Kategorijos
SEO

„google“ paskola iki atlyginimo

Mažiau nei prieš 24 valandas „Google“ šlamšto komandos vadovas Mattas Cuttsas per „Twitter“ paskelbė, kad „Google“ šiandien pradeda diegti „Panda 4.0“ naujinį. Nors buvo pateikta daug spekuliacijų dėl galimo „Penguin 3.0“ pakilimo, kalbama apie tą metų laiką, kai SEO naujienos yra populiarus dėl vieno ypač mielo gyvūno: pandos. Tik ne mūsų kinų meška numylėtinė užima žiniatinklio ekspertų mintis, o „Google“ algoritmas.

Tačiau visos „Google“ atnaujinimo  spekuliacijos nebuvo nepagrįstos. Kaip ir „Penguin“ atnaujinimą nuo 2013 m. Gegužės, „Panda 4.0“ paskelbė dideli „Google“ SERP svyravimai.

Ekrano kopija „Google“ algoritmų svyravimai

Netrukus po to Mattas Cuttsas taip pat paskelbė oficialų pranešimą.

Ekrano kopija „Panda 4.0“ skelbimas

Paskutinėmis dienomis antraštės svyravo nuo švelnaus „Ar tu pasiruošęs?“ arba „Ar turėtumėte jaudintis?“ į griežtesnį „Kaip išvengti skerdimo pagal naująjį atnaujinimą“. Visur kitur internete buvo daugybė banglentininkų, kurie lažinosi, kokia bus tiksli trečiosios dalies išleidimo data. Kaip ir visa kita paslaptinga ir galinga, net žmonės bando numatyti datą pagal daugiau ar mažiau „užtikrintus“ algoritmus.

1 diena / 2 atnaujinimai = „  Panda 4.0“ + „PayDay“ paskola 2.0?

Apie kurį mes kalbame? galite paklausti savęs. Atsakymas gana paprastas: abu!

Tiek „Panda“, tiek „PayDay Loan“ buvo atnaujinti ir jie abu yra sąraše.

Nors „Panda 4.0“ seka puslapių veiksnius, „PayDay“ paskolos „atnaujinimas“ eina po „labai šlamšto užklausų“ ir nėra susijęs su „Panda“ ar „Penguin“ algoritmais.

„Panda 4.0“ ir „PayDay“ paskola 2.0 – kodėl jų reikėtų „Google“?

Kaip minėta anksčiau, „Google“ tikslas yra pasiūlyti kuo geresnius rezultatus, kad vartotojo patirtis būtų kuo geresnė. Šiuo metu „Google“ raktinių žodžių tyrimas inžinierių komanda atrodo kaip negailestingas, į naujoves orientuotas būrys, kuris sukūrė tinkamą kontekstą naujam atnaujinimui, kuriame yra geresnių funkcijų.

Jei norime būti pasirengę ateičiai, pirmiausia turime suprasti, kas nutiko praeityje. Ką Mattas Cuttsas pasakė apie tai, kaip Panda paveikė (iki šiol) žiniatinklio valdytojus?

„ Taigi, jei manote, kad jus gali paveikti„ Panda “, svarbiausias tikslas yra pabandyti įsitikinti, kad turite aukštos kokybės turinį, tokį turinį, kuris žmonėms tikrai patinka, tai yra patrauklus, dalyką, kurį jiems labai patiks skaityti, kurį galite pamatyti žurnale ar knygoje ir kurį žmonės norėtų pakartoti ar išsiųsti draugams tokius dalykus. „

Jei paimtume šį teiginį nominalia verte, galėtume pasakyti, kad „Panda“ orientuota į turinį. Kol kas teks šiek tiek spėlioti. Todėl „Google“ gali prireikti aukštos kokybės turinio globėjo. Ar turėtume daryti išvadą, kad didžioji paieškos sistema nėra patenkinta tuo, kaip šiuo metu žiniatinklio valdytojai naudoja ar piktnaudžiauja turiniu?

„Google Panda“ naujinys

 Puikus turinys turi būti bet kurios geros svetainės pagrindas“.

Tai prieš 5 metus mums pasakė Mattas Cuttsas  ir tai jis kalbėjo per pastaruosius mėnesius .

Originalus mokėjimo diena paskolos algoritmas ėjo paskui unikalių link schemas, iš kurių daugelis yra pažeidžiama “Google” gaires šlamštas užklausų, tokių kaip “mokėjimo diena paskolos”, pornografinio ir kitų stipriai spam užklausomis.

„„ PayDay “paskola nuo pat pradžių buvo labai ypatinga žvėries rūšis.“

Jo aiškus tikslas yra kovoti su šlamštu ir nekokybiškomis nuorodomis, inkaro teksto optimizavimo ir nuorodų kūrimo schemomis bei įvairiomis kitomis pernelyg optimizavimo taktikomis. Taigi, nors atrodė, kad „Google“ gana gerai tvarko šlamšto problemą, šioje srityje reikia patobulinti, nes šlamšto siuntėjai visada ras naujų būdų „apgauti“ sistemą. „Google“ atstovas pareiškė „ Search Engine Land “ pareiškimą, kuriame sakoma: „ Savaitgalį pradėjome diegti naują algoritminį atnaujinimą. Atnaujinimas nebuvo nei „Panda“, nei „Penguin“ – tai buvo naujos kartos algoritmas, kuris iš pradžių buvo išleistas praėjusią vasarą dėl labai šlamšto užklausų. “

„Panda 4.0“ – skatinimas smulkioms įmonėms?

Šiuo metu visų lūpose kyla klausimas: koks yra didelis „Panda 4.0“ pokytis? Ar „Panda 4.0“ bus labiau panašus į „Žvaigždžių karus – fantomo grėsmę“, ydingą, bet žaidimą keičiantį perkrovimą, ar labiau į „Alien 4“, įprastą verslą ir ne tokį jaudinantį? Na, neatrodo, kad tai būtinai nustos būti paskutiniu serijos tęsiniu.

Būdami labai nauja tema, galime tik daryti prielaidą, kam skirta „Panda 4.0“. Esu tikras, kad maždaug po maždaug mėnesio pamatysime tikrus, apčiuopiamus atnaujinimo padarinius. Iki tol galime daryti išvadą apie kai kuriuos pakeitimus, remdamiesi Matto Cuttso pranešimu „ Search Marketing Expo“ . „Google“ paieškos šlamšto komandos vadovas kovo mėnesį vykusioje konferencijoje pareiškė, kad jie dirba su naujos kartos „Panda“.

Mattas Cuttsas auditorijai paaiškino, kad šis naujas „Panda“ atnaujinimas turėtų turėti teigiamą poveikį mažoms įmonėms ir mažoms svetainėms geriau pasirodyti „Google“ paieškos rezultatuose.

„Minkštesnis“ „Panda“ atnaujinimas taip pat buvo išleistas 2013 m., Liepos mėn. Tą patį pasakė tas pats Mattas Cuttsas

„Mes žiūrime į„ Panda “ir matome, ar galime rasti papildomų signalų, ir manome, kad turime tokių, kurie padės patobulinti svetaines, kurios yra tarsi pasienio zonoje, šiek tiek pilkojoje zonoje. gali šiek tiek sušvelninti poveikį toms svetainėms, kurios, mūsų manymu, turi papildomų kokybės signalų, kurios tam tikru laipsniu padės anksčiau paveiktoms svetainėms. “

Abejotina, ar po šio „sušvelninto“ atnaujinimo iš tikrųjų matėsi naudos reitinge, ar ji buvo naudinga numatytoms šalims. Galime tik palaukti ir sužinoti, ar šis atnaujinimas tikrai duos naudos mažoms įmonėms, ar tai tik noras.

Kartu su bausmėmis įprastas pasaulinio interneto klausimas yra tas, kad algoritmo pakeitimai daugiausia veikia vietines svetaines nacionalinių ar tarptautinių įmonių sąskaita.

Niekada nebuvo lengva žaisti algoritmą, tačiau šiais laikais rezultatai visai nepigūs.

Dažnai kova vyksta ne tarp pačių svarbiausių vietų, o tarp didesnių kišenių. Nesvarbu, ar mažas, vietinis verslas turi geresnes kainas ir paslaugas. Kol jo nebus galima rasti „Google“, greičiausiai jo nebus galima pasiekti tiek daug. Kadangi jie neturi didelio biudžeto, kurį gali išleisti reklamai, jie sutelks dėmesį į aukštos kokybės turinio generavimą pagal tai, ko ieškojo jų vartotojai, norėdami rasti jų puslapį. Nepaisant to, turėdamos vos keletą įkalčių, norėdami pasakyti, ar jie teisingai, mažos įmonės retai laimi mūšius su didelėmis žuvimis.

Ar „Panda 4.0“ duos pagalbos ranką mažoms įmonėms, pakeldama jas į reitingo viršūnę, ar pirmajame rezultatų puslapyje vis dar vyraus „didieji vaikinai“? Geriausia neaplenkti savęs, nes vis dar nesame tikri, kokią įtaką turės 4-oji panda.

Varzybos

Ar jūsų svetainė parengta naudoti „Panda 4.0“ ir „PayDay Loan 2.0“ ar bet kokius kitus atnaujinimus?

Kalbant apie „Žvaigždžių karų“ filmus, yra viena išminties archetipo meistro Yodos eilutė, kuri turėtų likti su jumis:

„Prieš pradėdami mokytis, turite išmokti daug dalykų“.

Svetainės auditas

Pirmiausia turėtumėte aktyviai ir nuolat tikrinti savo svetainę, kad žinotumėte visas paieškos optimizavimo problemas. Turint mintį apie tai, ką taikys „Panda 4.0“ ir „PayDay Loan 2.0“, turėtų pakakti, kad patektum į teisingą kelią. Yra daug dalykų, kuriuos turite dirbti, kad pašalintumėte dalykus, kurie greičiausiai jums pakenks : nuorodos iš svečių tinklaraščių tinklų, nuorodos iš šlamšto svetainių, tikslios atitikties inkaro nuorodos, optimizuotos inkaro nuorodos ir kt.

Svetainės architektūra

Galbūt girdėjote tai anksčiau, tačiau dėmesingas žiniatinklio valdytojas visada turėtų atkreipti dėmesį į tikrinimą . Jei norite būti tikri, kad būsite tinkamai indeksuoti, turite įsitikinti, kad ne tik pirmą, bet ir visus svetainės puslapius lengva patikrinti (bent jau tuos, kuriuos norite patikrinti).

Kitas architektūrinis elementas, kurį turėtumėte nepamiršti, yra greitis . Išsaugojus sekundes nuo svetainės įkėlimo laiko, konversijų rodiklis gali padidėti ir atmetimo rodiklis sumažės.

Be to, jūsų URL pavadinimas gali turėti įtakos bendram jūsų svetainės įspūdžiui. Pirmasis vartotojo kontaktas su jūsų svetaine yra jūsų svetainės URL, kaip matyti iš SERP. Yra tikimybė, kad jei jūsų URL vardas bus lengviau įskaitomas, greičiausiai ant jo bus spustelėta.

Taip pat labai svarbu susieti visus savo svetainės puslapius . Viskas turi būti prasminga ir lengvai tikrinama „Google“ roboto.

Kokybė

Viena iš priežasčių, kodėl Panda visų pirma išvydo dienos šviesą, buvo stebėti turinio kokybę. Nepaisant to, gamtoje vis dar galima rasti straipsnių, panašių į sekmadienio rytą. Nereikėtų rašyti straipsnio vien dėl redakcijos darbotvarkės, bet dėl ​​prasmingų idėjų ir įdomių tyrimų, kuriuos atlikote ar pastebėjote.

Užsiėmimas

Mes neskirsime pinigų tam, kas iš tikrųjų yra „Panda 4.0“, tačiau galime tvirtai pasakyti, kad visa tai grįžta į kokybę. Turite savęs paklausti: ar jūs kuriate turinį savo auditorijai, ar tik tam, kad užpildytumėte kai kurias skyles savo leidybos grafike? Turite sukurti turinį, kuris įtrauktų klientus, turinį, kuris suteiks jiems pridėtinę vertę, atsižvelgdamas į jų poreikius ir bus kuo aktualesnis.

Raktažodžiai

„Google“ iš tikrųjų padarė keletą įdomių pakeitimų, susijusių su žodžio reikšmės supratimu, ir kurdama turinį pagal tikslo, o ne tikslios raktinių žodžių atitiktį. Nepaisant to, netinkamas raktinių žodžių naudojimas vis dar yra labai paplitęs ir „Panda 4.0“ gali turėti realių problemų.

Nekurkite panašių tinklalapių vien tam, kad optimizuotumėte tam tikrus raktinius žodžius.

Įsitikinkite, kad kiekvienas jūsų svetainės puslapis yra atskiras, ir optimizuokite kiekvieną iš jų, laikydamiesi „Google“ nuostatų. Galite naudoti „  Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę , kad rastumėte raktinius žodžius, kurie geriausiai veikia ir yra tinkamiausi jūsų svetainei ir jūsų verslui.

Gaivumas

Turėtumėte sutelkti dėmesį į auditoriją dominančias temas, ty ne tik šviežias ir aktualias, bet ir jiems įdomias temas.

Naujas turinys ne tik pasakys jūsų tikslui, kad esate visada budrus, bet ir atneš naudos tikrinimo dažnumo atžvilgiu.

Socialinis

Padarykite savo turinį „socialinį“. Leiskite bendrinti „Facebook“, „Twitter“ ir „Google+“ arba netgi nustatykite, ar komentarai priklauso nuo prisijungimo naudojant socialinio tinklo vartotojų profilius. Išplėskite savo socialinės žiniasklaidos priemonių derinį: pridėkite „YouTube“, „LinkedIn“, „Pinterest“ ir dar daugiau, kas jums tinka.

Pavadinimai, antraštės, aprašymas

Taip pat turite pridėti ar įtraukti dalykų (ne tik ką pašalinti), kad galėtumėte visiškai išnaudoti naujų „Google“ algoritmų pranašumus. Kadangi inkarų tekstai ateityje bus mažiau svarbūs, laikas priimti idėją, kad geriausias būdas atkreipti paieškos variklių dėmesį yra ne rašyti paieškos varikliams, o vartotojams. Rašykite turinį taip, kaip norėtumėte straipsnio, kurį patys norėtumėte perskaityti šia tema. Turėkite pirmą pastraipą, kurioje aiškiai paaiškinta, apie ką pasakojama. Naudokite paantraštes ir labai lengvai skaitomą struktūrą. Išsamiai įdėkite ekrano kopijas ir diagramas ar net vaizdo įrašus.

Išvada

Paskelbus atnaujinimą, gana sunku padaryti išvadas. Ką turėtumėte žinoti? Kokių dalykų turėtumėte atsiriboti? Manau, kad geriausias patarimas, kurį galėtume duoti, lieka vadovautis sveiku protu. Jei kuriate natūralų, sveiką ir kokybišką turinį, kuris padės jums patekti į atitinkamą auditoriją ir nesistengiate jokių šešėlinių nuorodų schemų, visi šie atnaujinimai neturėtų turėti neigiamos įtakos jūsų svetainei.

Kokius didžiausius iššūkius sukels naujasis „Google PayDay Loan 2.0“ ir „Google Panda 4.0“ atnaujinimai?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *