Kategorijos
SEO

„google“ tarpinė bausmė

Nuo 2017 m. Sausio 10 d. Įkyrėjusių mobiliesiems tarpinio puslapio skelbimų nuobaudos kilo didelis triukšmas dėl iššokančiųjų, reklaminių antraščių ir tarpinio puslapio skelbimų. Pati „Google“ paskelbė, kad nuvertins tinklalapius, kurie mobiliųjų paieškoje naudojasi įkyriais iššokančiaisiais ir tarpinio puslapio skelbimais.

 

Ar tai tų skelbimų tipų pabaiga? Ar už juos skiriama bauda? Ką „Google“ turi pasakyti?

Būkite kantrūs ir rasite atsakymus į visus klausimus, susijusius su šia tema. Šiandien.

 

Ar iššokantys tarpinio puslapio elementai ar reklamjuostės veikia SEO

 

Kitomis minutėmis rasite visų anksčiau minėtų skelbimų tipų: iššokančiųjų langų, tarpinio puslapio skelbimų ir reklaminių antraščių skirtumus. Toliau mes tęsime teiginius, kuriuos „Google“ pateikė šiuo klausimu, ar yra sankcijų, atnaujinimų ir ar skelbimai veikia SEO.

 

Taip pat pamatysime, ką kiti pramonės ekspertai ir specialistai atrado ir patyrė per „Google“SEO rašymas  atnaujinimus, susijusius su skelbimais.

 

Galų gale mes sužinosime, ar yra „Google“ nuobaudų, ir ar galime jų išvengti ir kaip.

 

Gaukite savo užkandžių ir gėrimų bei mėgaukitės skaitydami vieną iš skaniausių temų ir pagardintų tinklaraščio raktinių žodžių tyrimas įrašų apie iššokančiųjų langų, reklaminių antraščių ir tarpinio puslapio skelbimų poveikį jūsų SEO.

 

  1. Kuo skiriasi iššokantis langas, tarpinis skelbimas ir reklaminė antraštė?
  2. „Google“ ieško teigiamos vartotojo patirties
  3. Ką ekspertai sako apie tarpinio puslapio skelbimų poveikį SEO?
  4. Ar tarpinio puslapio skelbimai kenkia jūsų SEO?
  5. Ar tikrai egzistuoja įkyrios skelbimų baudos?
  6. Kaip galite užkirsti kelią įkyrioms skelbimų baudoms?

1. Kuo skiriasi iššokantis langas, tarpinio puslapio skelbimas ir reklaminė antraštė?

Visų pirmą. Pradėkime nuo reklaminės antraštės. Tai reklaminės reklaminės formos forma dėl reklaminio skydelio vizualumo.

 

Įkyri reklaminė juosta

 

Paprastai tai nenutraukia vartotojo, tačiau jei jis yra labai didelis ir prašmatnus, jis gali prarasti dėmesį į turinį.

 

Kita vertus, iššokantieji langai rodomi virš turinio, tačiau nenutraukia vartotojo iškart. Pažvelkite į kito paveikslėlio pavyzdį.

 

Iššokantis langas

 

Pasak „Cambridge Dictionary“, iššokantis langas reiškia tai, kas atsiranda staiga ar netikėtai. Iššokantis skelbimas yra dar viena internetinės reklamos forma, skirta klientams pritraukti ir srautui generuoti.

 

Tarpinio puslapio skelbimai turi tą patį tikslą, kaip ir ankstesni skelbimai, reklamuoti ir reklamuoti. Tačiau, skirtingai nuo iššokančiojo lango ir reklamjuostės, tarpinio puslapio skelbimas pertraukia vartotoją ir trukdo normaliam turinio srautui.

 

Tiesiog pažvelkite į kitą paveikslėlį, kad suprastumėte, kaip:

„google-app-install-ad-format“

Šaltinis: marketingland.com

 

Vienoje didžiausių žiniatinklio svetainių tokio tipo tarpinio puslapio skelbimai naudojami jau kurį laiką.

 

Lažinuosi, kad jūs visi pažįstate „Forbes“, tiesa? Na, svetainėje yra tarpinio puslapio skelbimas, kuris atidaromas kiekvieną kartą spustelėjus nuorodą, nukreipiančią į jos turinį.

„Forbes“ tarpinio puslapio skelbimai

 

Kai spustelėsite nuorodą, nukreipiančią jus į „Forbes“, šis puslapis laukia jūsų, kol pamatysite norimą turinį.

 

Jie jį naudoja turinio sklaidai ir produktų ar paslaugų reklamavimui į vartotojo patirtį. Kalbant apie SEO, tai padidina PR ir laiką svetainėje. Jie tikrai erzina ir visai nėra patogūs vartotojui.

 

Yra ir kitų tipų įkyrių skelbimų, kuriais manipuliuojama vartotoju.

 

Pažvelgus į kitą ekrano kopiją, visas fonas yra viso puslapio foninis skelbimas.

 

Spustelėjamas fonas

 

Yra didelė tikimybė, kad vartotojas per klaidą spustelės jį ir bus pašalintas iš svetainės bei originalaus turinio į reklamuotojo svetainę. Tai tikrai erzina. Tokio tipo skelbimai yra itin agresyvūs.

 

Apgaulingas viso puslapio skelbimas

Šaltinis: www.gsqi.com

2. „Google“ ieško teigiamos vartotojo patirties

Viskas prasidėjo 2012 m., Kai „Google“ pradėjo nuvertinti svetaines, kuriose per daug „erdvės“ skelbimų vietos buvo per daug.

 

Tada, 2015 m., „Google“ paskelbė,  kad atsisakys svetainių, kuriose rodomi erzinantys viso puslapio skelbimai, raginantys vartotojus įdiegti programas mobiliesiems. „Google“ programų tarpinio puslapio milžiniškų skelbimų bauda pradėta taikyti 2015 m . Lapkričio mėn .

 

Iki šiol „Google“ ir toliau stebėjo įvairius įkyrius reklamos formatus žiniatinklyje, kurie neigiamai veikia bendrą svetainės patirtį.

 

 

2017 m. Sausio 19 d. Yra svarbi data, kurią reikia prisiminti. Nuo tos dienos „Google“ nubaudė svetaines, kuriose yra turinio, kuris nėra prieinamas vartotojui pereinant nuo „Google“ mobiliosios paieškos rezultatų. Šis atnaujinimas skirtas padėti vartotojams lengvai pasiekti turinį mobiliajame telefone.

 

„Google“ pateikia pranešimą „Webmaster Central“ tinklaraštyje dėl šio naujinio:

Kaip minėjome, šis naujas signalas yra tik vienas iš šimtų signalų, kurie naudojami reitinguojant, o paieškos užklausos tikslas vis dar yra labai stiprus signalas, todėl puslapis vis tiek gali būti aukštai reitinguojamas, jei jo turinys yra puikus, tinkamas.

„Google“ paniekina įkyrius mobiliuosius tarpinio puslapio skelbimus. Po šio atnaujinimo tinklaraštyje buvo paskelbta schema, nurodanti tuos, kurie yra juodajame sąraše, kurie bus taikomi ateityje.

 

„google-intersticial“ pavyzdžiai

Šaltinis: webmasters.googleblog.com

 

„Google“ taip pat pateikė keletą tarpinių skelbimų , kuriems naujas signalas neturės įtakos, pavyzdžių, jei jie bus naudojami atsakingai ir turinys nebus mažiau prieinamas.

 

Tarpinio puslapio skelbimai, kuriuos galima priimti

Šaltinis: webmasters.googleblog.com

 

Per Rater gairių , “Google” turi visą Poskyryje apie blaško / pavojingi / klaidinančių pavadinimų, skelbimus ir papildomo turinio.

 

„Google“ baudžia svetaines, kurios neatitinka vartotojų lūkesčių, jiems spustelėjus nuorodą, kad tame puslapyje rastų ką nors kita.

 

Skelbimai laikomi trikdžiusiais dviem atvejais:

1. Skelbimai, kurie aktyviai plaukioja virš pagrindinio turinio, kai slenkate žemyn, ir kuriuos sunku uždaryti. Gali būti labai sunku naudoti pagrindinį turinį, kai jį aktyviai apima judantys, sunku uždaryti skelbimus ir jie laikomi trikdančiais. – „Google“

 

2. Tarpinio puslapio puslapis, nukreipiantis vartotoją nuo pagrindinio turinio nepasiūlant kelio atgal į pagrindinį turinį, laikomas trikdančiu. – „Google“

Be šių, yra daugybė kitų priežasčių, dėl kurių skelbimai blaško dėmesį ir klaidina, ir daugiau galite sužinoti įvertinimo gairėse.

 

Kaip minėta  „Google Webmaster Central“ tinklaraštyje, iš pradžių „Google“ analizavo tarpinio puslapio skelbimus, kuriuose naudotojų prašoma įdiegti programą išmaniuosiuose telefonuose. Pradėję gilintis į šį klausimą, jie manė, kad apskritai yra privaloma tyrinėti tarpinius skelbimus.

 

Dabar programos diegimo tarpinio puslapio skelbimų patikrinimas yra įtrauktas į naują paieškos signalą.

 

Vos prieš kelias savaites „Google“ žengė pirmąjį ryžtingą žingsnį. Pasak „Ad Age“ šaltinio, ji pradėjo siųsti el. Laiškus tūkstančiui internetinių leidėjų, įspėdama, kad jie rodo „labai erzinančius, klaidinančius ar žalingus“ skelbimus. 

 

„Google“ yra „ Coalition for Getter Ads“ grupės „Justice League“ tipo grupė,  sukurta siekiant pasiūlyti ir pagerinti vartotojų patirtį reklamuojant internetą.

 

Kovą koalicija paprašė 25 000 žmonių JAV ir Europoje  įvertinti 104 skirtingas skelbimų patirtis staliniame ir mobiliajame įrenginiuose. Stulbinamai didelis procentas (97%) darbalaukio pažeidimų buvo iššokantys skelbimai. Kiek daugiau nei pusė (54%) mobiliųjų svetainių buvo pažymėtos tuo pačiu dalyku. Pasak „Google“, 21% svetainių mobiliesiems pažeidė didelį skelbimų tankumą, o tai reiškia, kad daugiau nei 30% puslapio sudaro skelbimai.

 

Kadangi kalbėjome apie „Forbes“, turėtumėte žinoti, kad jie yra tarp kitų didelių leidinių, norėdami gauti el. Laišką iš „Google“, nes tai pažeidžia geresnių skelbimų standartą. Kiti dideli leidiniai toje pačioje situacijoje yra Betty Crocker, „New York Daily News“, „Los Angeles Times“, „The Independent“, „TV Guide“, „Chicago Tribune“, „LifeHacker“, „ZDNet“, „PCMag“, „Orlando Sun-Sentinel“, „Washington Times“, „Eurogamer“ ir Čikagos „Sun-Times“.

 

„Google“ teigia, kad „Chrome“ pašalinus blogus skelbimus bus naudojamas filtras, o ne „skelbimų blokatorius“.

3. Ką ekspertai sako apie tarpinio puslapio skelbimų poveikį SEO?

2016 m. Buvo daug nepatvirtintų atnaujinimų, kuriuos aptiko ekspertai. Be to, vyksta puikios diskusijos apie jų įvykio datas.

 

„Moz“ iki šiol įrašė tik 4 atnaujinimus, kaip minėta toliau:

  • Įkyri tarpbankinė bauda – sausio 10 d
  • Bevardis pagrindinis atnaujinimas – vasario 1 d
  • Bevardis pagrindinis atnaujinimas – vasario 6 d
  • „Fredas“ nepatvirtintas – kovo 8 d

Be mokslinių tyrimų  Glenas Gabe patalpintą G Squared Interactive, ten buvo įtrauktos 6 atnaujinimus:

  • Įkyri intersticinė mobiliojo bauda – sausio 5 d
  • Vasario 7 d
  • „Fredas“ kovo 7 d
  • Balandžio 26 d
  • Gegužės 4 d
  • Gegužės 17 d

Kaip matote, tarp jų yra keletas skirtumų.

 

Barry Schwartzas nustatė kitus du atnaujinimus – birželio 14 ir 25 d. – „Twitter“ įvyko daug diskusijų dėl šių atnaujinimų.

 

Dėl „Google“ atnaujinimo, kurį jis aptiko 25 m., „Google“ Johnas Muelleris „Twitter“ paskelbė pareiškimą :

 

 

Bet, matyt, galų gale „Google“ nepatvirtino atnaujinimo. Jonas Mu apie tai tweeted .

 

 

Ekspertai su teiginiu nesutinka. Pavyzdžiui, „RankRanger“ pranešė, kad 6–10 pozicijose užimančios svetainės patyrė SERP nepastovumą. Jie tai parodė atlikdami vieną iš savo atvejų tyrimų.

reitingo-rizikos-indeksas-penkių dienų-spike-birželis 2017

Šaltinis: www.rankranger.com

 

Be to, Johnas Mulleris taip pat paneigė „Fred“ atnaujinimą arba bent jau tai pasakė viename iš savo „Google Webmaster Hangout“. Žiūrėkite savo akimis 2:00 val .:

 

 

Paklaustas, kaip „Fred“ atnaujinimas paveikė elektroninės prekybos svetaines, Johnas Mulleris pareiškė:

Taigi, mūsų požiūriu, Fredo atnaujinimo nebuvo.

Tai vardas, išoriškai suteiktas daugybei naujovių, kurias mes darėme laikui bėgant. Taigi nėra taip, kad ieškant keičiasi šis vienas dalykas. Nuolat keičiame paiešką ir visada stengiamės ieškoti būdų, kaip vartotojams pateikti aktualesnį, kokybiškesnį turinį, ir tai gali turėti įtakos įvairioms svetainėms.

Johnas Mulleris JOHNAS MULLERIS
„Google @JohnMu“ žiniatinklio valdytojų tendencijų analitikas 

Iki šiol tai buvo tik dūmų uždanga. Daug nuomonių ir neaiškios informacijos. Galiausiai reikia spėlioti visokių rūšių, tačiau tik „Google“ žino tiesą.

 

Naršėme internete, norėdami sužinoti, ką žmonės sako apie nuobaudas, kokia jų reakcija.

 

„Twitter“ buvo žmonių, kurie patyrė didžiulį reitingų svyravimą. Kiti pastebėjo padidėjimą, o kiti pastebėjo, kad jų svetainė nukrito nuo pirmo puslapio, einančio nuo 1 iki 3 puslapio.

 

 

4. Ar tarpinio puslapio skelbimai kenkia jūsų SEO?

Iki šiol daug rūkymo ginklų, bet ar skelbimai kenkia jūsų SEO?

 

Nekenčiu manęs už atsakymą: tai priklauso. Tai tikrai priklauso nuo to, kaip atrodo jūsų skelbimas. Jei jame nėra puslapių, kuriuose turinys yra visiškai aprėpiamas, ir jis neperkels jūsų pagrindinio turinio į reklamuotojo svetainę, greičiausiai tai nepakenks jūsų SEO.

 

Kitais atvejais galite patirti tam tikrų SERP svyravimų, šiek tiek nestabilių reitingų ir galų gale jums bus ištrinti paieškos rezultatai.

 

Kaip orų prognozė jūsų svetainės zonoje?

 

Po šių metų „Google“ atnaujintų tarpinio baudinio pranešimų, daugybė interneto svetainių savininkų matė srauto sumažėjimą ir (arba) SERP svyravimus. Kai kurie iš jų sako, kad tarpinė bausmė juos gavo.

 

Pavyzdžiui, vicem Holtreman , gamerant.com įkūrėjas, sako, kad taip jam nutiko dėl viso puslapio skelbimo su spustelėjamais vaizdais „pirkti dabar“ kiekvienoje turinio pusėje.

 

Taip atrodė jo svetainė 2017 m. Gegužės 29 d .:

Apgaulingas viso puslapio skelbimas

 

Pažvelgus į šios svetainės reitingus, galime pastebėti, kad joje smarkiai krito.

SEO matomumas gamerant.com

https://explorer.cognitiveseo.com/?u=gamerant.com&m=*U*#section/4

Kaip matote, svetainės reitingas pradėjo kristi (nuo vasario 19 d.) Po to, kai buvo įvestos įkyrios tarpinio turinio bausmės nuo sausio 10 d. Ir kitos svarbios vasario mėnesio naujienos.

 

Nors svetainės savininkas stengiasi sumažinti skelbimų skaičių, pagerinti skaitomumą ir turinio kokybę, jam nepavyko atkurti aukštų reitingų.

 

Glenno Gabe teiginys apie tokio tipo skelbimus yra gana aiškus; svetainė galėjo gauti įkyrią tarpinio puslapio bausmę:

Priskirčiau tai apgaulingai, kurią, kaip žinome, „Google“ paragino kokybės įvertinimo gairėse.

Jis priduria: „tie yra labai agresyvūs, erzinantys ir apgaulingi“. Viskas, ko „Google“ nepatvirtina skelbime.

 

Šioje svetainėje daug kas vyksta. Nuorodos profilis neatrodo labai natūralus, jame kurį laiką buvo rodomi viso puslapio skelbimai, todėl didelis patiriamas kritimas galėjo įvykti dėl kelių priežasčių. Tie skelbimai vis dėlto nepadėjo.

 

„Pinterest“ turi kitą istoriją. Kai kurie sako, kad jis pateko, kai kurie tiesiog norėjo, kad svetainė būtų sužeista.

 

„Sistrix“ paskelbė straipsnį, kuriame teigiama, kad „Pinterest“ tikriausiai pateko įkyrios tarpinės bausmės. Jie pastebėjo reitingų kritimą.

40% savo išmaniojo telefono matomumo JK, 35% JAV, 34% Vokietijoje ir 34% Ispanijoje. Šiandien matomumas vis dar yra vidutiniškai -16,5%.

Kaip matote kitoje ekrano kopijoje, tai yra pastebimas kritimas.

„Pinterest.com“ matomumas kitose šalyse

Šaltinis: www.sistrix.com

 

Greitai peržiūrėję pažintinį „SEO Explorer“, matėme, kad jie sumažėjo nuo 4,14 mln. Sausio mėn. Iki 3,32 mln. Balandžio mėn., Praradę daugiau nei 1 mln. Per kelis mėnesius. Iki šiol jie nebuvo visiškai atsigavę.

Reitingai sumažina įdomumą

 

Šiuo metu mes kalbame apie tai, kad „Pinterest“ blokuoja turinį, kuris nėra vartotojams, o jų naudojami tarpinio puslapio skelbimai užima visą erdvę pagrindinio turinio viršuje, kuri „Google“ laikoma įkyria, nes tai neigiamai veikia vartotojo patirtį.

„Pinterest“ blokuoja iššokantįjį langą

 

Vis dėlto Glennas Gabe pasidalijo savo išvadomis  ir teigė, kad įkyri tarpinė bausmė neturi jokios įtakos. Jis sudarė sąrašą su domenais, kuriuose buvo naudojami įvairūs skelbimai, kurie pažeidė Įvertinimo rekomendacijas, ir stebėjo, ar jie nepakeitė paieškos sistemų reitingų. Deja, jis matė, kad atnaujinimas tiems domenams turėjo mažai arba visai neturėjo jokio poveikio.

Nuo šiandien vis dar nematau plačiai paplitusio poveikio. Vėlgi, daugelis mano stebimų domenų URL reitinguojami tiksliai ten, kur jie buvo prieš išleidžiant mobiliųjų iššokančiųjų langų algoritmą.
Glennas Gabe GLENNAS GABE
„G-Squared Interactive“ / @glenngabe skaitmeninės rinkodaros konsultantas

Panašu, kad nauji „Google AdSense“ savieji skelbimai pakenks jūsų svetainei . Skelbimai įsilieja į jūsų turinį, o „Google“ turi algoritmą, kuris specialiai nubaudė skelbimus jūsų turinyje.

 

Barry Schwartzas ir Glennas Gabe palaiko šį teiginį.

Glennas Gabe Adsense'as

Glennas Gabe’as „ Twitter“ tinkle pateikė pavyzdį, kuriame pastebimas didelis kritimas, nes jame buvo naudojami nauji savieji skelbimai.

Srauto sumažėjimas

Šaltinis: twitter.com/glenngabe

 

Jis griežtai nepritaria savųjų skelbimų, „pritaikytų jūsų svetainės išvaizdai ir savijautai“, naudojimui. Tai yra didelė jo „Twitter“ gija apie tai:

Glennas Gabe tviteryje rašė apie vietinius skelbimus

 

Padėtis dėl įkyrių skelbimų yra tikrai rimta. Nesvarbu, ar nėra tiek daug svetainių, kurios dėl to buvo nubaustos, pavyzdžių. „Google“ reguliariai teikia naujinius. Tai tik laiko klausimas. Tai „kada“, o ne „jei“.

5. Ar tikrai egzistuoja įkyrios skelbimų baudos?

Tai oficialu, svetainė gali būti nubausta už tarpinio puslapio skelbimus mobiliuosiuose įrenginiuose. Šis žodis pasirodė „Search Marketing Expo“ sausio mėnesį ir iki šiol dirbo savo darbą. Čia ne paslaptis!

 

 

 

Yra ir kitų ekspertų, kurie sako, kad Bauda yra tikra. „Google“ patvirtino, kad bauda už mobiliųjų telefonų tarpinį skelbimą iš tikrųjų buvo taikoma, todėl nėra daug klausimų.

 Siekiant pagerinti mobiliųjų paieškų patirtį, po 2017 m. Sausio 10 d. Puslapiai, kuriuose turinys nėra lengvai pasiekiamas vartotojui pereinant nuo paieškos mobiliesiems rezultatų, gali būti ne taip reitinguoti. – „Google“

Pateikdami visus nubaustų svetainių pavyzdžius, kuriais dalinomės su jumis, galime būti tikri, kad tai tikra.

6. Kaip galite užkirsti kelią įkyrioms skelbimų baudoms?

Prieš atsakydami į šį klausimą, turėtumėte žinoti, kokius skelbimus galite naudoti. Priimti skelbimai yra tie, kurie nerodomi virš pagrindinio turinio, užblokuodami vartotoją įkyriu būdu prieiti prie informacijos ir nesiunčiantys į visiškai kitą svetainę. Taigi yra galimybė naudoti skelbimus, kuriems netaikoma ši nuobauda.

 

Jei norite išvengti baudų, galite naudoti kai kuriuos toliau nurodytus iššokančiuosius langus, reklamjuostes ar tarpinio puslapio skelbimus:

  • amžiaus patikrinimo blokatoriai, apsaugantys tam tikro tipo turinį, pvz., alkoholio ar suaugusiesiems skirto turinio;
  • slapukų naudojimas laikantis „Google“ gairių (iššokantys langai, kuriuose prašoma sutikti);
  • bet kokio kito pagal įstatymą reikalaujamo iššokančiojo lango, kuriame naudojama pakankamai ekrano vietos.
  • Jei nenorite būti nubaustas, turite suprasti, kurie skelbimai priimami, venkite pilkų zonų, naudodami laikinus iššokančiuosius langus, kurie užima tik nedidelę jūsų ekrano vietą, ir visada siūlo teigiamą vartotojo patirtį.

Taip pat būtų gerai atlikti „Google Search Console“ pritaikymą mobiliesiems, kad patikrintumėte savo svetainę ir sužinotumėte, ar jūsų svetainėje nėra klaidų mobiliajame telefone. Priešingu atveju galite prarasti srautą dėl blogos mobiliojo vartotojo patirties ir daugelio kitų problemų.

 

„Google“ žino, kad daug svetainių palaiko skelbimai, todėl turite permąstyti savo turinio rinkodaros ir mobiliosios rinkodaros strategiją ir visiškai nepasikliauti skelbimais.

 

 

Išvada

Kaip amžinybės išsinešimas, mes turime jums pasakyti, ką turėtumėte prisiminti amžinai.

 

Tarpinio puslapio nuobaudą skirs iššokantys iššokantys langai, tačiau šis pakeitimas paveiks vėluojančius iššokančiuosius langus. Jums vis tiek leidžiama naudoti tarpinio puslapio skelbimus, kuriuos paskatino ketinimas išeiti, teisinius pranešimus naudojant iššokančiuosius langus, veiksmų juostas, skaidrius ir reklamjuostes. Tarpinis signalas yra tik vienas iš šimtų signalų, kuriuos „Google“ naudoja analizuodama jūsų svetainę. Tai tik vienas iš daugelio veiksnių, turinčių įtakos jūsų svetainės reitingui paieškos sistemose.

 

Tačiau būkite atsargūs, priklausomai nuo to, kokia yra jūsų svetainė, kaip naudojama ir rodoma informacija, kaip sukurta jūsų architektūra, tai gali pakenkti jūsų svetainei. Yra daug IF ir nuomonių, tačiau geriau užkirsti kelią nei taisyti.

 

Norėdami gauti gerą ir natūralų reitingą, pasinaudokite mūsų pateiktomis rekomendacijomis ir informacija.

 

Niekada nežinai, ką „Google“ veiks ateityje, todėl geriau pradėk savo svetainės tobulinimą dabar.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *