Kategorijos
SEO

„google analytics“ konkurentų analizė

Mes matėme ir girdėjome daugybę žmonių, kurie tiesiog metė savo verslą internete, daugybę kartų naudodamiesi puikiais produktais, ir to nesugebėjo. Viena iš jų nesėkmės priežasčių buvo gerai suplanuoto rinkodaros plano prieš pradedant kelionę trūkumas ir konkurencinės žvalgybos duomenų trūkumas. Šiandienos straipsnyje norime išspręsti šią problemą pristatydami „Google“ prieinamus įrankius ir apžvelgdami keletą koncepcijų ir idėjų, kurias galima išgauti jas naudojant.

 

Konkurencingos rinkodaros analizė naudojant nemokamus „Google“ įrankius

 

Pakalbėkime apie nemokamus „Google“ įrankius, kurie jums yra prieinami, įrankiai, kurie nieko nekainuoja ir gali suteikti jums pakankamai informacijos, kad suprastumėte rinką, į kurią ketinate šokti, be kelių veiksmų ir strategijų, kurias galėtumėte atlikti, kad pakiltų į viršų. tavo reikalas. Tikra uogienė – kupina vertės!

 

  1. Įrankių arsenalas
    1. „Google AdWords“ raktinių žodžių planavimo priemonė
    2. „Google Trends“
    3. „Google“ skelbimų peržiūros ir diagnostikos įrankis
    4. „Google“ mano verslas
    5. „Google +“
    6. Google analizė
  2. Jūsų rinkos elgesys
    1. Kliento elgesio atrakinimas
    2. Kur yra jūsų klientai, ieškantys jūsų verslo
    3. Koks plėtros etapas pasiekė jūsų rinką
  3. Atskleiskite savo konkurentų paslaptis
    1. Palyginkite kiekvieną metriką savo konkurentui ir išsiaiškinkite savo prekės ženklo galią
    2. Visada palyginkite save su savo konkurencija
    3. Patikrinkite, kurie konkurentai taiko tam tikrus raktinius žodžius
  4. Nustatykite naujas rinkos galimybes
    1. Maža konkurencija Didelė paieškos apimtis 
    2. Ieškokite dar netikslinių raktinių žodžių

1. Įrankių arsenalas

 

Pirmiausia pirmiausia turėsite disponuoti ginklais. Esame tikri, kad žinote, kad „Google“ siūlo daugybę įvairių įrankių, kurie visi yra nemokami (šiandien tai pakartosime), kurie padės jums rinkti informaciją apie rinką ir, svarbiausia, informaciją apie konkurentus. Taigi turime šiuos dalykus: „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė, „Google“ tendencijos, skelbimų peržiūros ir diagnostikos įrankis, „Google“ mano verslas, „Google +“ ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus „Google Analytics“.

Nemokamą „Google“ įrankius galima naudoti dabartiniams konkurentams ir jūsų svetainei ar bendrai nišai tirti.

 

Visus aukščiau paminėtus įrankius galima naudoti norint palyginti savo svetainę, tačiau jas taip pat galite naudoti norėdami sekti, vertinti ir tirti bet kurią kitą norimą svetainę. „Google“ neriboja jų naudojimo jokios formos ar formos, tad kodėl gi jų nenaudojant, norint patekti į savo rinką?

1.1 „Google AdWords“ raktinių žodžių planavimo priemonė

 

Pirmasis ginklas arsenale yra „ Google AdWords“ raktinių žodžių planavimo priemonė . Dabar tai nėra tai, kas buvo anksčiau. Mes pasiilgome jūsų „Google“ raktinių žodžių įrankio! Bet tai suteikia daug vertės lentelei, kalbant apie raktinių žodžių tyrimą, sąnaudų nustatymą ir pan. Galite gauti gana gerų pasiūlymų. Pažvelkite į žemiau pateiktą ekrano kopiją.

 

Naujas raktinių žodžių planavimo įrankis

 

Įrankis turi nemokamą formatą ir mokamą parinktį. Visi vartotojai, turintys aktyvią „AdWords“ kampaniją, matys tikslesnius duomenis, o tie, kurie naudojasi nemokama parinktimi, matys ribotą informaciją.

 

Jei norite gauti sultingos konkurencingos informacijos, vartotojų paieškos elgsenos, galite naudoti šį nemokamą „Google“ įrankį. Tai parodo, ko žmonės ieško, kaip jie ieško ir kur jie ieško: kalbos, datos, paieškų apimtis, taip pat „Google Adwords“ vykstanti kainų siūlymo konkurencija.

 

Raktinių žodžių planavimo priemonės rinkodaros duomenys

 

Visa tai paprasčiausiai įveskite jus dominančio verslo raktinius žodžius. Kitas žingsnis, profesionalų praktika, yra filtruoti visą triukšmą, kuris atsiranda su įrankiu, ir mes manome, kad dauguma žmonių skundžiasi šiuo įrankiu, triukšmas. Likus po išplėstinio filtravimo veiksmo yra raktiniai žodžiai, kurių norite savo verslui. Ypač raktiniai žodžiai, turintys didelę paieškos apimtį, mažą konkurenciją ir tikrai mažą kainų siūlymą. Vėliau į tai įsitrauksime, pereikime prie kito ginklo.

1.2 „Google“ tendencijos

 

Dar viena puiki priemonė rinkodaros specialistams atlikti konkurencingus tyrimus yra „ Google Trends“ . Šis yra neabejotinai mūsų mėgstamiausias įrankis tiriant rinkas. Iš esmės tai rodo žmonių susidomėjimą tam tikrais raktiniais žodžiais. Tai, ką turėtumėte naudoti, yra ištirti rinką, kurią norite spręsti.

 

Skaitmeninė ir internetinė rinkodara

 

O „Google Trends“ teikia ne tik susidomėjimą paieška ilgainiui. Tai taip pat puikus būdas tirti rinką iš skirtingų regionų. Pateiktame pavyzdyje palyginome skaitmeninės ir internetinės rinkodaros paieškų susidomėjimą. Žemiau galite pamatyti, kurios šalys ieško žodžių „skaitmeninė rinkodara“, o kurios – „internetinė rinkodara“. Dabar, jei pažvelgsite į toliau pateiktas ekrano kopijas, ką galite pastebėti?

 

Regioninės svarbos „Google“ tendencijos

 

„Skaitmeninės rinkodaros“ paieškos frazė tikrai gerai užima tokias šalis kaip Prancūzija ir Morroco. Vartotojai turi skirtingą paieškos elgseną, tai mes norime tai parodyti. Meksika, Kolumbija ir Peru šioje ekrano kopijoje atrodo labiau spalvotos nei „internetinė rinkodara“. Kanada ir JAV taip pat nori naudoti „skaitmeninę rinkodarą“. 

 

Kita vertus, „internetinė rinkodara“ turi daugiau paieškų Vokietijoje, Olandijoje, Austrijoje, Rumunijoje ir Vietname. 

 

Regioninės svarbos „Google“ internetinės rinkodaros tendencijos

 

Šio tipo nedideli tyrimai gali padėti priimti keletą sprendimų prieš apsvarstant skaitmeninės rinkodaros strategiją savo verslui skatinti. 

 

„Google Trends“ netgi siūlo kai kurias „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonės funkcijas, siūlydama susijusius raktinius žodžius, kuriuos ką tik įvedėte. Galite jį naudoti norėdami sekti raktinius žodžius, kurie sparčiai populiarėja (auga), o iš jų galite pastebėti tam tikras savo konkurencijos strategijos galimybes.

 

Susiję klausimai apie skaitmeninę rinkodarąSusijusios internetinės rinkodaros užklausos

 

Spustelėdami norimą valstiją, galite pamatyti net susijusius subregionų ar konkrečios šalies užklausas. Jūs netgi matote kiekvieno miesto duomenis.

 

Palūkanos pagal subregionus

1.3 „Google“ skelbimų peržiūros ir diagnostikos įrankis

 

Skelbimų peržiūros ir diagnostikos įrankis yra puikus priedas, praturtinantis jūsų konkurentų analizę. Teoriškai šis įrankis nurodo jūsų konkurento skelbimo poziciją (kartu su jūsų, jei taip yra). Galite pamatyti savo geriausius konkurentus ir kokius raktinius žodžius (ar frazes) jie stebi, ką jie reklamuoja. Gausite artimesnį žingsnį suprasdami savo konkurenciją. 

 

Skelbimo peržiūros ir diagnostikos įrankis

1.4 „Google“ mano verslas

 

„Google“ mano verslas tikrai gali paskatinti jūsų verslą naudotis SERP, jei tinkamai sukonfigūruosite paskyrą ir pranešite klientams, kad jie gali pateikti atsiliepimų. Įrankis yra visiškai nemokamas ir juo lengva naudotis. Kuriant puslapį rekomenduojama sužinoti, ar įmonė dar nėra Žemėlapiuose. Jei radote, turite jį pareikšti ir redaguoti informaciją, atlikdami toliau pateiktame ekrano kopijos veiksmus.

 

reikalauti savo vietinio verslo

 

Jei jo nerasite, turėsite jį sukurti. Pridėkite savo įmonės adresą, įmonės tipą ir svetainę. Po to turėsite laukti patvirtinimo (greičiausiai atviruko patvirtinimo kodas), kuris bus gautas paštu, ir tai gali užtrukti iki 14 dienų. Pasirinktos įmonės gali patvirtinti įmonių sąrašą telefonu ar  el. Paštu.

 

Norėdami pakilti aukštyn, pridėkite aukštos kokybės nuotraukų, susijusių su jūsų biuru ir verslu; pridėkite gatvės vaizdą, gaukite atsiliepimų apie savo svetainę, nes jie padės jums užimti aukštesnę vietą žemėlapio paieškose. Prijunkite jį su „Google +“ profiliu, kad gautumėte dar daugiau ekspozicijos. 

 

Baigę nustatyti „Google“ mano verslo puslapį, galite redaguoti ir atlikti kitus pakeitimus arba peržiūrėti našumo metriką tiesiai iš informacijos suvestinės:

 

„Google“ mano verslo informacijos suvestinė

1,5 „Google +“

 

Kitas „Google“ arsenalo įrankis yra „ Google +“ . Manau, kad socialiniai tinklai gimė šnipinėti ir sekti, ką daro kiti žmonės, jiems nežinant. Tai veikia kaip Nematomumo apsiaustas. „Google +“ yra galingas įrankis, nes jis suteikia jums galimybę pamatyti, ką jūsų konkurentas dalijasi, jei turi aktyvią paskyrą, jei turi patvirtintą paskyrą, draugų ratus, kuriose ji yra, rinkodaros kampanijas, kurias vykdo, ir dar daugiau. 

 

Žemiau pateiktame pavyzdyje galite pamatyti „Lenovo“ „Google +“ profilį. Jis turi visą profilį, integruotą su kitais „Google“ įrankiais, tokiais kaip „Hangout“, „Google“ kalendorius, „Gmail“, ir nuorodas į kitus socialinius kanalus, tokius kaip tinklaraštis, „Facebook“, „Instagram“. 

 

„Google plus“ profilis

 

Greitai slinkdami jų puslapyje pamatysite įrašus, kuriuose daugiausia pateikiami įkvepiantys pranešimai ir citatos, taip pat technologijos paveikslėliai, maišomi su paveikslėliais apie komandą ir kitą „Lenovo“ veiklą bei kai kurias „Žvaigždžių karų“ nuorodas. Trumpa jų puslapio analizė padės sužinoti, kurio tipo turinys buvo labiau traukiamas, pasisemkite įkvėpimo savo įrašams, kad pritrauktumėte auditoriją ir gautumėte apžvalgą apie konkurentų buvimą internete.

 

Mes matėme socialinių signalų poveikį, kuris laikui bėgant tampa vis didesnis. Socialinė žiniasklaida daro įtaką verslo raidai. Atlikome vidinį tyrimą, kuriame išanalizavome socialinių signalų įtaką svetainės reitingui . Tai parodė, kad stiprus dalyvavimas socialiniuose tinkluose yra susijęs su geresniais reitingais.

1.6. Google analizė

 

Norėdami užbaigti rinkos tyrimą, naudokite „ Google Analytics“ . Yra keletas „Google Analytics“ dalykų, kurie gali suteikti jums supratimą apie jūsų konkurenciją ir jūsų pramonę. Palyginimo parinktis leidžia palyginti savo duomenis su apibendrintais pramonės duomenimis iš kitų įmonių, kurios dalijasi savo duomenimis. Tai reiškia, kad galite sužinoti, kas nutinka tiems, kurie yra jūsų nišoje – konkurentams. Pirmiausia turite įgalinti palyginimą: 

 

Įgalinti palyginimą

 

Po to galėsite matyti duomenis, susijusius su įrenginiais, vieta ir kanalais, o tai gali šiek tiek sugalvoti, kur turėtumėte daugiau dėmesio skirti, kur yra jūsų konkurencija, kur turite problemų. Negana to, jūs turėsite galimybę gauti įžvalgų apie savo rinkos segmentą.

 

Lyginamosios analizės duomenys

2. Jūsų rinkos elgesys

 

Dabar, kai esate susipažinę su įrankiais ir kuo mes juos naudosime, paimkime tikrą rinkos pavyzdį ir pažiūrėkime, kaip mes jį naudojame. Mes pasirinkome muzikos srautų rinką, kad paaiškintume išsamų „Google“ arsenalo naudojimą. Pirmas dalykas bandant patekti į rinką yra bandymas išmokti vartotojų elgseną. Tyrinėdami sutelksime dėmesį į šiuos dalykus:

  • Ko ieško vartotojai?
  • Kokie yra vartotojų lūkesčiai?
  • Kaip konkurentai naudojasi vartotojų paieškos elgesiu?
  • Kokios yra bendros rinkos tendencijos?
  • Kokia yra mano konkurentų prekės ženklo galia?
  • Ar galime rasti kokių nors paslėptų galimybių?

2.1 Kliento elgesio atrakinimas

 

Pirmasis įrankis, į kurį einame analizuodami muzikos srautinių transliacijų rinką, yra „ Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė . Šis įrankis atsakys į du pirmuosius klausimus ( ko ieško vartotojai ir kokie yra jų lūkesčiai? ) Ir galbūt suteiks mums užuominą į paskutinį klausimą („Paslėptos galimybės“). Norėdami gauti atsakymus, į raktinių žodžių planavimo priemonę įterpėme būsimų konkurentų nukreipimo puslapius ir pradėjome skaityti, ką tai teikia.

 

Konkurentai, kuriuos svarstėme analizuodami, yra „Spotify“, „Pandora“ ir „Grooveshark“. Norint atlikti išsamią analizę, reikia dar daug ką ištirti, tačiau norint pateikti konkurencinės analizės informaciją, manome, kad to pakanka pradėti.

 

Ieškokite savo konkurentų svetainės, pridėkite filtrų ir pašalinkite triukšmą. Liko tik atitinkami raktiniai žodžiai, kurių vartotojai ieško norėdami patekti į puslapius.

 

„Spotify“ raktinių žodžių planavimo priemonė - kortelė ir bandomoji versija

 

Įvesdami „Spotify“ nukreipimo puslapį, „Google“ raktinių žodžių įrankiai parodys keletą raktinių žodžių rekomendacijų, kurios gali būti susijusios ir atitiktų jos aprašymą.

Pažvelgus į „Google“ siūlomus raktinius žodžius, didžiojoje sumoje yra žodis „dovanų kortelė“ ir „30 dienų bandomasis laikotarpis“.

Jau galime pradėti išsiaiškinti kai kuriuos lūkesčius būsimiems mūsų įrankio vartotojams. Potencialūs vartotojai nenori už tai mokėti, jie tikisi, kad tai bus nemokama. Panagrinėkime kitus du konkurentus, norėdami sužinoti, ar toks elgesys tinka visiems vartotojams.

 

„Pandora“ raktinių žodžių planavimo priemonė - nemokama ir atnaujinama

 

Pandoros situacija yra beveik tokia pati. Čia skirtumas tas, kad „Google“ taip pat dažniau siūlo žodžius „atnaujinti“ ir „radijas“. Jų SEO pastangos galėjo sutelkti dėmesį į paslaugos, kaip internetinio radijo, reklamavimą, siekiant surinkti daugiau svetainės lankytojų iš „Google“, kurie ieško tokios paslaugos.

Mes jau galime pradėti piešti asmenį vartotojui, kuris ieško internetinės muzikos transliacijos.

 

Patikrinkime paskutinį konkurentą, ar mūsų teorija pagrįsta.

 

„Grooveshark“ raktinių žodžių planavimo priemonė - nemokama

 

Groovesharkas patvirtina mūsų teoriją. Žmonės ieško internetinės muzikos, radijo transliacijos paslaugų ir tikisi, kad tai bus nemokama. Mums vis dar reikia šiek tiek daugiau duomenų apie vartotojus; paieškų skaičius per mėnesį yra kitas.

 

Mes turime keletą raktinių žodžių, kurie išsiskiria kiekvienam konkurentui: „Nemokamas srautas internetu“, „Internetinė muzika“ ir „Internetinis radijas“. Panagrinėkime juos, kad sužinotume potencialią rinką.

 

Tūris prieš filtravimą

 

Tai, ką matote aukščiau pateiktoje diagramoje, iš pradžių gali pasirodyti per daug džiuginantys, tačiau šie rezultatai yra kupini triukšmo (nenaudingi raktiniai žodžiai, nesvarbūs muzikos srautinio perdavimo verslui). Kiekvieną mėnesį beveik 60 milijonų natūralių paieškų atliekama pagal raktinius žodžius, susijusius su tomis, kurias įdėjome įvestyje. Pradėkime filtruoti, kad gautume patikimus skaičius.

 

Išplėstinis filtravimas raktinių žodžių planavimo priemonėje

 

Pridėję filtrus (vidutinis mėnesio paieškų skaičius> 1000; pašalinę kitus raktinius žodžius), gausime tikrus skaičius apie paieškų apimtį. Bendras mėnesinių raktinių žodžių, susijusių su internetiniu muzikos srautu, paieškų skaičius yra apie 200 000. Tai džiugina, nes tai gali būti laikoma potencialiu naujojo verslo svetainės srautu. Tikslių raktinių žodžių skaičius yra šiek tiek mažas. Nemokamas tiesioginis srautas per mėnesį ieško 14 tūkst., O internetinė muzika – 246 tūkst., Internetinis radijas – 450 tūkst., O radijas – 1,8 mln.

 

Taigi, ką mes žinome iki šiol?

Rinkoje kas mėnesį ieškoma apie 40 mln. Paieškų, kurių potencialas viršija 120 mln., Žmonės ieško internetinio radijo ir internetinės muzikos ir tikisi, kad ji bus nemokama.

Taip pat paminėtinas faktas, kad pavasarį šiek tiek sumažėjo paieškos apimtis. Pažiūrėkime, kaip kiti įrankiai gali padėti mums sukurti išsamų vartotojo profilį ir rinkos tendencijas.

2.2 Kur jūsų klientai ieško jūsų verslo 

 

Pilnai užpildykime savo vartotojų profilį, tyrinėdami jų naudojamus kanalus, kuriuos „Benchmarking“ siūlo „Google Analytics“.

 

Lyginamieji kanalai

 

Žinau, kad toje diagramoje yra daug duomenų, tačiau turėtumėte ieškoti tik to, kuris jus domina. Mūsų atveju pažiūrėkite į seansų stulpelį. Naudodamiesi palyginimo metrika, galite palyginti savo duomenis su etalonais ir atlikti trumpą rinkos tyrimą. Pavyzdžiui, natūralių paieškų skaičius gražiai padidėjo 65,28%, palyginti su etalonu. Svetainėje buvo 78 828, palyginti su 47 695 (natūralių etalonų paieškų skaičius).

 

Iš aukščiau pateiktos diagramos matome, kad svetainė gali pagerinti el. Pašto, rodymo ir kitų formų reklamos metriką, nes konkurencija yra ir auditorija. 

 

Kiti duomenys, kuriuos galėtumėte naudoti norėdami sužinoti, kur auditorija ieško jūsų verslo, yra informacija apie įrenginius. Kadangi mobilusis tiek daug įtraukia į statistinius duomenis, svarbu pasiūlyti informaciją, prie kurios mobilusis gali lengvai pasiekti. 

Lyginamosios analizės prietaisai

2.3 Kokį etapą pasiekė jūsų rinka

 

„Google Trends“ puikiai tiria rinkos etapus. Mes galime įterpti raktinius žodžius, kurie, mūsų manymu, apibūdina tam tikrą rinką, ir, ištyrę rezultatus, galime padaryti išvadą, ar pramonė įgauna didesnę įtaką, jei tai buvo ar yra įdomu paprastam vartotojui. Pažvelkime žemiau:

 

Paieškos palūkanos mažėja

 

Galime pastebėti, kad bendra tendencija ir „nemokamos internetinės muzikos“, „muzikos transliacijos“ ir „nemokamo internetinio radijo“ paieškos tendencijos mažėja. Jis pasiekė aukščiausią tašką apie 2010 metus ir nuo to laiko susidomėjimas sumažėjo. Dabar, darydami išvadas, turime būti ypač atsargūs, nes gali būti klaidų.

 

Mažėjimo tendencija gali rodyti faktą, kad žmonės tiesiog nesidomi internetinės muzikos srautais, arba ji taip pat gali reikšti, kad rinka subrendo ir kad žmonės tapo ištikimi konkurentui. Mes išbandėme šią teoriją ir ieškojome prekių ženklų, kuriuos naudojome savo tyrime: „Spotify“, „Pandora“, „Grooveshark“. 

 

„Spotora“ ir „grooveshark“ pastebėjimo tendencijos

 

Panašu, kad šių prekės ženklų paieškos pradėjo didėti maždaug tuo pačiu metu, kai ankstesni terminai buvo išskleidžiami.

 

* Visiškas atsisakymas čia; Straipsnio pradžioje sakėme, kad „Google“ įrankių nepakanka norint sukurti išsamią rinkodaros strategiją, tačiau manome, kad turėtume tai dar kartą paminėti visame straipsnyje. Norėdami sukurti rinkodaros strategiją, naudokite kitus įrankius ir duomenis, naudokite „Google“ tik kaip atspirties tašką, kad gautumėte bendrą rinkos vaizdą.

3. Atskleiskite savo konkurentų paslaptis

 

Iš paskutiniojo skyriaus galime pasakyti, kad surinkome daug duomenų iš rinkos. Tai, kad internetinė muzikos srautinio perdavimo pramonė bręsta, kad vartotojai tapo lojalūs tam tikriems prekės ženklams, asmenims, norintiems nemokamos muzikos internete ir leisti laiką mobiliesiems įrenginiams, yra didelis turtas. Visus šiuos „Google“ duomenis galime panaudoti kurdami tvirtą rinkodaros strategiją ir plėtodami jūsų verslą. Panagrinėkime konkurentus, palyginkime juos ir pamatysime jų stipriąsias ir silpnąsias puses.

 

Tada pereikime prie analizės, o pirmiausia reikia ištirti „Prekės ženklo galią“.

3.1. Palyginkite kiekvieną metriką savo konkurentui ir išsiaiškinkite savo prekės ženklo galią

 

Prekės ženklo galia yra susidomėjimas „Google Trends“ laikui bėgant. Įtraukėme trijų tiriamų konkurentų prekės ženklą į „Google“ tendencijas ir gavome tokį rezultatą:

 

„Spotora“ ir „grooveshark“ pastebėjimo tendencijos

 

Iš analizės galime pamatyti, kad „Pandora“ turi didžiausią prekės ženklo galią tarp konkurentų. Vėlesniais metais ji turėjo didesnį pranašumą, tačiau „Spotify“ įgijo daug vietos. Atrodo, kad „Grooveshark“ prekės ženklo galia mažėja nuo 2013 m., O 2016 m. 

Taip pat verta paminėti, kad Pandoros tendenciją gali paveikti filmo „Avataras“ pasirodymas 2009 m.

Planeta, kurioje vyksta filmas, vadinama „Pandora“, o „Google“ neskiria to naudotojų paieškos elgesyje. Nors neįtariu, kad tai padarė didelę įtaką bendrai „Pandora“ tendencijai, kai kuriuos 2009–2010 metų šuolius galima priskirti filmui. Čia yra pirmasis „Google Trends“ įrankio apribojimas; jei jūsų konkurentai turi bendrus vardus, mes tikrai nesiūlome naudoti „Google Trends“, kad ištirtume jų prekės ženklo galią.

 

Kita priežastis, kodėl ji turi didžiausią tendenciją, yra ta, kad kitas prekės ženklas turi tą patį prekės pavadinimą: „Pandora juvelyrika“, įkurta 1982 m., Prieš 2000 m. Pasirodžiusią muzikos kompaniją „Pandora“.  

 

Net jei prekės ženklas turėjo didžiulį smaigalį, kažkur maždaug 2017 m. Sausio – vasario mėn. Patikrinkime „Google“ raktinių žodžių įrankyje, ar prekės ženklo galia yra panaši 2017 m. Sausio mėn. – 2018 m. Sausio mėn.

 

Ieškoma „Pandora“, „Spotify“ ir „Grooveshark“

 

Iš tiesų, „Spotify“ paieškų skaičius yra 60% didesnis nei „Pandora“. Kiekvieną mėnesį atlikę daugiau nei 16 mln. Paieškų, galime pastebėti, kad „Pandora“ užima didžiausią internetinės muzikos transliacijos rinkos dalį.

 

3.2 Visada palyginkite save su konkurentais

 

Tai yra nuolatinis visų verslų procesas.

Palyginimas su konkurentais yra nuolatinė rinkodaros skyriaus veikla, o mažos įmonės atveju – rinkodaros vaikinas. Čia reikia stebėti prekės ženklo galią. Tai yra viena iš svarbiausių metrikų, kurias galite išgauti iš „Google“ siūlomų įrankių.

 

Tai būdas pridėti išmatuojamą skaičių sunkiai sekamų rinkodaros pastangų (turinio rinkodara). Kiekvieną mėnesį matant, kad jūsų prekės ženklo paieškų skaičius auga, didžiąja dalimi siejama su puikia turinio rinkodaros strategija, todėl džiugu, kad žmonės iš tikrųjų ieško jūsų prekės ženklo, o ne tik jūsų paslaugų.

 

Raktinių žodžių planavimo priemonė palyginama su vidutine rinka

 

Tai leidžia jums daug lengviau tirti rinką, nes dabar galite peržiūrėti skirtingų konkurentų papildomus įspūdžius, kad sužinotumėte, kam geriausiai sekasi.

 

Jūs netgi galite sutelkti dėmesį į raktinius žodžius su mažesne konkurencija ir siūlomais kainos pasiūlymais, kur galėsite lengviau reitinguoti aukščiausių skelbimų pozicijose.

3.3 Patikrinkite, kurie konkurentai taiko tam tikrus raktinius žodžius

 

Dabar, kai turime konkurentų prekės ženklo galią, suraskime konkurentų taikomus raktinius žodžius. Tai šiek tiek verta taip pavadinti, nes skelbimų peržiūros ir diagnostikos įrankis parodo, kokius raktinius žodžius taiko konkurencija, o ne visą jų paieškos optimizavimo strategiją.

 

Tai vis dar puiki priemonė išsiaiškinti, kam optimizuotas kiekvienas nukreipimo puslapis, ir patikrinti konkurentų turinį. Turėsite ieškoti raktinių žodžių, pagal kuriuos taikote, ir sukurti stipriųjų ir silpnųjų pusių sąrašą pagal raktinius žodžius, kad konkurentai įgytų konkurencinį pranašumą. Galite nustatyti savo konkurentus pagal konkrečius raktinius žodžius. Be to, tai suteikia pranašumo jūsų konkurencijai, nes taip pat galite pamatyti tam tikrų raktinių žodžių kainos pasiūlymą ir galite tai naudoti geresnių pardavimo ir rinkodaros kampanijų kūrimui. 

 

Tiksliniai konkurentų raktiniai žodžiai

 

Įvedę užklausą, „Google“ pirmiausia parodys mokamus rezultatus, o tada natūralius paieškos rezultatus pagal jūsų nustatytą šalį ir įrenginį. „Pandora“ atveju „Google“ rodo puslapio vietą SERP, kurią „Spotify“ lenkia viena pozicija.

 

Kitas žingsnis – atlikti tą pačią kitų dviejų konkurentų analizę, sudaryti visų rezultatų sąrašą ir bandyti optimizuoti nukreipimo puslapį toms pačioms raktinių žodžių grupėms.

4. Nustatykite naujas rinkos galimybes

 

Taigi perėjome rinką, apžiūrėjome kiekvieną konkurentą, dabar atėjo laikas išsiaiškinti, kaip pasistūmėti į priekį ieškant naujų raktinių žodžių, kurių konkurentai galbūt dar neatrado. Tam yra keletas gudrybių, naudojant „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonės įrankį. Pabandysime pateikti keletą būdų, kaip taikyti pagal raktinius žodžius, kurie sukurs trauką ir galėtų pritraukti srautą į jūsų svetainę iš įvairių paieškos sistemų.

4.1 Maža konkurencija Didelė paieškos apimtis 

 

Pirmasis triukas norint patekti į tuos sultingus raktinius žodžius prasideda dar kartą – įvedant konkurentų nukreipimo puslapį į „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę. „Google“ atpažįsta „Pandora“ svetainės tipą ir pradeda pateikti raktinių žodžių idėjas.

 

Raktinių žodžių atskleidimas naudojant „Google Analytics“

 

Buvo pridėti šie filtrų tipai:

  • Vidutinis mėnesio paieškų skaičius> 1000
  • Siūlomas kainos pasiūlymas <1,00 $
  • Įvairūs neigiami raktiniai žodžiai (raktiniai žodžiai, kurie nebuvo reikšmingi), kad pašalintų triukšmą: atsisiuntimas, atsisiuntimas, filmas, vaizdo įrašas, mp3

 

Mums lieka labai svarbūs jūsų verslui raktiniai žodžiai, kurių vidutinė mėnesio paieška yra labai aukšta ir kurių kainos yra labai žemos. Tai yra būtent tai, į ką turėtumėte orientuotis savo SEO strategijoje.

4.2 Ieškokite dar netikslinių raktinių žodžių

 

Raktinių žodžių planavimo priemonės produktų kategorijų paieška yra puikus būdas rasti „neišnaudotas“ nišas. Tiesiog pasirinkite produkto kategoriją, kuriai tinka jūsų produktas, arba galite pasirinkti panašią į jūsų kategoriją, kuri, jūsų manymu, apima potencialius klientus, ir pradėkite analizę.

 

Raktinių žodžių produktų kategorija

 

Tęsiame internetinio muzikos srautinio perdavimo pavyzdį ir pasirenkame produktų kategoriją „Muzikos srautai ir atsisiuntimai“.

 

Atskleisti nauji raktiniai žodžiai

 

Tai jūs gaunate.

Daugybė raktinių žodžių idėjų, kurias galite taikyti naudodamiesi SEO strategija, nesvarbu, ar tai būtų turinio rinkodara, ar „AdWords“.

Vėlgi, neimkite jų visų, nes „Google“ jums tai rodo, filtruokite duomenis. Net jei tai labai sumažina galimą pasiekiamumą ir paieškos apimtį, kodėl norėtumėte išleisti išteklius nesusijusiems raktiniams žodžiams savo verslui?

 

Visada rinkitės didelės paieškos apimties raktinius žodžius su mažu kainos pasiūlymo skaičiumi, nes jūsų konkurentai iš tikrųjų jų nesprendžia.

Išvada

 

Pirmiausia ir svarbiausia tai, ko norime, kad gautumėte iš šio įrašo, yra tai, kad nepakanka naudoti tik „Google“ įrankius konkurentų analizei atlikti. Tačiau tai puiki pradžia, per tiek trumpą laiką gausite daugybę svarbios informacijos, kuri leidžia įgyti tvirtą konkurencinį pranašumą. Informacija, kurios niekur kitur nerandate, sultingi raktiniai žodžiai naudojant „Google“ raktinių žodžių planavimo priemonę, pramonės tendencijos ir rinkos elgsena naudojant „Google Trends Tools“, nuolatinis konkurentų stebėjimas naudojant „Google Ads“ raktinių žodžių planavimo priemonę ir demografiniai, elgesio ir įtakos turintys duomenys iš „Google Analytics“ palyginimo, kuris gali praturtinti jūsų verslo strategiją.

 

Antras pagal svarbą dalykas, kurį norėtume prisiminti iš šio straipsnio, yra tai, kad didžiąją dalį duomenų reikia filtruoti ir paimti su druska. „Google“ siūlo daugybę raktinių žodžių ir vaizdinės reklamos planavimo priemonės filtrų, kad galėtume patekti į informaciją, kurios mums tikrai reikia, ir tą, kuri yra aktuali mūsų pramonei, tik pasimėgaudama visomis ten esančiomis galimybėmis ir pranašumais.

 

Kaip dažnai naudojate „Google“ įrankius verslui atlikdami konkurencinę analizę?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *