi.

Man labai pasisekė mano paskutinėje informavimo kampanijoje. Aš susisiekiau su 31 tinklaraštininku. 25 atsakė taip. 3 Nr. Aš vis dar tikiuosi išgirsti kelis. Šios kampanijos sėkmę priskiriu kruopščiai parengdamas savo informavimo sąrašą ir dėl to, kad naudojau susijusį egobaitą.

Egobaitas

7. Informavimo ir santykių kūrimo laikas

Yra keletas priežasčių, kodėl reikia kreiptis.

Šis (kitas) „ Venchito Tampon“ įrašas , parašytas 2013 m., Suteikia mums įžvalgos apie informavimo kampaniją, kurios svečių dienoraščių konversijų rodiklis buvo 82% (ir tai svečio įrašas!). Niekada nėra tinkamas laikas pradėti bandyti, tačiau akivaizdu, kad yra keletas nerašytų pagrindinių taisyklių, į kurias turite atsižvelgti, kad jūsų kampanija būtų tokia sėkminga.

Svečių tinklaraščių konvertavimas yra teigiamas atsakymas iš svečių tinklaraščio perspektyvos ir jūsų turinio paskelbimas potencialių klientų svetainėje / tinklaraštyje. Tai turėtų sukelti rinkodaros galimybes, tokias kaip nuorodos, paminėjimai ir prekės ženklo žinomumas, kai einate kartu su svečių tinklaraščių rašymo procesu.

Kaip aš gavau 82 procentų perskaičiavimo koeficientą svečių tinklaraštyje - informuokite „Venchito Tampon“

8. Negalima automatizuoti tinklaraščio informacijos. Vaizdas iš kitos pusės

Tomas Eweris pateikia mums pavyzdį iš kitos pusės. Mes kalbėjome apie bandymą susisiekti su influenceriais. Bet kas jų galvoje?

Didžiausias išjungimas tiems, kurie sunkiai bando išgarsėti internete, yra automatinis informavimas. Tai nėra asmeniška ir nerodo nė menkiausio ryžto. Dienoraštyje , parašyta 2015 sausio dokumentus nelaimingą istoriją.

Čia yra el. Laiškai, kuriuos jis gavo iš tinklaraštininko, su kuriuo Tomas nuolat keičia el.

Greita „Gmail“ paieška rodo, kad nuo 2013 m. Vasario mėn. Apsikeitėme daugiau nei 100 el. Laiškų. Taigi teisinga pasakyti, kad turime šiek tiek istorijos.

Po šios karčios istorijos jis taip pat dalijasi teigiamu pavyzdžiu, kurį pats parašė „Twitter“.

Palikti darbą už akių - „Blogger“ informavimo el. Paštas

Palikti darbą už nugaros - informavimo el. Paštas

 

Visų pirma, „Twitter“ tinkle ištrinkite tik tuos straipsnius, kurie jums iš tikrųjų patinka. Antra, persiųskite tik straipsnius, apie kuriuos turite ką pasakyti. Išsiųskite ne tik straipsnio antraštę, bet ir savo nuomonę. Pridėkite vertės ir parodykite, kad jums rūpi ar domitės tuo, ką parašė tinklaraštininkas.

Palikti darbą už nugaros - „Smart Outreach“ pavyzdys

9. Žinių bazė yra labai svarbi procese

Wayne’as Barkeris paaiškina, kaip efektyvi informavimo technika visada prasideda nuo žmogaus psichologijos – kur viskas slypi, galiausiai, tobulai pedagoginiu požiūriu.

Straipsnyje pabrėžiama, kaip tai nėra išimtis internete, tarp influencerių, kai supranti jų bendrą elgesį: jų interesus, aistras, atsidavimą ir galbūt labiausiai vertinamus skaitymus. Taigi žinios būtų puikus draugas šioje kelionėje.

Aš visada maniau, kad gerai mokytis nebūtinai gali mokyti. Žinoma, galite nukreipti žmones teisinga linkme; galite duoti jiems medžiagų, kurios padės jiems tai padaryti geriau. Bet ar jūs iš tikrųjų galite išmokyti sėkmės?

Veiksmo Barkerio el

„Wayne Barker“ „Gmail“ gautų laiškų sąveikos nustatymas siekiant sėkmės

Wayne'o Barkerio pasirengimas informavimui apie sėkmę - „Buzzstream“ įžvalga apie reagavimą į veiklą

10. Kiek žinučių el. Laiškų ištrinama neskaičius?

Na, ne visai šokiruojantis, dauguma jų. Taip sako ir Tim Soulo , „Ahrefs“ tinklaraščio įraše . Nerekomenduojama naudoti šablonų. Ir jei kada nors pagalvojate apie tai daryti, pagalvokite apie influencerių dėžutę. Tik sekundei.

 

Skaudu skaityti kiekvieną el. Laišką 20 kartų per dieną, tik skirtumas yra adresas. Padaryk ką nors išskirtinio. Padarykite tokius svarbius savo nišos žmones kaip jūs. Priimkite tai kaip išbandymą, nes taip daro ir influenceriai, prie kurių kreipiatės.

Jūs ką tik paskelbėte naują straipsnį savo tinklaraštyje ir dabar norite išsiųsti masinį el. Laišką 100 ir daugiau influencerių su pasiteisinimu: „Aš mačiau, kaip jūs tweetojote panašų įrašą“. Apgailestauju tai sakydamas, bet jūsų turinys nėra laukiamas jų gautuosiuose. Priešingu atveju jie tikriausiai iš anksto užsiregistruos jūsų el. Pašto sąraše.

„Ahrefs“ tinklaraštis - informavimas

„Ahrefs“ el. Pašto adresas

„Ahrefs Outreach BlogPost“

11. Naujokų rinkodaros būdai

Dave’as Schneideris vykdo sėkmingo tinklaraščio žinojimo žingsnius ir metodus , pradedant nuo nelaimingo kliento atvejo, kuriam niekada nepavyko atlikti tokio pobūdžio veiksmų. Tinkamai išaiškinęs veiksmus, jis pateikia mums tinkamai suformuluotą pavyzdį – pradedant nuo labai paprastų tiesų.

Faktas yra tas, kad nedaugelio iš mūsų užpakalinėje kišenėje klesti publika, kuri laukia atmerkusi piniginę. Juk mes pirmiausia esame kūrėjai, o antra – rinkodaros specialistai. Laimei, net jei dar nepaleidote savo vidinio rinkodaros specialisto į laukinę gamtą, galite ieškoti daugybės kanalų.

Šis pardavėjas blogai žlugo „Blogger Outreach“, kol sužinojo šiuos 3 metodus.

Šis pardavėjas blogai žlugo „Blogger Outreach“, kol neišmoko šių 3 metodų.

12. Būkite asmeniški. Mokykitės iš klaidų

Panašu, kad vis tiek aukštesnėje rinkodaros grandinėje mes esame linkę klysti. Galbūt kalta žmogaus prigimtis (vėlgi!).
Tai nereiškia, kad nėra iš ko daug ko pasimokyti. Paimkime , pavyzdžiui, Luką Jordaną . Kartais mes pamirštame vadovautis savo pačių patarimais, kai jis savo dienoraštyje rašo apie epinio el. Pašto sėkmę.

Visi padarys klaidų per ryšį ir patikėkite manimi – tai padarę jausitės kaip didžiulis kvailys. Kartais sugadinsite el. Laišką vienai didžiausių tinklaraščių svetainių ir norėsite, kad pasaulis prarytų jus visą.

9 informaciniai patarimai, kaip sėkmingai elgtis el. Paštu, atsakykite el. Paštu

13. „Gmail Merge“ informavimo patarimai

Sekundę manydami, kad norėtumėte iš karto susisiekti su šimtais žmonių (galbūt tai yra kažkas skubaus!), Yra tam būdų! „Gmail“ galima patobulinti naudojant įrankius, kad jūsų darbas būtų lengvesnis. Turėtumėte bent jau žinoti apie jo egzistavimą. Mes radome iš čia .

Norite ką nors parduoti. Reklamuokite ką nors. Ko nors paklausti. Visiškai nepažįstamam žmogui. Siunčiant bendrą el. Laišką tiesiog prašoma nepaisyti, ištrinti ir galbūt išjuokti. Kodėl kas nors vargtų atsakyti į užklausą, kai net negalite skirti laiko jam parašyti unikalų el. Laišką?

Kaip išsiųsti šimtus suasmenintų informavimo el. Laiškų naudojant „Gmail Mermail“ - 2 el. Pašto pavyzdys

Kaip išsiųsti šimtus suasmenintų informavimo el. Laiškų naudojant „Gmail Mermail“ - 3 el. Pašto pavyzdys

Kaip išsiųsti šimtus suasmenintų informavimo el. Laiškų naudojant „Gmail Mermail“ - 4 el. Pavyzdys

Kaip išsiųsti šimtus suasmenintų informavimo el. Laiškų naudojant „Gmail“ pašto suliejimą - el. Pašto pavyzdys

14. Būkite asmeniški! Mokykitės iš savo klaidų

Jeffas Bullasas rašo atvejo analizę apie savo pirmąjį požiūrį į el. Pašto žinutes. Jo tinklaraščių žinios nerekomenduoja jo būtinai kaip profesionalo, tačiau jis turi daug kitų talentų, todėl manote, kad visame tame nėra nieko blogo. Jis padarė, išmoko ir nusprendė pasidalinti žiniomis.

Kiekvienas mano parašytas el. Laiškas buvo asmeninis, be šablono ir pakankamai greitai nustatė jo paskirtį. Kadangi klausiau kiekvieno iš esmės to paties, žinoma, buvo elementų, kurių man nereikėjo keisti – bet tai skiriasi nuo šablono ar konservuoto atsakymo naudojimo. Štai pavyzdys to, ką parašiau.

„Blogger“ informavimo klaidos ir išmoktos pamokos - el. Laiškas Davidui Hornui iš „Moz“

15. Greiti patarimai prieš paspaudus „Siųsti“

Aktualumas, laikas, kūrybiškumas, patikimumas ir pritaikymas. Tai yra 5 geriausi patarimai, kuriuos gauname iš šio „hubspot“ tinklaraščio įrašo . Niekada nėra recepto, kuris sukurtų stebuklus, kad ir ką siektumėte. Tačiau yra tvarių skatinimo būdų ir paviršutiniškų.

Aikštelė buvo paprasta. Deanas, žinodamas, kad dalijausi ir žavėjausi jo saito strategija „Dangoraižių technika“, manė, kad verta pranešti man, jog jis turi naują susijusį atvejo tyrimą.

Kaip parašyti tobulą šaltojo informavimo elektroninį paštą - Alexo pavyzdys iš „Groove“

Kaip parašyti tobulą šaltojo informavimo elektroninį paštą - Briano Deano idėja

Kaip parašyti tobulą el. Pašto šaltinį - pavyzdys

Ir mums siūlomas teigiamas pavyzdys:

Kaip parašyti tobulą šaltojo informavimo elektroninį paštą - Neilo Patelio pavyzdys

16. „Twitter“ ir „Facebook“ taip pat veikia!

Aš nuolat tęsiau el. Pašto žinutes, bet tai nėra vienintelis būdas. Dinamiškesnė alternatyva yra socialinė žiniasklaida, kur galite susisiekti (praktiškai) su bet kuo ir pasakyti jiems (mandagiai ir draugiškai) bet ką. Savo straipsnyje apie realius socialinės žiniasklaidos priemonių pavyzdžius Petter Attia mums primena, kad niekada nėra tinkamas laikas būti neišmanančiam ar naiviam dėl savo užsiėmimų.

Velniškai beveik neįmanoma gauti atsakymo, jei pateiksite tinklaraščių standartinį el. Laišką. Problema ta, kad jų profiliuose paprastai nėra el. Pašto adreso. Paprastai jūs gaunate jų socialinius profilius ir tada turite šiek tiek ištirti, ar galite išsiaiškinti jų el. Paštą.

Informavimas per „Facebook“ ir „Twitter“ - „Facebook“ pavyzdys

Informavimas apie „Facebook“ ir „Twitter“ - „Twitter“ pavyzdys

Kaip greitai susprogdinti srautą susisiekiant su populiariausiais tinklaraštininkais - komentarų pavyzdys

17. Kaip tu tai darai neteisingai

Tai, kad kažką darėte ilgą laiką, nėra įrodymas, kad tai darote teisingai. Vis tiek nebūtinai.

Nors nėra ko gėdytis, jei esate pasirengęs žvilgsniui, tačiau atrodo, kad tai vis dar neveikia, galbūt laikas paklausti savęs, kodėl. Pam Sallegue tai daro už jus savo  straipsnyje apie nuorodų kūrimo informavimo klaidas.

Ir to metu pamačiau, kad „informavimo“ dalis iš tikrųjų yra sunkiausia tarp visų kitų (taip, sunkiau nei ieškoti ir rašyti svečio įrašą), ir čia man nepavyksta.

8 priežastys, kodėl neveikia jūsų nuorodų kūrimo informavimas - pavyzdys

18. Tikslas didelis!

Kodėl bandoma nuolankiai pasiekti žmogų, kuris, atrodo, yra įtakingas žmogus, bet dar ne ten Jums nereikia tenkintis paprastu. Tikslas didelis, pasiilgti mažų!

Kaip Sujanas Patelis pataria šiame puikiame tinklaraštyje , mamuto leidiniai taip pat gali būti jūsų informavimo kampanijų taikinys. Beje, patarimai yra puikūs.

Visi suprantame svečių dienoraščių vertę. Tai įgauna jums naują ekspoziciją, priskiria jus įtakojančiam asmeniui ir susieja jus su naujais leidiniais ir svetainėmis, kurios yra jūsų pramonėje. Tai greitas ir labai protingas būdas sustiprinti savo prekės ženklą ir informuoti apie tai internete. Taigi kaip elgtis tai darant?

Kaip užsitikrinti svečių žinutes dideliuose leidiniuose (WSJ, „Forbes“ ir „HuffPo“) - protingai paglostykite

Štai dar vienas pavyzdys, kurį jis pateikė naudodamas statistiką.

Kaip užsitikrinti svečių žinutes dideliuose leidiniuose (WSJ, „Forbes“ ir „HuffPo“) - stipri CTA

Aš esu gana aktyvus su kitais vartotojais, kai jie komentuoja, ir esu ypač aktyvus su „Twitter“ vartotojais. Mano pagrindinis tikslas yra stengtis ir būti naudingas, todėl iš visų jėgų stengiuosi kuo dažniau kreiptis į žmones, kai jiems kyla klausimų.

Kaip užsitikrinti svečių žinutes dideliuose leidiniuose (WSJ, „Forbes“ ir „HuffPo“) - „Twitter“

Ir ne …

Tai nėra šlamšto laiškas ar straipsnis „UpWorthy“. Neprasidėkite jiems sakydami, ką jie galvoja, kaip jaučiasi, ar vartodami tą emocinę „clickbait-y“ kalbą, kurią šiais laikais mėgsta visi. Pradėkite nuo faktų, konteksto ir savo pranešimo mėsos, o ne nuo kažkokio ne vietoje pateikto apibendrinimo.

Kaip užsitikrinti svečių žinutes dideliuose leidiniuose - ne

Išvada

Neatrodykite beviltiškai ir pigiai. Kad ir kam taikytumėtės, atlikite namų darbus nepriekaištingai. Tyrimai yra nepaprastai svarbūs ir turėtumėte juos naudoti, nes jie prieinami visiems, o netinkamai dokumentuoti dokumentai yra ne tik gėda, bet ir nepateisinami – ypač tokioje brandžioje, išsivysčiusioje nišoje kaip ši. Vietoj to, būkite natūralūs ir sąžiningi. Daryk viską, ką gali, ir jei to nepakanka … gerai. Tai reikštų, kad pasielgei ne taip gerai, kaip galėjai.

 

Taigi, su kuo labiausiai sutikai? 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *